28

1.1K 66 18
                                    

-Oh, era doar o poză cu o conversatie pervi de pe facebook, spune Niall înapoindu-mi telefonul.

-Thanks, ii soptesc eu.

-Ne-ai alarmat degeaba? intreaba Sasha dezamăgită

-Nu am vazut ca e poza.

-Tu vezi ceva ???

-Da, fundul lui Lauren, spune el dandu-mi o palma la fund, după care se aseaza pe banca.

-Niall! ma rastesc eu la el abţinându-ma sa nu rad.

-Suze. Plomit ca data viitoare o sa-ti dau mai tare, spune el cu o voce de copilas.

    Am vrut sa ii spun ceva, dar ne-a apucat pe toti rasul.

👟-Parca nu aveai prieten.

👟-Curvo

👟-De ce il lasi?

👟-Doar eu am voie sa te ating in felul asta.

👟-Doar la mine ai voie sa stai asa in brate.

  Cand mi-am ridicat ochii din telefon, m-am uitat scurt spre banca lui, dar nu mai era acolo.

-Lauren, l-ai vazut pe Diplo dezbrăcat? spune Austin.

-Pf, da, si eu eram in spatele lui.

   Spun eu fluturandu-mi parul si gesticulând. Din greseala mana mea s-a lovit de ceva tare.
   Ma uit in spate si dau de acei ochi. Parul lui... Am avut dreptate, ii sta bine .
-Scuze, spun eu.
-Nu-i nimic, spune el muşcându-şi buza .
   Se uita repede la corpul meu dupa care imi face cu ochiul si pleaca. Pleaca fara sa ma imbratiseze sau sa ma sarute. Buzele alea te cheama la ele. Sunt asa... ah.. Da, stiu, e prima data cand ne vedem in realitate, dar, offf, de ce trebuia sa fim cu prietenii.
   Cand imi intorc capul, toti se uita la mine razand infundat.
-Sunteti ok? Si nu ma mintiti pentru ca se vede de la un kilometru ca aproape explodati.
   Ei nu spun nimic, in schimb izbucnesc toti intr-un ras contagios.
-De ce radeti? intreb eu razand.
-Dar tu de ce razi? spune Niall stergandu-si lacrimile.

    Dupa doua trei minute ne oprim de ras si ma asez in poala lui Niall.
-Serios acum, de ce radeati??
-Pentru ca te-ai indragostit de Bieber, spune Niall.
-Niall! se rasteste Lydia.
Nu numai ea, nu ai vazut cum si-a muscat si el buza cand i-a văzut corpul? spune ea zambind.
-Laur, il stiu pe Bieber, el nu are relatii, doar partide, nu te îndrăgosti de el daca vrei sa nu fi ranita, spune Mike.
-Dar nu m-am indragostit de el.
Nici nu-l cunosc.
-Noooooo, spun toti in cor.
-Deloc, spune Tayler.
-Sunteti imposibili.

-Laur, imi şopteşte Niall
-Hm?
-De cand vorbesti tu cu Bieber??
-....

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum