chapter 14

598 27 2
                                    

  Zayn's Pov

Dintr-o data usa se deschise iar cineva intra pe ea.

Ce cauta el aici?

- Hey Malik, ce faci? Sau ar trebuii sa iti spun Daddy Malik? Cred se potriveste mai bine situatiei!, spuse Simon cam suparat. M-am dat rapid jos din pat. Ce tot vorbea? De unde a aflta de sarcina? Si de ce imi spune "Daddy Malik"? Nu eu sunt tatal copilului!

- Ce tot vorbesti Simon?

- Cred ca ar trebuii sa vorbim, intre patru ochi. M-am uitat la Vicky care statea speriata si confuza, insa mai mult speriata , iar dupa l-am urmat pe Simon afara.

- Ce a fost in capul tau Zayn! Am inteles ca ai vrut sa o ajuti pe biata fata lasand-o sa stea cu voi in casa, am inteles cand a devenit prietena ta, insa sa o lasi insarcinata... asta  nu pot sa inteleg! Totii vorbesc despre lucrul acesta acum, mai ales tabloidele care incearca sa va distruga trupa! Zi-mi si mie ce a fost in capul tau de te-ai dus la acea doctorita!?

- Stai... femeia aceea a spus la toti? Ma jur ca daca stiam nu o lasam sa plece din cabinet! am spus furios. Dar Simon, eu nu....

- Nu mai vreau sa aud nimic! Zayn, trupa are multe de suferit din cauza asta!! Trebuie sa faci neaparat ceva! a spus curios tipand la mine.

-Pai si ce ar trebuii sa fac? am spus nervos deoarece nu ma lasa sa ii explic ca nu eu am lasat-o insarcinata, insa nu ii voi spune asta deoarece sigur o va lua de langa mine.

- Pai renunta-ti la copil si totul se va rezolva ! Fa o alegere, ori fata asta , ori trupa!

- Nu pot sa fac asta! Nu pot sa imi omor propiul copil! zic eu nervos deoarece , acum, aveam un alt motiv pentru care sa ma lupt, pentru copilul " meu".

- Bine, atunci iau eu o decizie pentru amandoi. Zayn, de acum incolo nu vri mai fii in trupa! Pleaca din casa asta si nu te mai intoarce pana nu iti revine mintea la normal! a tipat la mine dupa care a plecat. Mi-am pus mainile in cap , dupa care am inceput sa dau cu pumnul in perete!.Insa Vicky a venit la timp ca sa ma opreasca din a-mi rupe oasele mainilor.

- Zayn... am auzit totul! Daca trebuie sa plac de aici ca tu sa ramai in trupa, voi face asta chiar si acum. Nu vreau sa te pun sa alegi! Eu am intrat , asa , dintr-odata in viata ta, eu voi iesii din ea.

-Nu Vicky. am spus calm punandu-mi mana pe obrazul ei. Daca tu nu esti dorita aici, nici eu nu sunt! Vom pleca amandoi de aici! Impreuna... am pupat-o pe frunte dupa care am mers la ea in camera pentru a impacheta cateva lucruri. Dupa ce am luat tot ceea ce aavea nevoie intr-o valiza, am mers in camera mea. Am luat cateva haine si am fost gata. Insa era sa uit ceva foarte important pentru mine! Caietul meu de desenat. L-am luat repede de sub pat alaturi de cateva creioane simple si colorate si l-am indesat in valiza. Am luat-o hotarat pe Vicky de mana si am coborat jos fara sa ma mai uit la Simon sau la baieti , care pot spune ca erau tristi, si am iesit pe usa. Am luat-o pe jos pana la un hotel din centrul orasului, sperand sa gasim macar o camera libera.

- Zayn... esti sigur ca asta e alegerea pe care o vrei cu adevarat? a spus Vicky oprindu-se din mers si lasand capul in jos.

- Nu am fost mai sigur in viata mea! Te iubesc enorm de mult Vicky! Niciodata sa nu uiti asta! am  spus sarutand-o pe buzele ei acelea moi precum petalele unui ghiocel plapand. Am prins-o de mana si ne-am continuat drumul pana cand am ajuns la un hotel de 5 stele din centrul orasului.

- Zayn, nu putem sta aici! E prea scump!

- Hei, doar nu crezi ca sunt atat de idiot incat sa imi las cartile de credit acasa, nu?! Vom sta unde este cel mai bine pentru tine si pentru copil. an spus iar aceasta m-a imbratisat soptindu-mi un " multumesc la ureche. Am intrat in holul receptiei ce era foarte frumos si prestigios decorat. Am luat-o o camera la etajul 2, cu vedere spre Big Ban! Orice este mai bun pentru printesa mea. Un angajat ne-a luat bagajele si ne-a condus pana in fata camerei, dupa care ne-a inmanat cheia si a plecat. Am deschis usa , si i-am deschis usa lu Vicky pentru a intra. Era o camera de lux , cu un design superb. Era mai mult un apartament in miniatura decat o camera. Inlaterl era   un pat matrimonial, cerut experss de mine bineinteles, iar in dreapta se afla o baie imensa. Camera era foarte spatioasa incat puteau sta 5 persoane in loc de doua. Ne-am lasat bagajele pe hol, si am mers cu Vicky la baie, deoarece i s-a facut dintr-o data rau. A inceput sa verse in toaleta, iar eu ii tineam parul si o mangai-am pe spate.

-Esti mai bine? Vrei sa iti aduc ceva? am spus si am asezat-o pe un scaut on stil fotoliu ce sa afla in baie.

- Sunt bine. Doar greturi. Eu ma duc sa ma culc deoarece e tarziu si mor de somn. a spus spalandu-se pe dinti dupa care a venit inspre mine si m-a pupat de noapte buna.

Vicky's Pov

Nu inteleg... de ce m-a ales pe mine!? Avea tot ce isi putea dorii vreodata: succes , fani, etc...

Toata lumea viseaza la asa ceva, iar el in loc de asta, alege sa stea cu mine, un nimeni si nimic. Nu ii voi putea multumii niciodata indeajuns pentru tot ceea ce a facut. Acum .... stau in camera asta de hotel si ma intreb ce se va intampla cu mine, cu el, cu noi?. Fara sa ma mai gandesc prea mult, mi-am inchis ochii si am adormit imediat.

A doua zii de dimineaţa

Stateam in pat intinsa, cu mainile lui Zayn in jurul meu. El inca dormea, iar resiratia sa calda imi strabatea ceafa. M-am intoes cu fata la el, iar acesta a deschis ochii incet. M-a sarutat scurt apoi mi-a luat mana intr-a sa.

-Scuze daca te-am trezit.

- Nu m-ai trezit printesa. imi spuse si imi saruta podul palmei.

- Te simti bine?

- Da,  n-am nimic. Ce ai de gand sa facem acum?

- Pai eu momentan mor de foame, deci ce-ar fii sa comandam ceva de mancare?

- Mie nu imi e. Comanda ce vrei.

- Cum sa nu iti fie foame? N-ai mancat aproape nimic de ieri. Si in plus mai ai un sufletel care sigur e flamand.a spus saratandu-ma pe burta delicat. Ma topeam la fie are atingere de-a lui.

- Off bine. Poate incepe sa imi fie un pic foame. Ce ai zice sa comandam niste clatite cu Nutella?

- Orice vrei tu , ingeraş. Am comandat niste clatite cu ciocolata, altele cu gem si doua shake-uri de capsuni. Dupa ce am mancat, un ciocanit se auzii la usa. Zayn se ridica si deschise usa cand dintr-o data 4 baieti isi facura aparitia inauntru.

- Ce faceti voi aici? intreba Zayn bucuros de revederea lor.

- Pai am vorbit cu Simon si ... am renuntat! au spus toti de odata.

- ATI FACUT CE? Nu va pot lasa sa faceti asta! Doar pentru ca eu am fost dat afara, asta nu inseamna ca voi trebuie sa renuntati la carierele voastre. a spus Zayn putin cam nervos.

- Uite, nu ni s-a parut corect ca tu sa fii dat afara din trupa din cauza prietenei tale. a spus Harry asezandu-se pe pat langa mine. Cu totii avem, sau am avut prietene si nu am fost da-ti afara pentru asta.

- Exact. Am inceput impreuna , terminam impreuna! a spus Liam dupa care ne-a tras pe toti intr-o imbratisare stransa , de familie...

Hey cartofioarilor, ce faceti? Cum vi s-a parut capitolul? Astept pareri :* Deci ( fara deci) ... pentru capitolul urmator as vrea 50 de cititori si 15 voturi :* Pe data viitoare :* ;) :3

Belive in a better life(Zayn Malik ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum