chapter 8

752 31 2
                                    

Omg!! De unde atatia cititori si voturi de la o vreme? Multumesc foarte mult celor care ma sprijina sa duc aceasta poveste cat mai sus si multumesc celor care au distribuit aceasta poveste si prietenilor! Sunteti my little and special potatos!! Love U girls:* <3

Spor la citit! :)

Duce ce l-am injurat putin in gand pe Niall deoarece ma intrerupse din cel mai dragut vis posibil avut pana acum, am mers la baie unde mi-am facut rutina zilnica ,dupa care m-am schimbat. am ales sa port azi o rochita alba cu niste balerini negrii. M-am imbracat dupa care mi-am pieptanat cuibuil de pasari ce se formase in capul meu! Dupa ca am reusit sa imi descalcesc parul complet ,am iesit din camera dand nas in nas cu Harry.

-Neata. ii spun eu zambind.

--Neata! Da-mi voie sa iti spun ca arati super! a spus complimentandu-ma.

-Mersii! Azi veti merge iar la studio?

-Da ,dar nu vom sta mult! O sa mergem apoi in parcul de distractii! mi-a spus nerabdator.

-Ahm... ok! I-am spus dupa care am coborat scarile pana jos in bucatarie. Acolo stateau Niall, Liam ,Zayn si Louis.

-Neata! le spun intrand si asezandu-ma pe un scaun de langa Louis.

-Neata, Vicky! imi spusera toti.

- Vrei sa mananci ceva? ma intreba Zayn.

- Nu mersii, nu-mi e foame! Mi-a spus Harry ca o sa mergem in parcul de distractii, asa ca ma intrebam daca sa stau in rochita asta sau sa ma duc sa ma schimb, ce ziceti? ii intreb.

-Arati perfect asa cum esti! imi spuse Zayn si imi plasa un sarut pe obraz. Baietii incepusera deja co '' Oooo-urile'' lor enervante care pe mine ma faceau sa rosesc si mai tare decat eram deja.

-Haideti sa plecam ca ne asteapta Simon! spuse Harry ce tocmai cobora scarile. Mi-am luat o geaca neagra de piele din cuier dupa care am iesit alaturi de baieti afara. Lor le era frig dar mi-e imi era asa de bine dacat in rochita asta si geaca pe care o purtam. E deja noiembrie, dar e foarte cald pentru perioada asta a anului! Ne-am urcat in masina si am pornit catre studio. Cand am ajuns, Simon ne-a intampinat dupa care I-a pus pe baieti la treaba. vorbeau despre un turneu ,dar nu prea le-am dat importanta discutiilor. Dupa vreo doua ore de stat si holbat ochii la pereti in timp ce ei inregistrau acolo linistiti , am plecat de la studio iar acum ne indreptam catre parcul Acela de distractii. Nu mai fusesem niciodata intr-unul. Cand am ajuns baietii au inceput sa alerge incolo si-ncoace in tot felul de aparate. Asa ca am ramas decat eu si cu Zayn.

-Unde vrei sa mergem mai intai? ma intreba acesta .

-Pai nu stiu. Alege tu!

- Hai in RollerCoaster!! a spus el aratand spre acel RoallerCoaster GIGANTIC.!

- Dar imi e frica in ala!

-Sunt eu aici! N-ai apatesti nimic, iti promit! a spus luandu-me de mana si indreptandu-ne spre acel carusel imens. cand am ajuns in fata , era o coada destul de mare, si nu stiu din ce motiv, Zayn s-a intors cu spatele si si-a pus ochelarii negri de soare si gluga pe cap.

-Ce faci? De ce te ascunzi? l-am intrebat amuzata.

-Pai sunt cam multi oameni aici, iar daca ma vor vedea, vor sari pe mine sa ma devoreze! spuse el exagerand dupa care ne asezam la coada. Cand am ajuns in fata, ne-am urcat in al doilea '' vagon'' si am asteptat sa porneasca. Ne-am pus centurile de siguranta dupa care am incercat sa ma calmez vazand tot acel traseu imens.

- Esti sigur ca n-o sa cadem? Mai bine am cobori acum decat sa regretam mai tarziu! am spus incercand sa desfac centurile, dar acesta ma oprii sa ma calmeze.

-Nu vom patii nimic! M-am dat in caruselul asta de peste un million de ori si inca sunt viu! Ain incredere in mine? ma intreba uitandu-se in ochii mei.

-Da, am! am spus hotarata dupa care l-am luat de mana si l-am tinut strans si mi-am lasat capul pe umarul sau. Acesta ma pupat dulce pe frunte trimitandu-mi mici electro-socuri pe sina spinarii. Dintr-o data  rollercoaster-ul a pornit iar eu am inceput sa il tin pe Zayn si mai tare de mana. a urcat incet pana sus, dupa care a pornit cu viteza in jos! Eu tipam de frica iar Zayn radea! A fost o experienta de neuitata, mai ales cand am intrat in tunel iar eu eram singura care  tipa! Cand ne-am dat jos, I-am spus lu Zaynca nu ma mai dau in nimic in seara aceea! Acesta a ras discret dupa care m-a luat de mana si am inceput sa ne plimbam prin jur! Am luat vata de zahar, popcorn si alte prostii de genul asta! Am vazut o cabina dintraia unde se faceau poza , asa ca l-am tras si pe el inauntru! Dupa ce ne-am strambat in fiecare poza, am luat sa le vedem si am inceput sa radem de fetele noastre!

-Mereu am  sa pastrez pozele astea! Ca sa imi aminteasca de tine mereu! am spus uiatndu-ma la el.

-Sau... poti sa imi dai mie pozele si tu poti pastra asta ca sa iti aminteasca de mine! spuse si scoate din buzunat o cutie mai mica, neagra , cu o emblem pe aceasta. Deschise cutiuta ,iar inauntru se afta o bratara cu semnul infinitului de argint! Imi lua mana delicat si imi puse bratara ce se potrivea perfect pe mana mea!

-Iti place ? ma intreba acesta luandu-ma  in bratele sale.

- E cel mai frumos lucru pe care l-am primit vreodata! ii spun si il pup pe obrazul sau care acum era un pic rosu . Acesta se uita un pic in ochii mei ,dupa care ma saruta scurt dar dulce pe buze!

-Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pana acum, Vicky!

- La fel si mie Zayn! Daca nu apareai tu in viata mea, nici nu vreau sa ma gandesc ce as fii facut acum!                  You are my hero!! am spus dupa care acesta m-a luat in brate si a inceput sa ma invarta usor! Duca ce m-a lasat jos, am inceput sa ne sarutam ca doi copii indragostiti ce suntem!

- Vicky... ahm... sa fii...? spuse acesta balbaindu-se la fiecare cuvant.

-Da vreau! am raspuns direct iar lui Zayn I se lumina fata apoi m-a luat in brate si ma pupat delicat pe frunte facandu-ma sa ma simt ca un mic copilas! Apoi m-a luat de mana si am inceput sa ne plimbam de colo-colo pana cand ne oprim in fata unui stand de inghetata ca sa luam! cand sa plecam de acolo, am vazut o fetita mice de vreo 5-6 ani care statea in frig cu capul lasat in jos! Tremura toata si plangea silentios.

-Tine un pic ingjetata Zayn! I-am spus dupa care I-am dat cornetul meu si am mers cu pasi rapizi catre acea fetita.

-Hei.. de ce plangi? am intrebat-o iar aceasta isi ridica privirea.

-Pai ... mami si tati m-au lasat aici de ceva vreme! Si nu mai pot de frig si habar n-am ce sa fac sau unde sa ma duc! Auzind cuvintele acestea stiam exact cum se simte, asa ca mi-am scos geaca de pe mine si I-am dat-o ei. Aceasta se uita mirata la mine.

-Poftim, tine tu asta! Inauntru sunt niste bani asa ca du-te si Iati ceva de mancare! I-am spus inmanandu-I geaca dar aceasta a vrut sa o refuze insa nu am lasat-o! Aceasta mi-a multumit de mii de ori si eu am pupat-o pe frunte dupa care m-am intors la Zayn.

- Se pare ca nu sunt eu singurul erou pe aici, a spus sarutandu-ma! Est asa de buna Vicky, poate prea buna pentru lumea asta de afara! esti ca un inger caruia I-au fost taiate aripile iar acum incepe sa se vindece! You are my angel!

Deci... stiu ca acest capitol a fost mai plictisitor dar nah... ma straduiesc si eu sa la fac pe placul vostru! Multumesc din nou tuturor persoanelor care ma sustin! Va ador morcoveilor! As fii foarte recunoscatoare daca ati mai distribuii povestea asta si prietenilor vostrii! astept pareri/ critici/ sugestii de la voi asaca nu ezitati sa mi le spuneti! :) <3

P.s :  imi pare rau daca sunt greseli de ortografie dar n-am avut timp sa corectez! :*

P.S : si ce ati zice daca am face si un grup pe Fb? astept parerile voastre :* <3

Belive in a better life(Zayn Malik ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum