26

1.1K 70 14
                                    

  Cand Niall s-a întors ,pentru a vedea in fata pe unde merge, privirea mea a cazut pe un baiat plin de tatuaje pe maini,cu un zambet larg si uimitor si... si angelic.Cand privirea lui s-a intors spre mine am inghetat,iar zambetul meu a slabit.Noroc ca eram in spatele lui , altfel as fi ramas blocata.
Se pare ca nu-s singura dintre noi doi care a ramas inghetata, deoarece si el a ramas fixat cu privirea spre mine, fiind cu totul in alta lume, pentru ca se vedea ca nu isi asculta prietenul. Era Justin. De cand locuieşte el in N. Y? DEFAPT daca ma gandesc mai bine am uitat sa-l intreb unde sta.
-Lauren, hello ,mai traiesti? intreaba Niall uitandu-se, defapt incercand, sa se uite la mine.
-Mmm? Da, ii raspund eu razand .
-L-o fi vazut pe Diplo, spune Dylan.
-Daca l-as fi vazut crezi ca mai eram in spatele idiotului asta? spun eu făcându-l pe Niall sa se intoarca astfel incat sa fiu cu fata la idiotul de Dylan.
-Daca l-ar fi văzut pe Diplo era direct capra, spune Sasha razand.
-Heeeyy, nici chiar asa, nu aici, spun eu razand.
-Hai sa stam pe banca, spune Austin.
    Toti ne uitam acum dupa o banca libera care sa ne poata tina pe toti.
-Hai pe aia, spune Niall aratand spre o banca dubla care ce sa vedeti? Era chiar langa... Tam tam tam, sa bata tobele. Deja v-ati prins. Exact, era chiar langa Justin.
     Ceilalţi alearga spre ea pentru a prinde un loc, era ea dubla, dar nu destul de mare pentru toti. Niall m-a dat jos si a fugit pe banca. Eu si Lydia am ramas fara loc, defapt doar eu, pentru ca ea s-a pus in bratele lui Dylan.
   Eu ma uit zambind malefic spre Niall.Zambetul de pe fata ii piere cand isi da seama de intentia mea.
-Lauren, nu .
-Niall,da, spun eu si ma asez in poala lui.
-Dar esti grea.
-Se mai intampla.
-Dar te-am carat in spate, se plange el
-Pff, cat? Un metru.
-Cam unşpe idiot.
-Tot cu unu începe, spun eu zambind.
    Un sunet ma anunta ca am primit un mesaj. Zambetul de pe fata imi piere, o stare de neliniste cuprinzandu-ma.

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum