chapter 6

858 32 6
                                    

Cand ne intorceam spre casa, Zayn nu imi dadea drumul la mana! Am hotarat sa mergem pe jos deoarece am vrut sa ne bucuram de aceasta seara minunata. Am intrat intr-un parc, si ne-am oprit in fata unei fantani arteziene. Am vrut sa iau in mana putina apa sa il stropesc pe Zayn, dar acesta a fost mai rapid si m-a stropit el primul. Ne stropeam si alergam in jurul fantanii. La un moment dat am facut ocolul fantanii dar nu l-am vazut pe Zayn deloc . Cand sa ma intorc Zayn m-a udat din cap pana-n picioare.

-Zayn!!! Acum o sa inghet de frig!!! Hai mai repede acasa!

- Hai nu te mai supara! Poftim, zice si isi da geaca jos dupa care o pune pe umerii mei.

-Multumesc! Nu ti-e frig? am intrebat observand ca poarta decat o bluza cu maneci trei-sferturi subtire.

-Nu imi e frig. Mai bine sa stau eu in frig decat tu! a zis si a plasat un sarut scurt pe obrazul meu care s-a inrosit repede. M-a luat de mana si am inceput sa mergem dinou spre casa.De data asta a vrut sa isi impreuneze degetele cu ale mele dar a observat ca ma uitam cam nesigura spre mainile  noastre asa ca nu a mai continuat ceea ce incepuse. Ajunsi acasa, ma refugiez in camera mea, ca sa ma pot bucura de un dus relaxant. Stropii de apa se prelingeau peste corpul meu murdar. De fapt asa ma si simteam. Murdara pe dinauntru. Uneorii stau si ma gandesc ce-ar fii fost daca parintii mei ar fii inca in viata. Dar nu imi pot imagina din cauza durerii din suflet pe care o port. Mereu aceasta durere ma face sa merg mai departe stiind ca niciodata nu trebuie sa renunt! Mereu gasesc speranta in cineva dar apoi regret  ca am pus-o in persoana respectiva! Eu am fost mereu o fata foarte naiva! Mereu imi pun speranta si incerc sa ma deschid in fata persoanelor care spun ca ma vor ajuta sau ca insemn ceva pentru ei! Acesta este unul din milioanele mele defecte! Ma intreb daca voi duce si eu vreodata o viata normala!? Probabil ca nu! Mereu mi-am dorit sa imi fiie luata viata deoarece nu ma pot bucura de ea! Iar azii mi s-a confirmat aceasta dorinta! In mai putin de un an as putea parasii lumea asta in care imi e foarte greu sa ma integrez! Mereu asta am vrut ,dar acum nu mai sunt asa sigura de dorintele mele! De cand l-am intalnit pe Zayn, m-a facut sa imi schimb toate parerile mele despre viata! El este motivul pentru care I Believe in a better life!!

Mi-am intrerupt sirul gandurilor cand se auzii un ciocanit la usa camerei mele!! M-am infasurat repede intr-un prosop si m-am grabit sa vad cine este la usa! Am deschis-o repede si l-am vazut pe Zayn tinand o tava plina cu mancare.

-Ti-am adus cina la pat!! Sper sa iti placa! a zis el intrand si asezand tava pe biroul din camera.

-Mersii... dar nu se ia normal micul dejun la pat? intreb tinand strans de marginea prosopului ce atarna pe mine.

-Eh... acum se ia si cina! Hai du-te si terminati dusul dupa care vino sa mancam. a zis dupa care s-a trantit pe pat iar eu m-am dus in baie.

Zayn's Pov

Am asteptat-o pana ce a iesit din baie imbracata intr-o pereche de pijamale roz cu inimioare. Cand a intrat in camera s-a asezat langa mine pe pat si s-a uitat mirata la tava plina cu mancare pe care am adus-o.

-Cati oamnei ar trebuii sa manancale de aici? intreba ea sarcastica aratand spre farfuria uriasa plina cu binatatuti.

-Esti cam slaba! M-am gandit ca poatr vrei sa pui si tu ceva pe tine! am zis razand silentios.

- Mai bine slaba decat grasa!! a protestat

-Esti aproape anorexica! am zis eu uitandu-ma mai insistent la ea.

- Crezi ce vrei! a zia ea dupa care ne-am napustit amandoi pe mancare. Dupa ce am terminat, am pus tava cu resturi pe birou dupa care ne-am asezar pe pat si am inceput sa vorbim.

Belive in a better life(Zayn Malik ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum