פרק 14: נשף סיום

65 0 0
                                    

שעה ארבע וחצי בצהוריים
בנות קומו היום זה יום מיוחד ! אמה על תצעקי הראש , כן שתינו יותר מידי, בנות תשתפו פנים כי יש לנו רק שלוש שעות בסך הכל אז... כמה !! קומי לילי אנחנו רק מתאפרות שעה ! טוב טוב אני כמה ....
אחרי שהבנות התארגנו הן היו צריכות להגיעה לתיכון ואז משמה לנשף כל אחת עם בן הזוג שלה
אתם רואות את הבנים שלנו? הנה אני רואה את ויל אני ילך טוב ? כן כן כל אחד והבן זוג שלו אז ניפגש , ניפגש בי בנות אני מקווה לישון אצלך עוד מליון פעם לפחות , חח אנחנו עוד ניפגש ביי , ביי ! הנה איאן ורובין ! היי בנות, היי בואו !? בואו חחח...
הם הגיעו למסיבה ואז הכל התחיל שמה...
קייט בואי לרקוד אני לא יודעת לרקות לפי המוסיקה הזאת אני יודעת רק ריקוד איטי , את זה אפשר לתקן , ואז הוא הלך לדיי ג'יי ואמר לו משהו באוזן והוא הסתכל לו בעניים ועשה את מה שאיאן ביקש ממנו , הנה את שומעת , ואז פתעום התחלף שיר לריקוד איטי וכולם התחילו לירקוד לאט לאט , קייט את באה , כן תודה לך , בבקשה ....
זה היה השיר...

כשה רקדנו חשבתי שרק אני והוא נמצאים שמה הינו בעננים מרוב האהבה שלנו אחד לשני ולא הפסקנו להסתכל אחד על השני בעניים ובסוף השיר התנשקנו והוא לחש לי סוד, קייט עברנו הרבה דברים את היית ערפד והנה את עוד הפעם בן אדם ואני מקווה שנעבור עוד הרבה קייט אני רוצה ... איאן! הי ויל אפשר אני אחטוף לך את השותפה לריקוד ? קייט? אין לי בעיה אבל רציתה להגיד משהו לא?זה לא משנה אני יגיד אחר כך , אקי , ריקוד אחד ואני יחזיר אותה לך הכל טוב, קייט רוצה לשתות לפני הריקוד כן למה לא? הלכנו לכיוון של הפונש וראיתי שלילי רוקדת עם רובין ואמה יושבת ליד איאן ומדברת איתו הכל מצויין .. קייט הנה זה הכוס שלך, ויל אתה בסדר אני חייב לנשום אויר הוא יצא בדלת האחורית והלכתי לעזור לו ,ויל הנה כך תשתה זה יעזור לך ,כן את צודקת אני שתה , ויל לא ... איאן רוצה לרקוד בנתיים הם רוקדים? כן למה לא ... קייט את בסדר ? אתה שתיתה את הדם שלי לא אני לא בסדר !! קייט אני חייב להגיד לך משהו, ואז הוא התקרב ולחש לי באוזן ואז הסתכל לי בעניים , קייט בואי נבלה את הלילה הזה ביחד את חייבת לבלות איתי את הלילה הזה , כמובן , חח יופי בואי לבית שלי ...
איאן איפה קייט ? לא יודע אני ממש דואג , אז צילצל הטלפון של איאן , קייט מתקשרת , הלו קייט איפה את אני בדרך הביתה כואב לי הראש אני הולכת לנוח על תלך מהמסיבה טוב ? כן אוקי בי מותק, בי מתוקי! כל הכבוד קייטי חח ועכשיו בואי נשתה הרבה אלכוהול ואז נלך לחדר שינה , נילך לישון? לא היום אני ואת לא ישנים את מבינה למה אני מתכוון? כן , ואז הם התחילו לשתות , ויל אני הולכת להתפנות , אשר נכנסתי לשירותים הייתה שם תמונה של אמה שלי לילי רובין איאן וריק ואז אני נזכרתי שאני אוהבת את איאן וגיליתי שויל הפנת אותי ואני ברחתי מהחלון ורצתי חזרה למסיבה כדי לראות את אהובי , איאן !! קייט?!?! מה את ... נישקתי את איאן ולא נתתי לו להגיד את השאלה שהוא רצה לשאול, קייט חזרת כן אני יספר אחר כך ועכשיו בא לי לרקוד חח! אני בא , לילי ! כן אמה ? את ראית את ויל ? לא חח כנראה הוא הלך , לא הוא לא יכל לעשות לי את זה אההה! אני הולכת עליו הביתה ! טוב שהיה לך בהצלחה אמה ! מה? אבל רצית להיות המלכה של הנשף לא?!? לא זה היה פעם ועכשיו כל מה שמעניין אותי זה ויל וזהו ! ולחברות שלך אין מקום!? לא ביי! רובין חבר שלך מפלצת סתכל מה הוא עשה עם אמה היא לא מוכנה להיות חברה שלי ושל קייט זה ממש עצוב , היי מותק אל תבכי הכל היה טוב ! אני אוהב אותך מתוקה שלי, אני אוהבת אותך גם רובין ! איאן לפני שהלכתי לרקוד עם ויל רציתה להגיד לי משהו ? כן אבל כשה נהיה בבית אוקי , בסדר , קייט אני גם יביא את רובין ולילי זה משהו שהם גם צריכים לשמוע ולראות  אוקי אהוב שלי , חח אוהב אותך כל כך , כל התלמידים להקשיב שנייה אנחנו מודיעים מי המלך והמלכה של הנשף האחרון שלכם ואז נחלק תמונות שצילמנו אותכם בזמן הנשף ונלך לבתים , המלך והמלכה הם ..... איאן סלבטור וקייט סקוט בואו לפה ונתן לכם את הכתרים ותוכלו להגיד משהו לחברים שלכם !  איאן אני אתה .. כן שמעתי בואי , אחרי שהביאו להם את הכתרים אמה התחילה לדבר...
שלום אני שמחה שבחרתם בי ... אני רציתי להגיד לכם שלא משנה מה על תוותרו על החברים שלכם כי הם אלה שבסוף היו הקיר שלכם היד שעוזרת כי לאבד חבר/ ה זה כמו לעבד חלק ממך והיום אבדתי חלק ממני ואני מקווה שני אמצה אותו שוב , תודה שהקשבתם ! ואז לכחנו תמונות ורובין הסיעה את כולנו לבית של איאן , איאן סגר לי את העניים וביקש מלילי לפתוח את הבית , לילי ! כן כמובן הנה ... ואו , מה ?מה ? חח איאן מה זה ? אל תפתחי את העניים שנייה רובין תחזיק לה את העניים , בסדר , זהו אני מוכן תפתחי , ואז כשה אני פתחתי את העניים כל הבית שלו היה בבלונים פרחים שוקולדים ושלט ענק תליו " קייט האם תנשאי לי? " איאן , ואז הורדתי את הראש וראיתי את איאן עומד על ברך אחת ומתחיל לדבר, קייט עברו הרבה דברים ביחד ואני רוצה שנחזק את הקשר הזה יותר אני אוהב אותך מאוד למרות שאני ערפד ואין לנו עתיד אני רוצה לנסות השאלה זה לא עם תתחתני איתי זה עם את רוצה גם לנסות ?

אהבה אפלה/ Dark LoveWhere stories live. Discover now