פרק 13: שולט בנו

35 0 0
                                    

שעה 08:20 יום לימודים רגיל
אמה !!! כן לילי כן אמה רציתן משהו ?  כן רצינו לדבר ... חבר שלך אמר לי שאני מפריעה לכם , מה זה אומר?  שאני מפריעה לכם להיות ביחד , אוקיי אני ידבר איתי , אה ולילי אמה היום יום הכנה למסיבת סיום, כן את צודקת את בא לילי? אחרי היום חזרות כל אחת מהבנות חזרו לבתים שלהן
אמה מה נשמע? הכל טוב ויל איך אתה? אני מצויין , לילי אמרה לי שאתה אמרתה לה שהיא מפריעה לי ולך, אני ולילי חברות שנים רבות מה קורה פה? ולמה? אמה אפשר שאני אלחש לך באוזן משהו ? כן, המחשבות של ויל, עכשיו אני שולט בך ואת תעשי את כל מה שאני יגיד לך וכשה אני אתחיל לדבר , אמה את מקשיבה בכלל ? כן , אז אני מבקש אחרי נשף הסיום את תעשי מה שאני יבקש ממך אוקי?! כן מתוקי.
אמה הייתה תחת השפעה של ויל ולא יכלה להיתנגד לזה ...
רובין מה קרה ?למה חבר שלך כזה חרא?!  הוא היה בקנדה שנתיים והגיע רק לפניי חודש לפה אני לא יודע מה עובר עליו חשבתי שהוא נשאר כמו שהוא היה פעם, טוב לא משנה ...

איאן !! כן קייט מה נשמע? הכל טוב מתוק איך אתה ? מצויין אני אוהב אותך , גם אני רוצה גלידה וסרט ? בקצב הזה את לא אני ולא את ניכנס לבגדים שרצינו לבוא איתם לנשף , חחח עדיין בא לי גלידה אתה מצטרף ? לא אמרתי לא לפניי פשוט אמרתי מה שיקרה עם נמשיך כך , חח יופי סרט גלידה וגבר מושלם מה עוד אפשר לבקש ? נשיקה ....

אמה אני הולך לבית שלי אוקי? כן מתוק ביוש , ויל יצא מהבית והתקשר למישהו

תביא את ארנס , בסדר , הי ויל עשיתה מה שביקשתי , לא יש לה חבר אז אני התחברתי לאחת החברות שלה כדי שלהיות לידה, לא זה לא מספיק אני צריך לדעת מה היא ? ומי היא ? ועם אתה לא תעשה זאת אתה תהיה בצרות אתה מבין על מה אני מדבר? כן , טוב אני מקווה שהבנתה ביי, בי.

הלו תום בוא אליי יש תוכנית , אוקי  .
כאשר הם נפגשו ויל אמר לו שארנס רוצה לגלות משהו על מישהיא מסוימת ....

אוקי ומה אתה רוצה שאני יעשה ? שאחרי שאני יפרד מאמה אתה תהיה איתה ואני יהיה ליד מי שארנס ביקש , למה שאני היה עם אמה? כי היא מכשפה אנחנו צריכים כאלו ! אני הבנתי ,
ויל!! רובין מה נשמע ? בסדר מי זה ? זה איאן סלבטור חבר של קייט , אה כבוד רב , ואז ויל ואיאן לחצו ידיים , ואז הם הלכו וארנס וויל נשארו ביחד .
יופי עכשיו אתה תוכל להעיף את החבר של קייט ולשלוט גם בה ! אתה צודת רק יש בעיה אחת , מה הבעיה ? הוא ערפד מאוד חזק וחכם אבל עדיין אני ינסה לממש את התוכנית שלנו . ואז שנייהם צחקו והלכו לבית של ויל .

הלו לילי , כן קייט רצית משהו ? ויל ממש מוזר ומפחיד ויש לי הרגשה שהוא משחק עם אמה כמו עם בובה זה לא בסדר שהיא יוצאת איתו יש לי הרגשה שהיא בסכנה , הכל היה טוב אני חושבת שאחרי הנשף היא תיפרד ממנו ! כן הוא לא מבין שהוא רק קראש ולא יותר מזה , את צודקת איך את ורובין ? הכל מצויין , יופי רוצה לבוא עליי הביתה ונזמין גם את אמה לפניי הסוף של הלימודים ? כן למה לא, הלו אמה ? כן לילי רצית משהו? אני ישנה היום אצל קייט ואנחנוגם מזמינות אותך מחר זה הנשף ואת חייבת להיות איתנו קצת לפני הערב האחרון שלנו בתיכון אז את באה ? כן אין בעיה עם אני אביא שתייה ? בטח איך אני שמחה שאת מצטרפת אלינו ,גם אני שמחה לבלות איתכן את הזמן ניפגש עוד שעה אני יבוא לבית של קייט בי , ביי, קייט היא תבואה מצויין בואי נארגן הכל אוקי ? אוקי.

ויל אז זה התוכנית ? כן ואין דרך חזרה , ויל אתה בטוח שהכל היה כמו שאתה אומר ? כן ! ואתה יודע למה? למה? כי אני זה שבסוף ישלוט בכל אחד מהם ...

אהבה אפלה/ Dark LoveWhere stories live. Discover now