Vicky's Pov
-Aici locuiesti? am intrebat uimita de maretia casei.
-Pai nu stau singur. Stau si cu ceilalti baieti din 1D, daca ii sti?
-Normal ca va stiu! Dar Zayn , ei nu stiu de mine! De unde stii ca ma vor primi?!
-Nu-ti face griji, te vor adora! zice el increzator.
Zayn's POV
Cand am intrat in casa baietii stateau ingrijorati pe canapea .
-ZAYN,UNDE DOAMNE AI FOST,TE-AM CAUTAT PESTE TOT! a zis Niall ingrijorat.
Vroia sa mai zica ceva, dar expresia fetei ii s-a schimbat intr-una neutral cand a vazut-o pe Vicky. Toti baietii au venit langa mine si Vicky.
-Ahm, Zayn, cine e ea ? a intrebat Louis.
-Baieti ea e Vicky, si va locui o vreme cu noi!
Fetele lor erau foarte confuse. Am tras-o pe Vicky de mana pana in camera mea.
-Zayn,e clar ca nu ma vor,ar fii mult mai simplu daca as pleca ,mi-a spus ea cu lacrimi in ochi.
-Nu Vicky,nu trebuie sa pleci nicaieri.Oricum nu ai unde sa te duci!Sunt doar nelamuriti...am sa le explic tot iar apoi vor intelege! Daca vrei poti veni cu mine jos sa vorbim cu ei sau poti sa te culci aici. Eu voi dormi in living pe canapea.
-Ok, am sa stau aici si am sa ma culc. Sunt franta!
-Bine, noapte buna Vicky!
-Noapte bune Zayn!
Am coborat jos in living vazandu-I pe baieti cu fetele neutre.
-Cine-i fata asta Zayn? Ce cauta la noi in vila? a intrebat Harry.
-Taci si asculta!
Am inceput sa le povestesc cum am intalnit-o. Pe parcurs, fetele lor deveneau din ce in ce mai triste si socate.
-Pai ce stii despre ea sau trecutul ei, Zayn? a intrebat Liam trist.
-Stiu doar ca a fost pana acum singura pe lume, insa de acum incolo asta se va schimba, ma va avea pe mine. Sunteti de acord sa ramana cu noi o vreme? am intrebat plin de speranta.
-Cu siguranta! au spus toti la unison.
Vicky's Pov
Nu-mi vine sa cred ce se intampla! Cineva a vrut pentru prima oara in ultimii ani sa ma ajute, iar eu am fost de accord cu asta. Inca nu sunt sigura daca pot sa am incredere in el. Dar oricum n-am ce face.Acum stau in camera lui Zayn asteptand sa vad daca voi fii primita sau nevoita sa plec de aici.Nu stiu de ce dar am simtit nevoia sa plang. Voiam sa ma descarc dupa toate cele intamplate.Asa ca am dat drumul lacrimilor ce stateau in coltul ochilor mei!
Mi-am suflecat manecile de la hanoracul patat de sange pentru a-mi putea vedea mai bine ranile inca deschise. Zgarieturi foarte adanci facute de oameni cruzi care imi vroiau decat raul.Nu-mi vine sa cred ce a ajuns viata mea dupa moartea parintilor mei, pe care ii iubeam enorm!
Dintr-o data, usa s-a deschis ! Zayn a intrat urmat de ceilalti baieti. Cand a vazut Zayn ca plang si mi-a vazut si ranile adnci de pe brate, a veni in graba spre mine si m-a luat in brate incercand sa ma aline. Ceilalti baieti au venit si ei langa mine.Cand m-am descarcat complet in pieptul lui Zayn le-am soptit un multumesc.
-Vicky, nu trebuie sa mai plangi! de acum incolo voi fii alaturi de tine, noi vom fii alaturi de tine! Iti promit! a zis Zayn uitandu-se spre baieti dupa care spre mine.
CITEȘTI
Belive in a better life(Zayn Malik ff)
Fanfiction" Nu mai vreau sa traiesc in trecut! Povestea trecutului meu ma omoara pe dinauntru. Sper sa distrug singuratatea din mine, astfel incat sa gasesc calea spre lumina si sa incep o noua viata!" Asta este povestea unei adolescente ,care din intuneric i...