25

1.1K 69 16
                                    

  Mi-am aruncat telefonul pe pat si am privit ceasul din perete.
   Peste jumătate  de ora ma voi intalni cu brigada mea:Niall, Sasha,Khloe, Mike,Austin, Jade, Dylan,Tayler Lydia.
Sasha+Tayler
Khloe+Mike
Austin+Jade
Dylan +Lydia
Niall+.....
    Nu are inca un prieten. Ah da, el e gay si cel mai bun prieten baiat al meu. FOREVER.
  M-am imbracat cu o pereche de blugi negri cu talie inalta si un tricou puţin largut, tot negru. Imi las parul drept pe spate si-l pieptam. Acum machiajul. Pai rimel, puţin font de ten, tus si ruj mat visiniu si gata.
Am coborât in bucatarie si i-am spus mamei ca voi iesi cu brigada. Da, ii cunoaşte pe toti. M-am dus la intrare si mi-am luat bocancii. Cand sa ies, mama m-a oprit pentru a-mi da bani. Am si eu, dar nu pot refuza banii. Niste bani in plus nu strica. I-am multumit si ca deobicei mi-a spus sa am grija si blah blah blah. Am iesit din casa si desi e seara, lumina asta ma orbeşte. Poate ar trebui sa ies mai des din casa.Dar nu-mi pot parasi iubirile aka serialele.
    So... Am luat-o spre parc, pentru ca la intrare ma voi intalni cu gasca.

Dupa 1000 de km, defapt nu fac decat 10 minute pana acolo, dar par 1000 km, mai ales pentru mine, cea care nu a iesit de un an, defapt o săptămână,din casa, stiu, exagerez, defapt exagerarea asta se inclina spre sarcasm.

-Hello bad bitch  ,spun ei in cor.
-Hello corul N. Y., imi pare bine sa va cunosc
  Ei se uita pentru o secundă ciudat la mine, dar pe urma au procesat gluma si au început sa rada.
   Ii imbratisez pe toti in parte, pt ca mna, sunt tontii mei:
-Sa mergem idiotilor, spun eu razand. -Spune regina toantelor, raspunde Niall pe un ton de piti.
-Niall! strig eu in timp ce ma uit la el. --Oh nu.
-Oh da, spun eu.
-Helllllp, striga el si fuge.
    Nu alearga nici doi metri ca eu il ajung si ii sar in spate. El imi prinde picioarele si ma ridica puţin, pentru a sta mai bine.
-Yeah bitch, spune el si-mi da o palma la fund ceea ce ne face pe toti sa radem.
Cine are fund bunoc? Lauren are fund bunoc, spune el ceea ce starneste din nou rasete in gasca
   De ce il las? E gay, e bff, so.....

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum