Zayn's Pov.
Tot strigam la Vicky sa deschida usa inainte sa faca vreo prostie. Nu se mi auzea nici un sunet din partea ei. Baieti au scotocit peste tot pana au dat de cheia de la baie. Cand am deschis-o, am cazut in genunchi in fata ei vazand-o. Era acoperita de sange, fata ii era alba ca laptele iar buzele de un mov palid. Am alergat catre ea prinzandu-i fata cu mainile si am inceput sa o scutur! Eram atat de devastat incat era sa iau si eu lama care inca zacea in bratul ei sa imi curm suferinta, insa n-am facut-o!
-Nu stati si va uitati! Chemati naibii salvarea altfel va muri aici!! am strigat nemaiputandu-ma controla.
Liam a sunat imediat la salvare , dandu-le niste data mai precise, in timp ce baietii au incercat sa o faca pe Vicky sa isi revina insa nu au reusit nimic. Imediat ce echipele de salvare au venit, au incarcat-o repede in ambulanta, incercand sa o resusciteze. Eu eram daramat cu totul de situatie! Daca nu se va mai trezi? Daca va pleca si ma va lasa singur? Daca nu ii voi mai vedea niciodata ochii aceia albastri sticlosi sau zambetul ei de copil inofensiv? Daca nu o sa ii mai aud niciodata vocea acea cristalina care ma face sa sar in sus din cauza linie melodice pe care o executa doar prin fapul ca vorbeste? Daca nu o voi mai auzii niciodata cum canta? Cu vocea ei de inger! Daca nu o voi mai putea strange in brate , sa o alint ca pe un pisoias mic sau sa nu ii mai sarut buzele acelea catifelate si delicate ca doua petale de trandafir? Daca ea se va duce, o parte din mine va merge cu ea! Ea face parte din mine , din viata mea, si nu pot accepta sa o pierd!
- Haide. Am ajuns. vorbele lui Niall imi intrerupsera sirul gandurilor. Am coborat rapid din masina si am mers pana la receptia spitalului intreband de ultima ambulanta sosita. Am alergat atat de repede pana la etajul indicat de asistenta incat era sa daram 3 carucioare in calea mea . Cand am ajuns, am vazut o targa cu cineva pe ea, inconjurata de doctori. Era ea!
- Vicky! am strigat insa a fost prea tarziu sa ma duc spre deoarece o asistenta imi blocase calea.
- Lasa-ma sa trec! E prietena mea!
- Nu puteti sa mergeti acum! Fata a intrat in operatie! Daca nu, inima ei va ceda! Se pare ca a pierdut prea mult sange, fatul din ea a murit si se pare ca mai are o problema foarte grava cu rinichiul!
Poftim? Cum adica fatul a murit iar faza cu rinichiul o trage in jos? Nu pot sa o pierd, nu acum, cand am cea mai mare nevoi de ea!
- Pai... s-a gasit donator? A fost si ea trecuta pe lista!
- Da, a fost trecuta, insa sunt multi inaintea ei, si pana acum nu avem un donator precis. Imi pare rau. a zis ea lasand capul in jos.
Lumea mea se destrama incetul cu incetul...
- Cat mai are de trait daca nu face un transplant? am intrebat cu lacrimi in ochi.
- Maxim 48 de ore.
- Atunci... donez eu! Nu o pot lasa sa moara! E prea pretioasa!
-Ahm... vreti sa faceti o donatie? Pai asta inseamna ca va trebuii sa va operam cat mai repede deoarece este destul de complicat!
- Nu o sa imi pese nici daca mor!
- Pai atunci... inseamna ca este o fata foarte speciala!
- Cea mai speciala!
- Pai atunci ma duc sa vorbesc cu doctorul sa inceapa operatia. Tu stai aici sau poti intra in cabinet. Apropo, fata este in cabinetul de langa daca vrei sa o vezi, insa te rog nu zii la nimeni ca te-am lasat eu, altfel imi voi pierde slujba! a spus zambind iar eu am luat-o in brate in semn de multumire. Am mers mai discret in cabinetul unde se afla Vicky. Cand am vazut-o m-am cutremurat un pic. Fata ii era atat de alba, buzele erau putin movalii, iar parul ei parca nu mai avea aceeasi stalucire. Era acoperita cu o patura si conectata la niste aparate . Am ridicat un pic patura si m-am speriat cand am vazut toate acele zgarieturi adanci pe incheieturile si pe abdomenul ei. Inteleg de ce a reactionat asa, insa isi face rau singura. Am tras inapoi patura nemaivrand sa ii vad trupul firav asa de ranit si am sarutat-o pe crestetul capului si pe buzele . M-am intors rapid deoarece cineva intrase pe usa. Credeam ca am sa intru in belele dar m-am linistit cand am vazut-o pe acea asistenta draguta.
CITEȘTI
Belive in a better life(Zayn Malik ff)
Fanfiction" Nu mai vreau sa traiesc in trecut! Povestea trecutului meu ma omoara pe dinauntru. Sper sa distrug singuratatea din mine, astfel incat sa gasesc calea spre lumina si sa incep o noua viata!" Asta este povestea unei adolescente ,care din intuneric i...