Belive in a better life

3.2K 66 8
                                    

Alergam disperata pe strazile intunecate sperand sa pot scapa de oamenii aceia nemilosi care m-au ranit. Cine sunt eu? Sunt o fata cu un trecut dureros si insangerat. Numele meu e Victoria dar majoritatea ma sriga Vicky. Am 16 ani si sunt din Londra. Parintii mei au murit cand aveam 9 ani intr-un incediu din vechea mea casa. Toti ani astia am stat in orfelinat neavand niciun prieten sau cineva cu care sa comunic.

Sunt un nimeni sters cu buretele.

De ce fug de oamenii care m-au adoptat? Pentru ca -au ranit mai mult decat eram. Ce mi-au facut? M-au batut, taiat pe absolut toate partile corpului meu fragil,m-au abuzat in toate felurile posibile. Acum am reusit sa scap de ei incercand sa gasesc drumul spre singura mea casa, orfelinatul.

Diintr-o data, in incercarea mea de a fugii, am dat din greseala peste un baiat inalt , brunet cu tatuaje parand ingrijorat sa vada o fata de varsta mea la ora asta pe strada.

-Hei, de ce alergi singura pe strada la ora asta? De ce plangi? intreba el cu o voce ingrijorata

-Trebuie sa plec, zic eu insa baiatul brunet m-a prins de incheietura. Se uita la fata mea inlacrimata si cam murdara de sange uscat. '' Te rog lasa-ma sa plec ! " spun eu dar insa el incearca sa ma faca sa ma opresc din pans." Nu ma rani !'' spun eu plangand si mai tare.

-Nu vreau sa te ranesc ! De ce esti singura la ora asta si de ce esti insangerata? zise el lasandu-mi incet mana in jos

- Te rog , trebuie sa plec!

-Unde? Daca esti in pericol spune-mi, te voi ajuta! spuse el sincer.

Pentru prima oara in ultimii ani ,cineva s-a oferit sa ma ajute. Dintr-o data am cazut pe asfalt. Nu mai putea auzii sau vedea nimic. Ochii mi se inchisera.

Zayn's Pov

Am vazut-o cum dintr-o data a lesinat si a cazut pe jos. Nu stiam ce sa fac, asa ca am sunat la salvare. Echipajul a dus-o de urgenta la spital.

-Este bine? Si-a revenit? am intrebat eu asistenta ce tocmai iesise din sala unde se afla acea fata.

-Da , puteti sa intrati. a zis ea cu zambetul pe buze.

Cand am intrat in salon, fata de vreo 15-16 ani statea intinsa pe pat.

-Hey, esti bine? am intrebat-o calm.

-Ahm, multumesc ca ai avut grija de mine! a spus ea cu lacrimi in ochi.

-Nu trebuie sa imi multumesti,, am facut tot ce am putut. Cine esti?

-Sunt Vicky. Tu?

-Sunt Zayn!

-Stai, tu esti Zayn Malik? Cantaretul din One Direction?

-Da , asta sunt eu! Vicky, ce ai patit, de ce alergai insangerata pe strada?

-Ahm, nu e treaba ta !

In momentul acela , o asistenta a intrat.

-Grande Vicky? Starea dumneavoastra s-a imbunatatit, deci puteti pleca. a zis ea .

-Bine. a zis Vicky si s-a dat jos din pat luandu-si hainele de pe scaun si imbracandu-se.

Cand am iesit din spital, aceasta se uita ingrijorata.

-Unde stai? Te duc eu acasa! am zis intrerupandu-i gandurile.

-Nu ai unde sa ma duci. Eu nu am o casa... zice ea aproape plangand.

-Cum adica nu ai o casa? am zis speriat.

-Sunt orfana! a zis ea plangand. Fugeam de oameni care m-au adoptat!

-De ce fugi de ei?

-Pentru ca m-au ranit...

-Poti veni la mine... ,daca vrei! am zis eu incercand sa o ajut.

- Nu pot face asta. Ce vor spune ceilalti? zise trista si cu lacrimi in ochi ce stateau sa cada.

- Nu imi pasa ce zic ceilalti. Eu vreau sa te ajut. Nu te pot lasa singura pe strada! Cine stie ce ti se poate intampla!

- Nu stiu ce sa zic. Am avut incredere in prea multe persoane care m-au ranit!

-Eu nu te voi ranii, iti promit! am zis dupa care am luat-o de mana si am condus-o catre masina mea care se afla in parcarea spitalului. Ea nu a protestat deloc. Asa ca am pornit spre casa mea.

-------------------------------------------------------------------------

Deci acesta a fost primul capitol. Sper ca va placut!

Am sa incerc sa fac capitolele urmatoare mai lungi, dar nah..e prima mea carte si incerc din rasputeri sa o fac pe placul vostru ! :)

love U ,little carrots :*

Belive in a better life(Zayn Malik ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum