Sorry dat ik lang niet heb geschreven, ik had het druk! Nogmaals sorry!
( even een tijdsprong van ongeveer anderhalf jaar, Sophia en Jason zijn uitelkaar maar nogwel goede vrienden! )
Sophia liep de deur uit van haar huis. Het was inmiddels midden Juni en het was al volop zomer. Sophia had een kort, geel broekje aan en een paars hemdje. Ze was in anderhalf jaar vijftien kilo aangekomen en daar was ze blij mee. Het ging goed met haar. Ze sneed niet meer, ze spuugde haar eten niet meer uit en dacht niet meer zovaak aan zelfmoord. Ze was veel blijer nadat ze Jason had leren kennen. Sophia en Jason zijn uitelkaar, maar nog steeds goede vrienden, daar is ze natuurlijk heel blij mee. Jason kwam erachter dat hij jongens leuker vond dan meisjes en dat accepteerde Sophia. Als hij daar gelukkig van werd, kon Sophia dat hem beter maar gunnen. Ze was blij voor Jason dat hij inmiddels een andere jongen had leren kennen en dat hun samen wat hadden gekregen. Sophia was nu Jason zijn beste vriendin en dat vond ze prima. Ze liep over straat en glimlachte naar een oud vrouwtje. Van haar moeder moest Sophia even naar supermarkt in het dorp, ze moest wat te eten halen. Wat ze aten mocht ze zelf weten. Bij de kruising stak ze over en liep naar het dorp. De enige winkel die nog open was, was de Jumbo dus liep ze daar maar heen. Ze liep door de winkel en dacht na over wat ze wilde eten. Ze liep maar naar de vriezers en pakte 2 pizza's salami. Ze liep naar de kassa en betaalde de pizza's.
Eenmaal thuis warmde haar moeder de pizza's op en glimlachte naar Sophia. De band tussen Sophia en haar moeder was veel beter geworden nadat haar moeder op vakantie was geweest en terug was gekomen. Ze had haar dochter heel erg gemist en maakte zich de hele vakantie heel veel zorgen. Vanaf dat moment was alles verandert. ''Liefje, je pizza is klaar.'' zei ze en sneed de pizza's in stukken. Ze gingen voor de televisie zitten en kletsten over wat er vandaag allemaal gebeurd was.
''Slaaplekker mam!'' zei Sophia en glimlachte klein naar haar moeder. Haar moeder knikte en zei; ''Slaaplekker meid!''. Morgen was Sophia jarig en werd ze vijftien. Ze moest nog aan Jason vragen of hij kwam. Ook moest ze Abigail en Charlotte nog uitnodigen. Charlotte was een nieuw meisje dat halverwege het school jaar bij Sophia in de klas kwam. Ze vond Charlotte al meteen heel aardig en spraken meteen af. Vanaf toen waren ze eigenlijk al beste vriendinnen, waar Sophia heel blij mee was. Sophia trok haar pyjama aan en ging onder de dekens liggen. Haar mobiel lag op haar nachtkastje en trilde. Ze pakte haar mobiel op en whatsappte eerst Jason, Abigail en Charlotte.
Hey babeee's, ! Morgen is mijn verjaardag hue ^^, jullie zijn uitgenodigt , ! Zie maar hoelaat jullie willen komen, ik ben om elf uur wakker hahah, dus vanaf 12 uur mogen jullie komen, tot hoelaat zien we dan wel c: Tot morgen & Slaaplekker, ily x Soof
Al snel had ze bericht van Jason terug gekregen.
Hey soofje, is het goed als Jayden mee komt, had gister eigenlijk met hem afgesproken, als je het niet wil, dan zeg ik wel af hoor lieverd! x
Glimlachend las ze het bericht, wat een lieverd, natuurlijk vond ze het niet erg dat Jayden meekwam, ze vond het juist wel gezellig.
Nee hoor, gezellig! Als Jayden het ook wil, kom maar lekker met zijn 2tjesss, ! ^^ Tot morgen lieverdd. X
Stuurde ze terug en glimlachte. Ze had nog geen antwoord van Charlotte en Abigail, maar die lagen vast al te slapen. Sophia zelf was van plan om optijd te gaan slapen maar Jason hield haar wakker tot twaalf uur omdat Jason haar wilde feliciteren. Alleen wist Sophia dat niet.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUU , ! Fijne verjaardag lieverd, ! I love ya babeeee <3 x JE BESTE VRIENDDD
Sophia glimlachte, ze had de beste vriend in de hele wereld! Wat hield ze toch veel van Jason!
JE LEEST
Sophia-Line Averson
Teen FictionSophia-Line Averson, ook wel Sophia genoemd, heeft een moeilijk verlegen. Ze wordt al vijf jaar lang gepest, is suïdiaal en heeft anorexia. Sophia leeft in lastig leven, waar ze eigenlijk een einde aan wil maken. Dan ontmoet ze een jongen genaamd Ja...