chapter 3

1K 44 2
                                    

Vicky's Pov

Nu pot sa cred ce s-a întâmplat! ! Zayn tocmai ce m-a sarutat!!  Dar n-a durat atat de mult pe cat speram eu. Si-a retras imediat capul, timid.

- Iarta-ma , n-am vrut sa se întâmple asta! a zis el rusinat si cu privirea in pamant.

-Ahm, nu-i nimic. am zis eu rapid. Mai bine merg sa ma culc. am zis rapid după care am plecat imediat de lângă el.

Zayn's Pov

Cat de prost am putut fii! De ce a trebuit sa fac asta? Acum sigur ma uraste si cu siguranta nu va mai avea incredere deloc in mine.  Am stat acolo, in curte, ore intregi gândindu-ma la prostia pe care am facut-o. Mai bine merg sa ma culc, poate asa voi scapa momentat de gandul asta.

Vicky's Pov

Am urcat scarile cat de repede am putut , dupa care m-am trantit pe pat sperand sa adorm. Nu mai vroiam sa ma gândesc la ce s-a intamplat mai devreme.

Razele calde ale soarelui au pătruns in camera. M-am ridicat lenesa din pat si m-am dus la baie. Dupa ce mi-am facut rutina zilnica, am coborat jos. In bucatarie se aflau baietii care luau micul dejun.

-Neata! le spun eu adormita.

-Neata! imi spun ei in cor.

-Azi noi o sa mergem la studio, vrei sa vii? ma intreaba Liam

-Da, cred ca da. am zis nepasatoare. Si... ce avem de mancare? am intrebat eu flamanda.

-Pai vezi ce a mai ramas in frigider. Din pacate avem o termita care mananca tot pe nume Niall! a zis Harry, dupa care am ras toti.

-Sunt in crestere!!! s-a aparat Niall.

M-am indreptat spre frigider de unde am scos un sandwich, dupa care m-am indreptat spre masa langa baieti. L-am putut observa pe Zayn stand cu capul aplecat. Stiam ca se simte vinovat. Nu m-am suparat ca m-a sarutat, dar mi-a cerut sa am incredere in el, dar dupa ce a facut aseara nu ii pot oferi increderea mea asa de usor.

Dupa ce am terminat m-am ridicat si mi-am dus farfuria la chiuveta dupa care am spalat-o. Am urcat rapid scarile si am intrat in camera lui Zayn. Dar din greseala am dat peste cineva. Zayn.

-Ahm, scuze . Nu te-am vazut , am zis repede.

- Eu ar trebuii sa imi cer scuze!  Nu am vrut sa fac ceea ce am facut aseară. Imi pare rau! a zis Zayn lăsând capul in jos.

-Hei, nu-i nimic! Am inteles. Ce zici daca uitam de asta si sa trecem mai departe?!

- Asta vroiam și eu! Ma bucur ca am lamurit asta. Am vrut sa iti spun ca prietena lu Louis a trecut pe aici azi de dimineata si am rugat-o eu sa iti aduca niste haine pana mergem noi maine la cumpărături, bine?! a zis Zayn inmanandu-mi niste haine frumos împachetate. 

-Mulțumesc!  am zis luandu-i-le din mana. Ma duc in baie sa ma schimb. I-am zis dupa care l-am lasat singur in camera.

M-am schimbat repede dupa care m-am dus inapoi in living.  Niall si Liam stateau acolo si se uitau la un meci de fotbal. 

-Hei, ce faci Vicky? ma intreba Niall mancand niste popcorn. 

-Bine, voi? 

-Ii asteptam pe baieti ca sa mergem la studio.  O sa trebuiască sa ii spunem si lui Simon ca vei sta cu noi, dar nu-ti face griji, sigur te va adora! a zia Liam zâmbindu-mi.

-Asa sper!

- Haide sa mergem!  a spus Louis coborand pe scari.

Am mers cu totii la masina băieților dupa care am pornit catre studio.

Belive in a better life(Zayn Malik ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum