hoofdstuk 10

42 1 0
                                    

Sorry, voor het hele lange wachten, ik had niet veel inspiratie om eerlijk te zijn:$

Aw, thanks Jase, i love you too. Maar hey, ik ga slapen hahah. Slaaplekker bae, ! X. 

Antwoordde Sophia op het berichtje van Jason. Ze legde haar mobiel weer op het nachtkastje en sloeg de deken over haar lichaam heen. Langzaam viel ze in slaap.

De volgende ochtend werd Sophia wakker gemaakt door haar moeder. Haar moeder had een lekker ontbijtje gemaakt en had Sophia zingend wakker gemaakt. Sophia deed haar ogen langzaam open en wreef er een paar keer in. Ze sloeg haar armen om de nek van haar moeder en knuffelde haar zacht. 'Ik hou van je, mam.'' zei ze en drukte een kusje op haar wang. Ze sloeg de dekens van haar af en pakte het dienblad van haar nachtkastje. Er lagen verschillende broodjes op, wat beleg en natuurlijk thee. Ze drok de thee op en nam de broodjes mee naar de kamer. 

Hey soofje, gefeliciteerd bby! Natuurlijk kom ik vandaag haha, ik hou van je! X Charlotte.

Sophia glimlachte naar haar mobiel. Alleen Abigail had nog niet gereageerd. Ze dacht even na waarom ze nog niet had kunnen antwoorden. Normaal antwoordde Abigail altijd binnen een uurtje. Sophia liep naar de keuken en keek haar moeder verbaast aan. 'Weet jij waar Abigail is, ze antwoordt niet op mijn berichtjes.' zei ze en keek haar moeder nog steeds aan. 'Die is op vakantie met haar oma, heeft ze dat niet gezegd?' zei haar moeder en keek haar dochter aan. 'Oh, vast wel maar dan heb ik er vast overheen gekeken!' zei Sophia grinnikend en liep terug naar de kamer. Dan kwamen allen Jason, Charlotte en Jayden. Ach, dat kan ook heel gezellig zijn!

Sophia-Line AversonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu