Pana la urma, pariul ramane pariu.
Dar cine ar fi crezut ca asta e asa greu? Adica, la început parea foarte simplu. Sa o bag in pat fara sa ma indragostesc de ea? Parea mai simplu ca buna ziua.
Dar parea...Din perspectiva lui Lauren:
M-am mai privit inca o data in oglinda. Am emotii. Mari. Chiar foarte mari. Daca nu sunt destul de buna pentru el? Daca fac ceva gresit? Daca ma fac de ras? Dar daca as alunga emotiile astea cu puţina bautura ,, magica"?
Am coborat pana in living si am luat o sticla de vin din colectia imensa a tatei. Am luat una din spate, pentru a nu observa... asa repede. Poate sa observe cand voi fi la facultate.
Am luat un pahar de vin, din colectia mamei, da stiu, sunt o fata rea. Umblu in colectiile alor mei... Asta-i mai riscant decat daca ai merge in cartierul de la marginea orasului. Ai mei nu te omoara cu bunatate cum o face Selena.
Uh... Nici eu nu as face-o.
Da, asta cred ca mi-a confirmat ca sunt a lor cu adevarat si ca nu sunt adoptata. Asta a fost o intrebare nenorocita ce nu-mi dadea pace in copilarie din cauza unui desen. Nu ma judecati.
Am luat deschizătorul de vin, cred ca asa se numeste si nu, asta nu-i din colectia nimanui...cred.Nu stau prea mult prin bucatarie, dar nu cred ca tata sau mama ar colectiona asa ceva
Sau poate e din colectia bunicii? Ok,încep sa delirez ,desi nu am inceput inca sa beau.
Am deschis sticla si am vrut sa torn in pahar, dar mai bine beau direct din sticla. Daca dau peste pahar? Daca il sparg cand il spal? Daca nu il spal destul de bine incat mama sa nu-si dea seama? Adica, da, e doar un pahar, dar incearca sa-i zici asta mamei.Ar face niste crize de zici ca ar fi pe perioada si a iritat-o cineva.
Are o obsesie pentru chestii de mame. Pahare, farfurii etc. Oare asa-s toate mamele?
Probabil ca e din cauza menopauzei.
Am pus paharul cu grija la loc si am inceput sa savurez bautura. Dar nu am apucat sa o savurez prea mult pentru ca s-a auzit soneria. Probabil e Justin.
Am fugit pana la usa,am tras aer in piept, dupa care am deschis usa.
-Hello ba-... Doamna Woffrins? spun eu ascunzându-mi trupul aproape dezgolit dupa usa.
-Buna scumpo ,spune ea intrand.
Pune ceva pe tine, iti va fi frig, spune ea asezandu-se pe canapea.
-Ummmm???
Ok. Cum sa intreb politicos o batrana ce cauta in casa mea?
Probabil o voi intreba după ce raspund la sonerie. Nu-mi zi ca si-a adus si prietena.
-Hello ba-
Era Justin, dar i-am inchis repede usa. Simt ca imi va face ceva neplacut pentru asta .
-Cine era?
-Nimeni, nimeni.
-Cum spui tu.Aa, parinţii tai au spus sa vin sa stau cu tine daca te intrebi de ce sunt aici.
-Dar de ce tocmai la ora asta?
-Pai am uitat si am adormit pana acum.
-Aa... Umm, dar nu cred ca e nevoie, sunt destul de mare.
-Spune-le asta alor tai, spune ea mutand programele .
Oricum, eu m-am carat de aici. Imi începe serialul, iar voi nu aveti canalul. Sa fii cuminte, spune ea batandu-ma usor pe umar.
I-am deschis usa si am salutat-o politicos. M-am uitat, iat Justin nu mai era.
Am fugit ,la propriu, pana in camera mea ca sa il sun pe Justin.
Cand am intrat m-am speriat ca naiba.
-Doamne, ce naiba faci Justin? spun eu ajutandu-l sa intre.
-Stii cum se zice.
Nu poţi intra pe usa, intri pe fereastra.
-Oh Doamne,imi pare nespus de rău pentru aia.
-Chiar, ce a fost aia?
-Ai mei au chemat-o pe doamna Woffrins sa aiba grija de mine.
-La ora asta?
-Trebuia sa vina mai devreme, dar a adormit si bla bla bla. Bina ca a plecat.
-Da... Bine ca a plecat, spune el măsurându-mă din cap pana-n picioare.
-Dar daddy, nu stiam ca esti asa timid, spun eu apucandu-i usor tricoul tragandu-l spre mine.
-Stii ca te voi pedepsi dublu, nu?
-Dal de ce daddy?? spun eu cu o faţă de copil inocent.
-Poate chiar triplu, spune el impingandu-ma usor spre pat.
-Poate nu va fi ca o pedeapsă pentru mine, spun eu si el ma tranteste pe pat.
-Eu cred ca va fi, spune el asezandu-se deasupra mea.
Nu mai spune nimic si se năpusteşte asupra buzelor mele. Isi sprijina greutatea într-o mana, iar pe cealaltă si-o plimba obraznic pe corpul meu.
Il trag de tricou, lipindu-l de corpul meu. Ma intorc deasupra lui, desprinzandu-mi buzele de ale lui. Cobor cu saruturile pe gatul sau.
-Baby,spune el respirând sacadat.
-Da daddy?
-Aasta... Asta ma excita ca naiba.
Zambesc la spusele lui ,dupa care il musc destul de tare ,astfel incat sa apara un semn pe gatul sau.
El ma întoarce înapoi sub el, preluand controlul. Gâtul si sanii mei sunt rasfatati de saruturile si muscaturile lui.
Coboară usor spre acea zona si o saruta si jur ca daca mai face mult asta dantela din acea zona va lua foc .
Limba lui trece inebunitor peste acea zona si urca pana la sanii mei. Imi desface usor body-ul si mi-l îndepărtează cu finete.
As fi vrut eu asta. Cand a ajuns la sani a început sa traga de el, rupandu-l.
-Bieber, era de la Victoria Secret's, spun eu nervoasa, dar si usor amuzata.
-Si eu sunt din Rai scumpo, dar cand ma infierbant zici ca-s din iad.
Dupa ce l-a rupt, m-a intors pe burta si l-a desfacut de la spate. Ca nu e ca si cum ar fi putut face asta deodata. L-a dat in jos pana la fund. S-a poziţionat deasupra mea, astfel incat prietenul sau se afla deasupra fundului meu si a inceput sa ma muste usor de spate. Cand a facut asta, mi-am ridicat fara sa vreau fundul pentru ca desi se simţea al naibii de bine,te si gâdila.
-Ah, iubito, ia-o usor.
M-am intors cu faţa la el si l-am tras într-un sarut. I-am apucat marginile tricoului si le-am ridicat usor.
El s-a desprins din sarut si si l-a dat jos, facnd asta si cu ce a mai ramas din body-ul meu.
Buzele sale fierbinti se lipesc de acea zona, care la rândul ei, era si ea fierbinte. Buzele sale se miscau ca si cum ar fi fost cuprinse într-un sarut pasional.
Nu dureaza mult si trece la pasul urmator, limba sa făcând ravagii acolo. Camera era plina de gemetele noastre. Cei drept mai mult ale mele, pentru ca mna, el avea gura cam ocupata.
-Baby, esti gata sa faci cunoştinţă cu Jerry?
-Ce-i daddy, nu te mai tine? spun eu muşcându-mi buza inferioara.
Atunci el si-a introdus brusc un deget in interuorul meu, ceea ce m-a facut sa-mi arcuiesc spatele, iar atunci l-a introdus si pe al doilea.
-Damn daddy...
-Asteapta scumpo, spune el arcuindu-si degetele in interiorul meu.
-Daddy, Jerry, acum, te rog.
-Ai spus ceva? Nu te-am auzit, spune el executand miscari de dute-vino cu degetele.
Suna ciudat? Da.
Se simte ciudat? Nu.
-Daddy, spun eu.
Il vreau. Corpul meu il vrea.
Respiraţia mea s-a accelerat, pieptul meu miscandu-se repede in sus si in jos (stiti ce vreau sa spun)
Si-a dat pantalonii si boxerii jos,si-a asezat prezervativul pe membru si a intray usor in mine.
-Doare babygirl?
-La naiba, nu, spun eu strangand in maini cersaful.
Daddy...Nu... Ma.. Mai chinui.
Unde e durerea? Nu o simt, simt doar placere. Bine, cand a intrat a durut Putin, foarte puţin. Sunt al naibii de excitata,, iar Justin ma chinuie.
-Daddy mai repede.
-Baby esti asa strămta.
-Justin
-Ahh, geme el ignorandu-ma complet.
Vazand ca el ma chinuie, incerc eu sa ma misc, dar el ma opreste.
-Ok baby, vad ca esti mai excitata ca mine, spune el razand.
Il trag intr-un sarut pasional, aerul din incapere devenind tot mai greu.
El isi muta buzele pe gatul meu, iar eu pe umarul sau, infingandu-mi unghiile in spatele sau.
Mişcările lente se transformă intr-unele mai cu viata, ceea ce ne face pe amandoi sa gemem puternic.
El ma muta de asupra lui, iar mainile sale de pe soldurile mele ma obliga sa ma misc. Execut ceea ce vrea, in timp ce el imi loveste puternic fesele.
-Doamne Bieber, spun eu privind tavanul ,muscandu-mi puternic buzele.
El nu spune nimic in schimb zambeste victorios. Revine din nou deasupra mea, iar miscarile devin din ce in ce mai rapide. Unghiile mele ii zgarie spatele, in timp ce limba lui se "dueleaza" cu a lui.
-Justin..... Imi... Voi da.. Drumul.
-La 1 ..2..3...
Si amandoi am ajuns la orgasm.
Dar la mine pe langa ala mai era si sange. Asta m-a cam speriat.
-Linişte-ye baby. E normal, spune el sarutandu-ma usor pe frunte.
-Umm, ma voi duce sa fac un dus, spun eu rusinata.
-Baby, nu fi rusinata, sunt eu, suntem noi.Doar noi doi. Nu ai de ce sa fi rusinata. Plus, e normal, ti-am mai spus.
-Ok, spun ridicandu-ma, iar atunci el imi da o palma la fund.
-Ar fi bine sa te grabesti pentru ca vreau sa ma ocup de fundul ala, imi spune el dupa care imi face cu ochiul.
I-am zambit si m-am îndreptat spre baie.
-Baby?
-Mmm? spun eu întorcându-mi capul. -De unde iau alt cearsaf?
-Vezi in dulap, ii spun eu zambind.
Am intrat in baie, mi-am prins parul intr-un coc, am dat drumul apei si am facut cel mai scurt dus din viata mea.
Cand imi stergeam corpul, doua maini au apucat prosopul si l-au azvarlit pe jos. M-am intors si am dat de un Justin cu un zambet pervers.
Nu a spus nimic, doar m-a lipit de perete sarutandu-ma. M-a ridicat in sus, iar eu mi-am incolacit picioarele in jurul sau.A iesit din baie si m-a trantit pe pat. M-a admirat pentru cateva secunde, dupa care m-a intors pe burta, ridicându-mi usor fundul. Si-a pus prezervativul si a intrat in mine. Ok. Acum doare. Asa de tare incat siroaie de lacrimi sunt acum pe fata mea.
-Justin.
-Shhh baby. Promit ca nu va mai durea. Te vei obisnui imediat.
Miscarile lui erai lente, dar dureroase.
Dar asa cum a spus el, m-am obisnuit si poof, durerea a disparut, placerea facundu-si prezenta.
El m-a apucat de par, obligându-ma sa stau capra.
-Damn babygirl.
Esti asa... ahhh...
Eu nu spun nimic, pentru ca nu am puterea decat sa gem de placere.Hello babies.
Sper sa va placa. ❤
Apropo, daca sunt si arianatori pe aici tot ce pot sa spun e sa fie tari.
Poate pentru unii suna banal, dar pentru mine nu .
O iubesc pe Ari, nu merita asta si nici acei ingeri care trebuiau sa simta acel sentiment uimitor si a doua zi dupa concert. 😔💔
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
Instagram-Justin Bieber & Lauren Jauregui
Fiksi Penggemar"👟-Drew, al doilea prenume al meu este Drew. " 17.06.2017 -locul #9 in f. f. 23.06.2017 -locul #8 in f. f. 24.06.2017 -locul #5 in f.f. 26.06.2017 -locul #7 in f. f. 26.06.2017 -locul #4 in f. f. 30.06.2017-locul #2 in f.f.