פרק 7: ירח מלא

85 0 0
                                    

לילי סיפרה לי מאז הבוקר אמה מתנהגת מוזר, ולרובין היה לו יום קשה כי היום ירח מלא , אבל מה קרה לאמה?
לילי לקום, אמה צעקה ואז איך שהיא צעקה הוילונות נפתחו ,אמה סגרי את הוילון האור... זה לא אני פתחתי אמה לחשה , טוב היום יש יום פתוח בתיכון , את קייט ואני  בדוחן של הלימונדה ושאר המיצים, ומה הבנים יעשו ? ישטפו מכוניות, יעזרו להקים את הדוחנים ... טוב אז בואי , הם הגיעו לתיכון ושמה נפגשנו אמה ישר רצה לדוחנים ולילי סיפרה לי על מה שקרה בבוקר ואני אמרתי לה , איזה מוזר , למרות שידעתי מה קורה עם אמה אבל שמרתי את זה בסוד עד שאמה לא תגלה בעצמה , דודה של אמה בא לקחת אותה הביתה אז נגור בניפרד איך אני אתגעגע אל שנייכם, אמרה לילי בקול עצוב , אחריי יום ארוך אני לילי ואמה הלכנו לבית של דודה של אמה, שלום לוסי , היי אמה מה נשמע? הכל בסדר חברות שלי רוצות להכיר אותך, טוב, לי קוראים לילי , שלום לילי תיכנסי , קוראים לי קייט , שלום תיכנסי , ברוכות הבאות זה הבית שלי , אמה זאת את ? סבתא של אמה שאלה בקול , כן סבתא אני פה עם חברות שלי , בואי אליי , הנה אלה חברות שלי תכירו זאת סבתא שלי קוראים לה גרייס , שלום גרייס לי קוראים לילי , שלום , שלום לי קוראים קייט , שלום , רוצות לאכול? משהו אפשר סלט? כן ואת קייט לא רק כוס מים , ואז אמה הלכה למטבח , גרייס יש לנו שאלה חשובה , כן , את מכשפה? מאיפה אתן יודעות את זה ? שאלה בלחש , אמה יכולה להזיז דברים בכוח המחשבה אז חשבנו שהיא ... מכשפה , כן על הדור שלנו מכשפות חוץ מדודה שלה אני ילמד את אמה איך לשלוט בזה ובנתיים תלכו , טוב שהיה לך יום נהדר, גם לכן ותזכרו לא להגיד לאף אחד על אמה, אין בעיה גם לא הלכנו לספר לאף אחד , ואז יצאנו מהבית והלכנו הביתה , ביי לילי ביי קייט נתראה היום במסיבה , איזה מסיבה ? אני ישלח לך הודעה אבל את תבואי? כן אין בעיה, ואז נכנסתי הביתה וישר הלכתי למקלחת . אחריי המסיבה איאן ואני נסענו במכונית שלו ואז ...

אהבה אפלה/ Dark LoveWhere stories live. Discover now