פרק 9 : על קצה השערה

26 0 0
                                    

ישבתי בבית חולים עם אמה  ואיאן כל הבגדים שלי היו בדם  איאין עשה כך שאמה תחשוב שריק רב מכות עם מישהו שעקב אחריי, ואז ראיתי את הרופא נכנס ואומר, ריק איבד הרבה דם יש לו מאט שתפי דם בגוף הוא יהיה בסדר אבל בנתיים הוא הייה פה , תודה לך הרופא , אמרה אמה בקול חלש , אמה בואי אנחנו צריכים ללכת , אני בא רק לפניי שאני ילך אני יגיד לו משהו , אמה הלכה לחדר שהיה שם את ריק , הי , אמה אני... ששש אל תדבר אני יודעת מה אתה רוצה להגיד אני אוהבת אותך נישקתי אותו במצח ולחשתי לו באוזן עם קול נעים וחלש, לילה טוב אהוב שלי , גם לך אני אוהב אותך , יצאתי מהחדר והלכתי לאיאן וקייט אבל בדרך עלייהם היה שולחן ועליו כמה דפים וכתוב עלייהם , המטופל : ריק ג'ונס , שמתי אותם בתיק צד שלי והלכתי , סיימת ? כן בואו .
כשה הגעתי הביתה ביחד עם איאן הוא אמר לי אני ישמור אליך , תודה נישקתי אותו בלחי והלכנו לישון  , חלמתי חלום מוזר שאני נמצא בבית קברות ושמה פרחים על אחת המצבות והולכת ואז ישר קמתי ואיאן שאל אותי , כבר התעוררת אם כבר התעוררת בשעה הזאת בואי להתאמן על השליטה עצמעית טוב? כן .
אחריי שיעורים קשים ושונים אני הלכתי לבקר את אמה , טוק! טוק ! טוק! כן תיכנסו , אמה מה נשמע היית אצל ריק , כן גילית משהו קחי תקראי כתוב פה משהו שאי אפשר לשנות ואני לא ידעתי את זה וגם אם הייתי יודעת לא הייתי יכולה לעזור לו , לקחתי את הדפים והיה כתוב, המטופל ריק ג'ונס הגיעה אליינו אחריי שרב מכות הוא איבד הרבה דם , הוא בסדר, אבל הייתה לו בבדיקות דם מחלה שהייתה אצלו מזמן סרטן מוחי והוא מתגבר כל יום הוא השאיר לנו להעביר לו ניתוח , הניתוח היה בעוד יומיים , מתי גילית את זה אתמול בלילה מה אני יעשה ? אני לא יכולה לעזור לו ? את כן תהייה פשוט לידו ואנחנו נהיה לידכם בלב ואם כבר אז אני צריכה להרגיש את עצמי אשמה ביגללי הוא הגיעה לבית חולים , לא להפך רק בגללך הוא עושה מחר ניתוח כי הוא הגיעה לבית חולים ואמרו לו אתה רוצה להפסיק את המחלה הזו אז תחלית לעשות ניתוח או לא אז הוא עוד צריך להגיד לך תודה ואני גם , לא אני לא חושבת שצריך להגיד לי תודה צריך להגיד תודה לרופא , טוב אני הולכת לבקר את ריק רוצה לבוא איתי , כן אני רוצה לדבר איתו , כשה הגענו לחדר של ריק אמה דיברה איתו ואז ביקשתי מאמה שתצא כי זה משהו אישי אמה יצא ואז אמרתי לו , ריק אני כל כך מצטערת ממש כשה לי בזמן האחרון ואם אתה תמו... ואז התחלתי לבכות והוא אמר לי , אני לא ימות בגללך אני ימות בגלל המחלה הזו גם עם יעשו לי ניתוח אני היה חיי עוד בערך שנתיים שלוש לא יותר אז אני מעדיף לא לעשות ניתוח בגלל שזה במוח אני ישכח הרבה מהחיים שלי אני רק ידע שאני לומד איתכם באותו תיכון ואיך קוראים לי ואני לא רוצה לשכוח את כל מה שהיה בייני וביין אמה אז אני אמרתי לרופא שהוא יגיד שאני עשיתי ניתוח אבל בעצם אני לא באמת יעשה ניתוח אני יפרד עם אמה אני יגיד לה שאני לא מרגיש אליה כלום וישבר לה הלב אבל זה רק שאחר כך היא לא תסבול יותר , ריק אתה בטוח בזה? כן ....

אהבה אפלה/ Dark LoveWhere stories live. Discover now