bolum 5

1.4K 66 20
                                    

1 hafta sonra........

Evde cilginca dans edip saclarimi ordan oraya savururken kapi acildi.
Emre: abla napiyon ya?
Defne: sanane ya cik git odamdan!
Emre: hazirlanmayacak misin?
Defne: sebep?
Emre: e dugun varya?
Defne: a ben onu unutmustum yaa..

Sari renginde dizin hemen altinda ve boynumu saran ve ilk kez begendigim bir model olan elbise giydim. Kollari bileklerime kadar uzanmakla birlikte gittikce de aciliyordu. Sacimi arkadan hafif sıkı bir topuz yaptim. Seftali renginde bir ruj surup gozlerime rimel cektim. Azicik da allik surdukten sonra hazirdim. Beyaz topuklularimi ve beyaz cantami alip asagiya indim. Dugun yerine vardigimizda neriman hanimlar orada bekliyordu.

Omer: cok guzelsin.

Omer ellerimi tuttu ve optu. Buna izin vermeli miyim? Guliyim mi? Tokat mi atiyim? Yoksa sadece ellerimi cekip olmamis gibi mi davranayim. Ama cok yakisikli! Yani sey oyle gorunuyor..takim elbise falan hani.. Simdi bu bizim dugunumuzde de boyle yakisikli boyle muhtesem olur...

Defne: sen de cok yakisikli olmussun.
Omer: iyi misin?
Defne: i-iyiyim tabi canim niye iyi olmayayim ki hayir noldu yani sen simdi niye boyle bisey dedin ben hic anlamadim hem sen-

Omerin dudaklari aniden benimkilerle birlesince neye ugradigimi sasirdim.  Ee nolcak simdi? Karsilik mi vercem? Itsem mi? Hic karsilik vermeden beklesem? Ay defne sacmalama sen oyle bi kiz misin sanki? Tabiki itiyim..ama cok tatli ya..ama olmaz, yakismaz ben boyle biri miyim? Ama o benim nisanlim. Ama sahte... Tam bu sirada omer dudaklarini dudaklarimsan cekti.

Defne: napiyosun ya?
Omer: herkes bizi GERCEK nisanli saniyo ya inandirici olsun istedim.
Defne: gerizekali misin! Bak haddini bil-
Omer: yoksa nolur defne? Evlenmekten vaz mi gecersin? O is senin isteginle olmuyo iste!
Defne: sen ne hakla benle boyle konusuyosun?
Omer: yeter artik alttan almaktan sıkıldım. Simariklasma!
Defne: en azindan firsatci degilim be! Birini seviyorum diye her firsatta dudaklarina yapisip onu rahatsiz etmiyorum!

Dudaklarima gozyasimin tuzlu tadi geldi. Aglamiyordum ama gozlerim kesin kizarmisti.

Omer: seni seviyorum evet! Bunu surekli basima kakip durma artik! Biliyor musun? Zerre pisman degilim. Senden caldigim opucukler az da olsa iyi gissettiriyor!
Defne: pislik!

Arkami donup dugunun arka tarafindaki bahceye dogru kostum. Beni aglarken gormesini istemiyordum. Banka oturup kafami arkaya yasladim. Ne zaman karsilassak ayni kavgayi yapiyorduk. Daha bunu bile cozemiyorken nasil evlenecektik ki? ZORAKI EVLILIK ne de olsa...
Birden bir el agzima kapandi daha ne oldugunu bile anlamadan tuhaf bir koku tum bedenimi uyusturdu. Gerisi sadece karanlik....

Uyandigimda adam uzaktan dugune bakiyordu. Cirpindigimda uyandigimi fark etti.
-gosteri baslasin bakalim.

Beni de yaninda surukleyerek dugunun ortasina geldi. Benim gozlerimden yaslar dokuluyordu artik. Adam cebinden bisey cikarip havaya 2 el ates etti. Elindekinin silah oldugunu anladigimda daha cok cirpinmaya basladim. Bi anda muzik durdu ve tum gozler bize cevrildi.  Kisa bir sureligine omerle goz goze geldik. Belki de bu onu son gorusumdu.

Omer: defne! Defne! Oldurcem lan seni! Birak onu! Defne iyi misin?

He mukemmelim! Salak!

Defne: nolur birak beni lutfen...

Artik deli gibi hickiriyordum.
Bi anda kafama bisey dayandi ve adamin boguk sesi: sus yoksa sıkarim!
Hemn yutkundum ve sakin olmaya calistim.

- simdi beni iyi dinleyin! Ben simdi buradan gidecegim. Ama yalniz degil. Selda evlenemez! O benim! Evlenemez!
Selda: samet sakin ol!
Samet: selda... Sakin falan olmuyorum! Benimle geleceksin! Benimle evleneceksin!
Selda: seni istemiyorum ya istemiyorum!
Samet: isteyeceksin! Seveceksin! Yoksa bu canin katili sen olursun selda!
Selda: yapma!
Samet: yaparim, bana donmezsen yaparim! Inan!
Selda: o daha cocuk! Nasil kiyacaksin onun canina?
Defne: lutfen yapma lutfen lutfen lutfen yalvaririm..
Selda: samet birak onu!
Samet: olmaz! Bana geri donmezsin o zaman! Olmaz olmaz!

Gozlerimi aileme cevirdim annem diz cokmus agliyor, ayni zamanda da bizi izliiyordu. Babam aglamamisti ama gozleri kizarmisti.emre anneme sarilmisti ama vucudunun titredigini gorebiliyordum. O da agliyordu sanirim.

Defne: nolur birak gidiyim..
Gizem: birak kizimi!
Defne: anne! Anne nolur kurtarin beni cok korkuyorum!
Selda: tamam..
Defne: ne?
Selda: tamam. Kizi birak gelecegim..
Samet: gercekten mi?
Selda: once kizi birak! Cabuk!

Adamin elleri gevsediginde kosarak aileme kostum. Hepsine sıkıca sadildim bi taraftan da hickiriyordum. Sira omere geldiginde onun da gozlerinin kizardigini gordum. Birbirimize sıkıca sarildik. Hickiriklarim daha da guclendi. Kafami geri cektim ve omere baktim. Sonra da dudaklarimi onunkilere sıkıca bastirdim. O kadar ani ve hizli olmustu ki ben bile ne oldugunu anlamadim. Nefesim tukenince geri cekildim. Tekrar tekrar tekrar optum. Yasadigim sey hatyatin cok kisa oldugunun bi kaniti degil mi zaten? Sonunda ayrildik ve ben basimi onun omzuna koydum. 

Omer: sakin ol, gecti guzelim tamam.. Aglama artik. Bak gecti..
Defne: sakin beni birakma!
Omer: asla birakmam...

Tam o sirada sametin sesini duyduk

Samet: hani polis yoktu lan! Bittiniz, cok agir odeyeceksin selda! Seni sevmistim selda!

Polisler onu zor tutuyordu.

Samet: bu durumda anlasma da bozulmus oluyor.

Bi anda gozleri gozlerime kaydi. Sonra da elindeki silahi bana cevirdi. Kimse ne oldugunu anlamadan kursun silahtan cikti suzuldu suzuldu suzuldu ve tam karnima isabet etti. Tam o saniyede gozlerimden bir yas dustu. Goruntu bulaniklasti ve etraf karardi, sonra bilincim kayboldu ve bedenim kendini derin bir uykunun kollarina birakti....

                            SON...

BILIYORUM GEC GELDI. HAKLISINIZ. SIMDI YORUMLARA VE VOTE LARA ABANIYORUZ KI YENI BOLUM CABUK GELSIN. HEPINIZI SEVIYORUM IYI OKUMALAR❤❤

zoraki evlilik deföm ❤❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin