פרק 31 : לא לספר

5 0 0
                                    

קייט מה קרה ? קייט סיפרה כל מה שקרה ושאיאן לא יכול לגעת בה , אמרתי לך שג'ק רע ואת האמנת לו !! לא אני חשבתי שהוא יכול להשתנות אבל עכשיו אני מצטערת על זה שנתתי לו הזדמנות כי הוא באמת רק אין לו לב , מה עושים ? לא יודעת אמה את מכשפה את לא יודעת כל מיני כישופים או משהו כזה?? אני לא אבל דודה שלי כן יודעת את כל הכישופים והקללות שיש , תדברי איתה , רגע מה אכפת לך את לא אוהבת את איאן לא?!? אני לא יודעת פשוט ג'ק רוצה להרחיק אותו ממני הוא זומם משהו ואני יגלה מה זה ! אבל עם הוא יפגע בך? הוא לא יפגע בי בנראה , טוב אז אני הולכת לבית של דודה שלי אני כבר יגיד לך מה היא תגיד לי על הסיפור הזה, טוב ביי אמה תודה שאת עוזרת לי , מלאה אין לי מה לעשות אז לא כל כך אכפת לי וחוץ מזה אני ממש לא אוהבת את ג'ק הוא מעצבן אותי !! חח תודה ביי , ביי קייט שמרי על עצמך ! עברו שעתיים מאז שאמה הלכה לדודה קייט היתה לבד בבית שלה פתאום היא שמעה שמישהו דופק בדלת , מי זה!! קייט תכניסי אותי ,ג'ק צעק בקול עצבני , היא פתחה אתה הדלת אבל לא נתנה לא להיכנס לבית , מה אתה רוצה ? את רוצה לקבור עוד חברה? מה אמרת!!! עם אמה תנסה לעשות משהו שיהרוס לי את התוכנית אני יהרוג את חבר שלה ואז אותה איך אני איתך !!! למה ? מה למה? למה אתה עושה את זה ... כיף לך לראות אנשים שסובלים?! חחח תקשיבי קייט עם אני יסים לעצמי מטרה אני תמיד מגיעה על המטרה הזו ... אני רוצה משהו ועכשיו חברה שלך יכולה להרוס לי את הדרך שלי למטרה הזאת אז עם היא חשובה לך תעצרי אותה או שאני יהרוג את ריק ... דרך אגב איך רובין ? הוא סובל הוא לא רוצה לצאת מהבית הוא לא אוכל ולא שותה אתה אשם בגלל זה ועם הוא אמה וריק גם ימותו בגללך ג'ק אתה תתעסק איתי ביי!! ואז קייט סגרה את הדלת מול הפנים של ג'ק ואז ג'ק הלך ... עברה עוד שעה ואמה הגיעה לבית של קייט ואמר לה , קייט יש פתרון אני צריחה אש וקצת גם שלך ושל איאן ואז אני יגיד כמה מילים והקללה תלך את מאמינה מצאתי פתרון !!! אמה , אני מתקשרת לאיאן שיבוא ואז נתחיל !!! אחרי 15 דקות הכל היה מוכן איאן היה בבית של קייט אמה לכחה קמה טיפות דם של איאן ושל קייט ואז היא התחילה לדבר בשפה שקייט לא שמעה בחיים אחרי הטקס שהם עשו אמה אמרה לאיאן לנסות לגעת בקייט איאן הושיט את ידו לקייט ונגעה בה ושום דבר לא קרה כולם היו מאושרים ומרוצים אבל רק קייט יודעת מה היה המחיר של זה? קייט הצלחתי , יפה כל הכבוד , קייט את ערפד ואת חזקה אבל עם את תתצתרכי אותי מתישהו אני תמיד היה ליד אוקי ?! תודה לך איאן אני רוצה לבקש ממך משהו , קייט סיפרה רק לאיאן מה ג'ק אמר לה , אז ליד ג'ק אני לא יתקרב עלייך עם לא תהיה בסכנה וכך אני תמיד היה לידך בסדר ? אתה יכול לא לספר לאמה בנתיים ? בטח אני ישמור עליכם ... קייט אני אוהב אותך ! ואז איאן נישק את קייט והיא החזירה לו בתשובה ...

אהבה אפלה/ Dark LoveWhere stories live. Discover now