hoofdstuk 7

59 2 0
                                    

Sophia keek gespannen. 'Nou uhmm, ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar uh..' 'Is er iets ergs?' onderbrak Jason haar en keek Sophia bezorgd aan. Sophia schudde haar hoofd. Opgelucht zuchtte Jason even zacht. 'Nou, i-ik vind je leuk.' zei Sophia en keek naar onderen. Ze schaamde zich. Wat nou als hij haar niet leuk vond, wat nou als hij haar alleen zag als beste vriendin..? Shit! Wat had ze nu weer gedaan? 'Aw liefje.' was zijn antwoord. Jason sloeg zijn armen om Sophia heen en knuffelde haar. Sophia legde haar hoofd op zijn borst. Ze zuchtte onhoorbaar en keek vanuit haar ooghoeken naar Jason. Hij drukte een kusje op Sophia haar haren. 'Ik vind je ook leuk..' zei Jason en knuffelde Sophia stevig. 'Aw I love you.' zei ze en pakte Jason zijn hand. 'Kom je?' vroeg ze lief en glimlachte naar Jason. Jason pakte haar hand stevig vast en ze liepen samen naar Sophia haar huis.

Sophia pakte de sleutel uit haar broekzak en stak de sleutel in het diepe, roestige slot. 'Heb je honger?' vroeg ze aan Jason en keek hem aan. 'Nog niet liefje, we gaan vanavond wel naar het restaurant in de buurt okay?' zei hij voorzichtig en keek haar aan. Sophia slikte. Dat was een harde beslissing maar ze besloot om het te doen. Tegenwoordig kon ze niks meer omdat ze te snel uitgeput en moe was, ze moest het toch een keer overwinnen en die tijd was nu. 'Is goed.' zei ze en liep naar haar kamer. Jason pakte zijn tas van de grond en liep achter Sophia aan. Hij gooide zijn tas ergens in de hoek en ging langs Sophia liggen. 'Liefje is er iets?' vroeg hij bezorgd en keek Sophia aan. 'Nee hoor, lieverd.' ze ze en kroop tegen Jason aan. Ze voelde een warme arm om haar heen. Dit was een fijn, warm en liefdevol gevoel. Jason drukte een kusje op haar voorhoofd en keek hoe Sophia langzaam in slaap viel.

Het was ondertussen vijf uur en Sophia lag nog lekker te slapen. 'Sophia? We moeten zo gaan.' zei Jason zachtjes en drukte een kusje op haar lippen. Sophia werd langzaam wakker en keek Jason aan. 'Ohja!' zei ze en kwam iets te snel omhoog waardoor ze een beetje duizelig werd. Ze pakte haar kleren en deed ze aan. 'Ik ben klaar.' zei ze en keek Jason moe maar glimlachend aan.

Sophia-Line AversonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu