Butun gece uyumaya calissam da malum durumumu dusununce bu pek de mumkun degildi. Sana geceleri uyku yok defne! Emel teyze kapiyi caldi.
Emel: defne? Kahvalti hazir yavrum gel hadi.
Defne: tamam in sen geliyorum.Su anda yuzunu gormek istedigim son kisi sevgili ailemdi. Beni bu hallere sokan sevgili ailem. Aynaya baktigim anda kendi yansimamdan tirsmam bir oldu. Ne olmustu bana ya. Gozlerim uykusuzluktan kizarmis. Saclarim yapis yapis olmustu. Pislik grevime devam edecektim. Kahvaltiya indim.
Gizem: defne bu ne hal yavrum ya? Kokuyosun resmen.
Defne: tesekkurler.
Hakan: gizem birak kizi.
Defne: simdi iyi baba oldun?
Hakan:defne!Bu sirada kapi caldi. Kapiya bakmamla beraber iki dakikalik da olsa durumumu unutmam aynanda oldu.
Defne: sude! Sudemm!
Sude: defo ya nasi ozlemisim seni!
Defne: neler oldu sen yokken!
Sude: ay sus sus biliyorum. Daha cok konuscaz bunlari.
Gizem: kim gelmis defne?
Sude: benim gizem teyze!
Gizem: ay sukusum gelmiss! Hosgeldin bitanem.
Sude: yani cok hos bulmadim gizem teyze, hele ki defneyi soktugunuz durumu ogrenince!
Defne: neyse ya gel benim odaya gecelim sana anlatcaklarim var.
Sude: e hadi madem!**************
Sudeye tum olanlari anlattim.
Sude: en azindan akraba olcaz ya ordan dusun?
Defne: of sude ya hic yardimci olmuyosun!
Sude: kizim bi 3 ay gittim nelere bulastin ya!
Defne: kizim ben ailemin kurbaniyim. Resmen kendileri icin, sirketleri batmasin diye beni evlendirecekler.
Sude: ama omer cok iyidir ya! Gercekten. Bence seversiniz birbirinizi.
omer defneyi seviyo. Omer defneyi seviyo!
Defne: omor dofnoyo sovoyor! Sus ya !
Sude: aaa en sevdigim yeni ask hikayesi! Resmen DEFOM!
Defne: sude seni doverim!
Sude: tamam ya kizma! Ay defne, ayakkabinin altina benim adimi yaz tamam mi? Belki bana da bi kismet cikar!
Defne: offff yeter ya!Bu. Sirada iceri emel teyze girdi.
Defne: noldu emel teyze?
Emel: gizem hanim seni cagiriyor.
Defne: ha? Geliyorum.Defne: efendim anne?
Gizem: babaannen geliyo!
Defne: niye de?
Gizem: sen ve nisanlini gormek istemis!
Defne: benim nisanlim yok ki!
Gizem: omer var ya kizim!
Defne: ne yani ben omerle nisanli taklidi mi yapacagim!?
Gizem: yani.
Defne: anne hayir ya!
Gizem: hazirlan canim simdi gelirler!
Sude: oha aksiyona gel ya! Kizim cok eglenecegiz!Gozlerimi devirerek odama ciktim. Hazirlanmaya basladim. Babaannemin diline dusmektense her seyi yapardim. Oncelikle bi dus aldim. Siyah bi kazak ve altima beyaz pantolon giydim. Saclarimi sadece kuruttum. Kivircik kalmasina izin verdim. Tokayla arkadan tutturdum. Kirmizi bi spor ayakkabi giydim. Hafif makyaj yaptim. Sonra tum gonulsuzlugumle asagi indim. Omerler gelmisti.
Neriman: masallah su gibi!
Defne: tesekkurler.
Necmi: nasi gelin almisiz ya hsrkes kiskanir bizi.
Defne: yok canim abartmayin-Sonra zil caldi.
Defne: ayy geldi vallaha geldi!
Gizem: ay tamam sakin ol. Git kapiya bak.Kosarak kapiyi actim.
Defne: babaanne!
Gulsum: defnem nasilsin guzelim benim. Masallah nasi buyumus!
Gizem: hosgeldiniz annecigim!
Gulsum: ay cekil surdan gelin! Defne damadim nerde yavrum.
Defne: gel babaannecigim.
Omer: memnun oldum efendim.
Gulsum: ay defne, nasi da efendi masallah!
Defne: ya ya oyledir.
Gulsum: Allah'ıma cok sukur senin bile murvetini gorecegim defnem!
Defne: ya ya oyle oldu.
Gulsum: aa niye bu kadar uzaksiniz siz?
Defne: yok canim ne uzagi. Demi askim?
Omer: tabi sevgilim. Hic ayrilmayiz biz.
Gulsum: ay masallah! Ah benim oglusum da soyle hayirli bi evlilik yapaydi da ben de mutlu olaydim!
Gizem: ama annecigim-
Gulsum: aa dil de oabuc gibi!
Defne: valla oyle babaanne ya!
Gizem: aa kendi kizim bana ihanet ediyo!
Defne: once kim kime ihanet etti bi hatirla istersen annecigim.
Gulsum: aa yeter! Defne sen bi kahve yapiver yavrum hadi!
Defne: tamam babaanne.Kendimi mutfaga zor attim. Bu ne boyle ya! Ne bicim bi maceraya atildik biz hayret bisey! Bi elin adamina askim demedigim kalmisti o da oldu.
Kahveleri yapip herkese verdikten sonra babaannem soru yagmuruna basladi.Gulsum: nerede tanistiniz?
Defne:cafede!
Omer: sahilde!
Gulsum: ??
Omer: yani sey sahildeki bi kafede.
Gulsum: ee nasil tanistiniz peki?
Omer: askim sen anlat!
Defne: yo yo olur mu hic bitanem srn anlat!
Omer: ama sevgilim yani belki ben bisey atlarim fan simdi..
Defne: ii peki o zamann simdibsoyle oldu babaannecigim. Ben bi cafede oturuyodum iste. Sonra tuvalete giderken ben onume de bakmam ya omerle carpisiverdik! Once dedim bi cekil git falan ama sonra konustuk falan iste oyle..
Gulsum: sakar yavrum benim.
Omer: ya boyle iste..O sirada lafa uzakta sessiz sessiz duran kardesim emre karisti.( Size daha once bahsetme geregi duymadigim kadar giciktir kendisi)
Emre: abla, enistemi opsene!
Defne: emree!
Gulsum: aa vay emreye bak sen. Op op op op op op!
Emre: hadi ya!Ulan emre. Ben sana yapacagimi biliyorum ama!
Sude: yok canim ne gerek var simdi!
Defne: bencede!
Gulsum: olur mu oyle sey. Utanmayin kiz hadi.Resmen hayatimda ilk kez opusecektim. Hemde zoraki askimla. Ah anne ah baba ozellikle de ah emre!
Omerle goz goze geldik.
Bana ozur dilerim der gibi bakti.artik yapacak bisey yoktu. Omer yavas yavas yaklasmaya basladi. Ben gozlerimi kapattim. Bi kac saniye sonra da dudaklarimda bi sicaklik hissettim. Gozlerimi acmaya cesaretim yoktu. Zaten birbirlerine kenetlenmislerdi sanirim. Cok cok utaniyordum. Bayilacaktim galiba. Sonunda dudaklarimiz ayrildiginda omerle yine goz goze geldik. O gece herkes gidene kadar utancimdan konusamadim.ertesi sabah tam da emreyi doverken yine sevgili nisanlicigimla karsilastik.Defne: emree! Gel buraya. Agzini kiracam senin! Pislik kardes! Gel buraya!
Neriman: biz geldiiikkkk! Gizosum?
Defne: emree! Gel cabuk buraya dedim sana kime diyorum kacma bak valla bak cok fena olcak!
Omer: noluyo?
Emre: abla nolur yapma! Ben daha cok gencim-
Defne:ben senin gencligine var ya-
Omer: aa tamam defne.
Beni kolumdan tuttu. Bu sefer bir sey demedim. Bi sure sonra kosarak odama ciktim. Yatagima kivrildim. Bi sure sonra kapi tiklandi. Gelen omerdi. Yanima oturdu.Omer: iyi misin?
Defne: eh iste.
Omer: dun icin bana kizginsan....
Defne: senin sucun yok ki. Ikimizin de sucu yok. Biz sadece onlar ne derse onu yapmaya calisiyoruz.
Omer: bence gulmelisin. Gulmek sana cok yakisiyo.
Defne: saol. Sana da:)
Omer: hadi asagi inelim o zaman. Gulsum hanim da kalkmistir.
Defne: ay hatirlatma ya!
Omer: hadi kalk.Tam kalkacakken ayagim haliya takildi ve onumdeki omerin uzerine dustum. Gulmeye basladim. Uzun zamandir boyle gulmemistim. Resmen gozlerimden yas geldi gulmekten. Sonunda omerin de orada oldugunu hatirlayip ona dondum. O da guluyordu.
Omer: iste boyle ya hep gul!
Tam kalkacakken dengemi kaybedil bidaha dustum. Omerle resmen burun burunaydik. Sanki o anda donmus gibiydik. O an tum sinirimi unuttum. Sadece orada dondum kaldim.. Beni uzun zaman sonra gulduren adama baktim. O da bana bakiyordu. Sadece o an vardi. O anida takilip kalmistik......
SON....
Arkadaslar lutfen yorum yapmayi ihmal etmeyin. Lutfen emege saygi. 10 vote 10 yorum olana kadar yeni bolum yazmayacagim. Sizi seviyorum. Iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik deföm ❤❤
FanfictionSen hiç bu kadar aşık oldun mu? Ellerine değince kalbin yerinden çıkacak gibi oldu mu? Gözlerine bakınca.. sonsuza kadar kaybolmak istedin mi oralarda? Onu.. her seye rağmen karşılıksız sevebildin mi? Sevdim ben.. hem de hiç beklemediğim bir anda...