149-PENULTIMUL CAPITOL

895 62 32
                                    

Îmi deschid ușor ochii,clipind de mai multe ori pentru a alunga ceata.Nu pot sa dorm cât trebuie,pentru ca îmi fac griji pentru bebe.
In fata mea,era Justin tinându-l pe bebe in brațe .Il legăna ușor și ii cânta încet .Imaginea asta e...îmi prezintă un tata perfect.O lacrima mi-a căzut pe obraz.Sunt trista și fericita in același timp.
Văzând ca ma holbez la ei de câteva minute,Justin își îndreaptă privirea spre mine și îmi zâmbește,dar se încruntă imediat atunci când vede ca plâng.
Aseaza bebele la locul sau după care vine și se pune lângă mine pe pat.
-Lauren...
-De unde ai știut unde sa vii?
-Niall mi- a spus.
-De ce ai venit?
-Baby girl ,spune el atingându-mi obrazul .
-Nu Justin.Ce cauți aici?
-Cum ce caut aici?Sunt tatăl copilului și viitorul tău soț,spune el zâmbind.
-Acum câteva ore nu părea sa crezi asta.
-Baby,Niall m-a sunat și mi-a spus înainte de a-mi spune tu.Asa ca m-am prefăcut ca nu-mi pasa și toate cele.Crezi ca eu nu știu ca bebele e o parte din mine?Nu sunt prost Lauren,am realizat și eu atunci când te-ai mutat aici ca nu am folosit prezervativ atunci și știu sigur ca nu l-ai făcut cu altcineva pentru ca te-am urmărit și protejat tot timpul asta,spune el după care da sa ma sărute ,dar nu il las.
Își ia telefonul și începe sa scrie un mesaj.Mersi ca ma împaci Bieber,ții foarte mult la mine .
   Deodată telefonul meu ma anunța ca am primit un mesaj .Il iau și ma uit la Justin care zâmbea și aștepta nerăbdător .

👟-Îmi pare enorm de rău ca am făcut gluma aia proasta.Tu știi foarte bine ca ești cea mai importantă persoana pentru mine.Ai fost defapt,pentru ca acum nu mai ești singura.Tu și Jason,da ,așa îl vom numi ,sa păstram tradiția cu inițialele, JB ,sunteți singura mea familie.Sunteti singurele persoana care ma iubesc .De când mama a murit ,tu ai fost singura persoana care a fost alături de mine și căruia i-a pasat cu adevărat.

👟-Iartă-ma ,pentru ca te iubesc mai mult decât o fac părinții tai.

👠-Și eu te iubesc Bieber

👠-Și regret enorm

👠-Regret ca m-am îndoit de atâtea ori de tine

👠-Nu te-am crezut de atâtea ori,dar tu , de fiecare data ,mi-ai dovedit ca trebuie sa o fac.Si chiar dacă nu o faceam,tu tot ma iubeai și îmi demonstrai ca trebuie sa o fac.Sunt o idioata,dar sunt a ta :)

  El se uita la mine ,după care își lipește brusc buzele de ale mele.Buzele sale sunt așa ....ugh..mi-a fost așa dor de ele.El a adâncit sărutul,dar s- desprins brusc și și-a luat telefonul.

       Va urma....

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum