45

1.1K 47 15
                                    

  Am stins veioza de langa pat si m-am ghemuit ca o pisica in asternuturile moi. Gândul meu e numai la el. La formidabilul Bieber. Stiu ca e un fuckboy, dar deobicei fetele bune ajung sa se îndrăgostească de baieti ca el. Si da. Sunt o fata buna. Sunt cuminte. Nu contează ca am o minte perversă, aia e partea mea întunecată la care Bieber a reuşit sa ajunga.

     In seara asta părinţii mei au plecat la niste prieteni de familie la cina. De ce nu m-am dus? Vor fi si niste copii de 6-7 ani. Si nu. Nu-s draguti, cuminti, nici macar inteligenţi nu sunt. Sunt enervanti si nepoliticosi si needucati. Si pentru ca gasca doarme pentru ca s-au imbatat rău azi noapte, stau in casa. Si era perfect sa ies cu ei. Adica ploua, iar cand ploua noi iesim mereu si ne distram mai bine ca-n zilele insorite .Da stiu,  ciudatei.
   M-am dat jos din pat si am pus muzica, la boxe, aproape la maxim pentru ca mna, poate vecinilor nu le place  ,,My neck, my back"
   Am inceput sa dansez si sa cant, ca deobicei, iar deodata  doua maine se aflau pe acea zona. M-am intors repede si l-am văzut pe Justin ,asa ca am oprit distracţia.
-Hai baby, lui Jerry ii placea cum se simte fundul tau.
-Ce cauti aici? De ce ai intrat pe geam?.
-Ca sa nu intru pe usa si ti-am zis ca vei avea o surpriza in noaptea asta. Eu sunt aia.
-Ai mai zis ca voi fi mai uda ca Niagara.
-Si vei fi.
-Dar deja sunt.
-Ce?spune el amuzat
-Ceeee? spun eu cu o voce piţigăiată.
El se uita la mine si isi linge buzele. Ma uit la el, dupa care la mine, dupa care la el, dupa care iar la mine.
Am uitat ca sunt doar in chiloti si sutien. Am mers cu spatele spre pat, iar cand am ajuns m-am bagat repede sub pilota, astupandu-mi si capul pentru ca deja aveam obrajii rosii.
El m-a dezvelit si s-a asezat peste mine, lipindu-si buzele sale de ale mele. Nu am apucat sa-i gust prea mult buzele, pentru ca a coborât cu saruturile pana la zona mea intima si mi-a sarutat-o, ceea ce m-a făcut sa-mi arcuiesc spatele .Limba lui a urcat uşor si chinuitor pana la sanii mei. Mi-a dat usor sutienul jos, eliberându-i din închisoare. Atunci m-am inrosit mai tare ca la început.
De ce il las?
Pentru ca-ti place, pentru ca -l vrei
Câteodată urasc sa an dreptate.
Muscatura lui m-a facut sa ma trezesc la realitate si sa realizez la ce va duce asta. La dezvirginarea mea.
-Usor micule armasar in calduri, iti ajunge.
-Baby, shh. Promit ca Jerry nu te va atinge acolo jos.
-Asta înseamnă ca ma va atinge in alta parte?
-Shh, lasa -l pe daddy sa-si satisfaca fetita.
   Si-a lipit brusc buzele de ale mele, incepand un sarut pasional.
Asta mi-a creat o gradina zoologica in stomac. Doar e Bieber.
Bieber nu-ti creeaza fluturaşi in stomac, el iti da o intreaga gradina zoologica.
   Mana lui a coborat usor pe corpul meu pana la zona intima si a introdus-o in chiloţii mei, mângâind-o. Ok Bieber, acum nu mai am o gradina zoologica in stomac ci o jungla.

-Justin .
-Babygirl, vrei ca daddy sa te pedepsească?
-Nu esti daddy al meu. (suna ma bine daca folosesc,, daddy"
-Mai nou babygirl e rea. Nu ma fa sa ti-bag pe Jerry in -
-Ok ok, daddy. Voi fi o fetita ascultatoare, il intrerup eu.
-Bun,spune el si revine la ce facea.
    Deodata degetul lui mijlociu e in interiorul meu.
-Ahhhh,Justin! Doare.
-Nu minţi. Stiu ca-ti place, spune el si mai introduce unul.
-Daddy, o simt cum arde.
   Degetele sale ies din mine (ok, nus de voi, dar eu mor da ras) avand in lichid scarbos pe ele. Dat ceea ce face e si mai scarbos. Le linge.
-Iuuuu Bieber.
    El schiţează un zambet si se da in jos, pana ajunge cu capul acolo.
Buzele sale, chiar si prin materialul lenjeriei, se simteau al naibii de bine.
Mainile mele se duc automat spre bata chiloţilor, dându-i puţin in jos. El preia conducerea si ii da de tot jos, limba sa facand ravagii acolo. Se simte al naibii de bine.
  Nu mai rezist si imi dau drumul. El suge lichidul (vedeti, si baietii sug, moor😂😂😂😂) ,dupa care se ridica, imi face cu ochiul si se duce in baie.
Imi iau repede ,,hainele " pe mine si ma duc dupa el.
-Tot cu manuela ,daddy?
El se intoarce, iar atunci privirea-mi cade oe Jerry.
-Sfinte Sisoie, Jerry e asa.......Wow
El se uita amuzat la mine dupa care bufneste-n ras.
-Ceee????
Termina. Nu mai rade. E enervant chiar daca râsul tau e adorabil.
  Degeaba, tot nu s-a oprit. M-am dus in fata sa, m-am pus in genunchi si am inceput sa-l chinuiesc pe Jerru cu limba. Fata lui a fost de milioane. Nu se astepta la asta, sincera sa fiu, nici eu nu stiu ce tot fac. Dar nu ma pot opri. El ma ridica si ma lipeste de usa. -Baby... Nu... Mai rezist, spune el respirand sacadat.
-Dal daddy, Jerry nu are voie acolo jos, nu inca.
   Si-a lipit buzele sale de ale mele, m-a ridicat usor ,obligandu-ma practic sa-mi inconjor picioarele in jurul sau. A mers cu mine pana la pat, trantindu-ma pe el.
-Justin ,nu!
-Ai incredere-n daddy, baby.
    Mi-a dat sutienul jos, l-a pus pe Jerry intre sanu , dupa i-a apropiat cu mainile sale si a început sa faca miscari de dute-vino  ca si cum ar fi inauntrul meu.
  Se simţea..... se simţea al naibii de bine.

   Cand aproape a ajuns la orgasm, s-a dus in baie, dupa care a revenit langa mine. La rugămintea sa, am ramas doar in lenjerie intima ,am incuiat usa camerei mele si am adormit imbratisati.
   A fost ciudat si al naibii de bine in acelasi timp.

Hello babies. Sry pt întârziere si greşeli.
E un cap lung pt o carte ca asta, dar am zis ca nu am mai postat de mult timp si mna.
Sper sa va placa capitolul ciudoțelo-pervi.
Kisses 💋💋💋

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum