Zayn's Pov.
Sarutul nostru era din ce in ce mai pasional. Eram atat de fericit in acest moment, incat inima mai avea putin si-mi sarea din piept. Printesa mea s-a lasat moale in mainile mele in timp ce o duceam spre pat, fara sa intrerup sarutul . Aceasta isi incolaci mainile in jurul gatului in timp ce o lasam incet pe pat. Am inceput sa o sarut pe gat pentru ca stiam ca acolo era locul ei sensibli.Iar gemetele ei imi confirmau asta .
Vicky's Pov.
Aveam pielea de gaina din cauza atingerii lui Zayn. Imi framanta cu dinti si cu limba sa gatul , in timp ce eu gemeam din cauza placerii. Isi ridica capul din scorbitura gatului meu, astfel incat sa ma priveasca in ochi. Sclipirea lui din ochi sai ciocolatii ma faceau sa ma topesc pe loc. Era cel mai frumos sentiment din lume sa fii cu persoana iubita . Ma saruta din nou scurt pe buze, dupa care saruturile lui isi faceau drum pana mai jos, la pieptul meu iar dupa ajunse in zona abdomenului. Imi trage incet tricoul peste cap astfel incat sa raman intr-o bustiera. Imi apuca sanii cu mainile lui mari incepand sa-i framante in timp ce eu eram toata cufundata in placere. Imi arcuiam spatele astfel incat corpul meu sa fie lipit de al sau. Zayn si-a dat si el tricoul jos dupa care a revenit la starea initiala. Nu pot descrie in cuvinte toate senzatiile pe care le simteam in acel moment in care Zayn imi mângâia corpul cu mainile sale delicate. Isi croia drumul spre pantalonii mei scurti cu degetele sale insa dintr-o data simt un fior mai mult de durere. Imi dadusem seama ca din greseala imi atinsese una dintre taieturile adica ce imi despica (,) carnea nemilos. Acesta s-a aplecat astfel incat capul sau sa die la nivelul abdomenului meu pentru a-mi lasa un sarut delicat peste rana. A coborat cu saruturile pana mai jos pana cand a ajuns la șnurul pantalonului meu, pe care i-a inlaturat imediat. S-a uitat la mine nesigur daca sa continue sau nu . Increzatoare am dat din cap afirmativ luand o gura mare de aer pentru ce avea sa se intample. Am simtit cum boxerii mei imi sunt inlaturati de pe picioarele mele subtiri, atunci fiind momentul in care mi-am inchis ochii nemaiputand suporta atata placere. Zayn se intoarse la nivelul fetei mele sarutandu-ma apasat.
-Esti sigura de asta ?
- Foarte sigura!
Inainte sa mai pot spune ceva Zayn si-a dat si el restul hainelor jos dar nu inainte sa traga patura peste noi. A luat din sertarul noptierei un prezervativ pe care si l-a pus foarte indemanatic. Vroiam sa-l intreb daca stia ca asta vom face in aceasta seara de era asa pregatit dar apoi mi-am adus aminte ca aceasta era camera lui Harry.
Zayn's Pov
Nu imi venea sa cred ce se intampla. Era asa un moment semnificativ pentru amandoi incat vroiam sa fie totul perfect. Ma uitam in ochii ei sticlosi , care exprimau dorinta de a continua . Am sarutat-o apasat pe buzele ei apetisante dupa care cu o singura miscare am patruns-o incet si delicat fara sa o ranesc. Era asa de pura , chiar daca ea a mai fost atinsa cu forta inainte. Gemetele ei rasunau incet in camera , indoindu-si spatele. M-am oprit pret de o secunda ca s-o intreb daca o doare. Vicky a dat negativ din cap rugandu-ma sa continui. Am mai intrat in ea de cateva ori, momentul acela fiind de nedescris pentru amandoi.
Vicky's Pov
Era pur si simplu perfect! Chiar daca implica si putina durere asta nu conta pentru mine acum. Ma simteam implinita in bratele lui Zayn in timp ce faceam dragoste. Acesta continua sa ma sarute peste tot facandu-ma pe mine sa ma simt in al noua-lea cer. Dupa un timp nedefinit in care am foat desprinsa de lumea reala , am ramas epuizata la fel si Zayn. S-a retras incet din mine , eu scotand ultimul geamat care a fost si cel mai melancolios de pana acum. Zayn si-a scot prezervativul dupa care l-a aruncat discret le podea.
-Esti bine printesa? Sper ca nu te-am ranit prea tare ?! spuse el cu o urma de tristete in glas. tot ce am putut sa fac a fost sa ma ridic in sezut langa el si sa-i cuprind acele buze zemoase de care nu ma voi satura niciodata intr-un sarut dulce ce ma ametea .
- Nu m-ai ranit Zayn. Nici nu stii cat de fericita ma simt ca am putut sa-ti ofer acest moment . Te iubesc atat de mult! i-am spus tragandu-l langa mine intr-un t sarut dupa care ne-am facut comozi in pat pentru a dormi imbratisati.A doua zi ...
Avery,s Pov
Era dimineata iar razele puternice ale soarelui imi mangaiau fata alungand-umi incet incet somnul. Am vrut sa ma intorc sa vad daca Vicky s-a trezit insa era sa cad din pat cand l-am vazut pe Harry la bustul gol stand langa mine. Cred ca sperietura mea l-a facut sa se trezeasca pentru ca se tot foia in pat.
-Neata frumoaso! mi-a spus acesta cu cea mai dulce voce ragusita a sa . Imi afisa-se zambetul acela sarmant pe care il avea mereu doar ca sa ma faca pe mine sa-mi pierd mintile.
-Neata si tie Harry. Auzi, doar asa ca fapt divers... ce pisicii tai cauti dezbracat cu mine in pat??
- A pai stii e chiar amuzant. Aseara Vicky a plecat in camera lui Zayn iar eu am venit aici duoa care am facut toata noaptea sex salbatic dar nu e nimic daca nu-ti amintesti iubire !
- In visele tale Styles ! i-am sis eu dupa care am sarit din pat rusinata de ce tocmai Harry a zis dar nu apuc sa fac nici un pas deoarece ma trage de mana astfel sa cad pe salteaua moale chiar langa el. Deja eram pierduta in nestematele sale verzi ca ini luminau ziua .
-Iti place sa te holbezi nu e asa Avery? Si mie imi place sa ma holbez la tine .
Practic culoarea obrajilor mei era de un rosu aprins din cauza cuvintelor sale.
-Esti prea frumoasa cand rosesti din cauza mea . a spus Harry cu aceeasi voce ragusita dupa care a plasat un sarut inocent pe obrazul meu. Practic eram topita . Cu toate ca mereu am avut o pasiune in secret pentru Harry deoarece era idolul meu , acum pot spune ca acea pasiune s-a intensificat intr-un sentiment mult mai profund. Cred ca am ajuns sa ma indragostesc de Harry Styles. Si asta nu e bine deloc...
Zayn's pov
Dupa prima mea noapte de dragoste cu Vicky pot spune ca acum ma simt cel mai fericit om din lume. M-am trezit cu zambetul pe buze cand am realizat ca in bratele mele se afla cea mai gingasa faptura existenta care ma iubeste la fel de mult precum o iubesc si eu. De dimineata pot spune ca patul era un dezastru total dar nu m-a deranjat asta acum. Eu deja ma imbracasem iar Vicky nici nu si-a deschis ochii inca. Era prea frumoasa asa inocenta invelita in cearceafuri ca sa o pot trezi. M-am dus la baie pentru a-mi face rutina si pentru a ma aranja putin deoarece nu vroiam sa arat cat de ciufulit eram din cauza noptii precedente. Cand m-am intors Vicky statea in sezut in pat strangand la piept cearsaful rosu matasos. Avea un zambet atat de stralucitor incat instantaneu ziua mea s-a luminat. M-am aplecat spre ea sa o sarut iar aceasta m-a tras in bratele ei pentru a fii la acelasi nivel.
- Buna dimineata . imi spuse ea timid duoa ce be retragem din sarut.
- Buna dimineata si tie printesa. ii spus sarutandu-i fruntea . Te simti bine?
- Cel mai bine ! Cred ca aseara a fost cea mai frumoasa noapte din viata mea . Deoarece erai tu in ea ! a spus Vicky cu o voce timida dupa care ma pupa-se pe obraz.
- Te iubesc asa de mult !
- Eu te iubesc mai mult decat iti poti imagina Zayn! Multumesc ca ai grija de mine!
Vicky's pov
Ziua aceasta incepuse minunat. Acum eram toti , adica eu, baietii , Avery si Amanda ( care nu stiu ce cauta aici dar apoi i-am amintit ca fusese aseara cu Liam la un hotel deci nu vreau sa ma gandesc la saracul Liam care i-a cazut in bratele scorpiei) si luam toti micul dejun. Mancam clatite cu gem in tinp ce ne uitam la televizor.
- Si ce-ti facut voi aseara porumbeilor? ne intreba Harry pe mine si pe Zayn care stateam imbratisati uitandu-ne unul la altul cu un zambet imens pe fata.
- Te putem intreba acelasi lucru Styles !? i-am zis eu facand referire la el si la Avery. Acesta a chicotit in timp ce Avery zambii timid catre el .
Dintr-o data un ciocanit se aude la usa .
- Ma duc eu . spuse Liam ridicandu-se de la masa . Acesta a deschis usa pe ea aparand nimeni altul decat...Da stiu a trecut foarte foarte mult timo de cand nu am mai postat dar anul asta a fost un chin pr mine din cauza scolii dar acum a venit vara si am avut chef sa imi continui cartea. Stiu ca unii poate ati lasat-o balta dar eu am foarte mult idei pt poveste deci daca vreti sa o cititi in continuare , eu v-as fii foarte recunoscatoare ❤️🌀 Voi posta capitolul urmator maine sau poimane ❤️ ly❤️
CITEȘTI
Belive in a better life(Zayn Malik ff)
Fanfic" Nu mai vreau sa traiesc in trecut! Povestea trecutului meu ma omoara pe dinauntru. Sper sa distrug singuratatea din mine, astfel incat sa gasesc calea spre lumina si sa incep o noua viata!" Asta este povestea unei adolescente ,care din intuneric i...