chapter 12

725 27 5
                                    

Mai erau 3 zile pana la Craciun! Azi am fost cu baietii la cumparaturi, si credeti-ma ca e foarte greu sa te descurci cu ei care pun in cos tot ce vad! Nici macar la preturi nu se uita!

-Baieti, am luat deja prea multe! Cine credeti ca va manca toate astea? le spun aratand catre cele 10 cosuri pline cu mancare si bautura.

- Sa iti amintim ca avem o termita in casa pe care o cheama Niall si nu lasa nimic pentru noi ceilalti! a spus Louis razand.

- Tommo, ai grija ce spui ca s-a zis cu cadoul de ziua ta! a zis Niall amenintandu-l. Stai, e ziua lui?

-E ziua ta? l-am intrebat pe Louis.

-Pai este maine. Si Niall, poate nu mai vrei tortul de Nachos pe care ti l-am pregatit ca si cadou de Craciun. a spus Louis amenintandu-l in gluma cu degetul. M-am dus langa Zayn care era mai in spate si vorbea la telefon.Cand m-a vazut, mi-a luat mana intrasa impreunandu-si degetele cu ale mele. Cand a terminat de vorbit, ma pupat pe obraz ca sa imi atraga atentia.

-Auzi, maine e chiar ziua lui Louis? Daca da , vreau sa stiu la ce cadou te-ai gandit.

-Pai sigur se va multumii cu un sac de morcovi! a spus chicotind.

-Un sac de morcovi o sa iti dam noi tie! am glumit. Acum zii serios!

-Pai eu si cu baietii o sa-i facem o petrecere surpriza intr-un club!

-Ce tare! Eu nu merg ! am spus scurt si la obiect.

-Ce? Normal ca vei venii! Nici nu ma gandesc sa te las iarasi singura! a spus sarunandu-ma pe crestetul capului.

- Dar nu imi plac locurile aglomerate! Chiar nu pot sta acasa?

-Ei haide, nu vrei sa te distrezi si tu un pic?

-Ahm... sa ma gandesc, NU! am spus scurt si la obiect.

A doua zii. Inainte de petrecerea lui Louis.

Il urasc! De ce nu poate sa ma lase pur si simplu acasa? A trebuit sa ma imbrac si sa ma aranjez un pic! Mi-am luat pe mine o rochita albastra, pana mai sus de genunchi , cu o funda neagra la mijloc si niste pamtofi cu toc de 10 negrii. M-am machiat foarte strident, cu putin rimel si tus. Cand sa cobor, Zayn ma luase pe la spate in brate si ma saruta scurt pe gat.

-Arati superb!  Vei fii cu siguranta cea mai frumoasa fata de acolo! mi-a spus sarutandu-ma din nou dar de data asta urca carte buzele mele! Le cuprinse intr-un sarut moale, parca nemaigustandu-le de mult timp. Am mers cu totii la clubul acela, dar fara Louis. El era la antrenamentele sale de fotbal. Cand am intrat, un aer mai inchis a venit spre mine. Barul era asezat in mijloc , imprejurul sau aflandu-se scaune dintracelea inalte. Erau canapele cu masute peste tot prin acea incapere imensa.Ne-am asezat la una mai retrasa asteptandu-l pe Louis care cu siguranta va fii uimit de planul nostru!

Iata ingeniosul nostru plan:

1- Liam se va duce acasa sa il astepte pe sarbatorit.

2- cand va venii, Liam se va preface ca eu am patit ceva si ca trebuie neaparat sa mearga la spital.

3- in drum spre " spital" ii vor opri " politia" pentru nu stiu ce cauza falsa si ii vor pune in masina "politiei"

4- acestia ii vor lega la ochi si ii vor aduce la club.

5- Cand va intra Louis toata lumea va incepe sa arunce in el cu confetii si cu morcovi( asta a fost idea lui Harry si a lui Niall)

Intre timp se adunasera multa lume. Pot spune ca erau oameni importanti si cunoscuti, insa doar doi mi-au atras atentia! Taylor Lautner si Cody Simpson! Ce cauta ei aici? L-am intreat pe Zayn daca ma poate duce la ei ca sa le cer un autograf! Acesta a aprobat din cap, iar eu l-am tras de mana , aproape alergand, ca sa mergem la ei.

Belive in a better life(Zayn Malik ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum