Sophia en Jason zitten aan een tafel bij het raam. 'Wat wil je Soof?' vroeg Jason en glimlachte klein. 'Hmm doe maar spaghetti.' zei ze terug en slikte. 'We kunnen het ook delen?' stelde Jason voor. 'Ja, alsjeblieft.' antwoorde ze. Ze voelde haar telefoon trillen.
Sophia, hoe gaat het daar? Let goed op jezelf. Het is hier geweldig! over 3 dagen zijn we weer terug.
kus mama.
Sophia slikte en besloot haar berichtje te negeren. De ober nam de bestelling op en een kwatiertje later kwam hij het eten brengen. Ze deelde de spaghetti samen en lachte om de ober die bijna viel.
Eenmaal weer thuis, liep Sophia naar de bank en ging zitten. 'Zullen we film kijken?' vroeg ze aan Jason en keek hem aan. 'Sure welke wil je zien?' glimlachte hij terug. 'World war Z.' grijnsde Sophia en kneep haar ogen samen. Jason begon te lachten en knikte. Sophia stond op, deed haar lange haren in een staart en zocht de film. 'Alsjuh' zei Sophia en gaf de DVD aan Jason. Hij deed de DVD in de DVDspeler en zette de film aan. Sophia kroop tegen Jason aan en voelde een arm om haar schouder. Ze glimlachte en fluisterde 'Ik hou van je' in zijn oor. 'Ik ook van jou Soofje.' glimlachte hij terug. De film begon en Sophia en Jason lachten een paar keer tussen de film door.
Toen de film afgelopen was, stonden er twee lege bakjes op tafel waarin chips heeft gezeten. 'We hebben veel gegeten vandaag he?' vroeg Jason. 'Ja maar we gaan het niet uitkotsen!' zei Sophia terug en stond op. 'Kom we gaan slapen.' zei ze en liep naar haar kamer. Sophia deed haar nachthemd aan en plofte op haar bed. 'Goodnight lovely.' zei ze en drukte een kusje op zijn lippen. 'Goodnight beautiful.' zei Jason terug en vielen langzaam in slaap.
JE LEEST
Sophia-Line Averson
Teen FictionSophia-Line Averson, ook wel Sophia genoemd, heeft een moeilijk verlegen. Ze wordt al vijf jaar lang gepest, is suïdiaal en heeft anorexia. Sophia leeft in lastig leven, waar ze eigenlijk een einde aan wil maken. Dan ontmoet ze een jongen genaamd Ja...