60-Sfarsitul cartii?

981 67 44
                                    

      Dupa cinci minute, cineva a batut la geamul meu. Cineva adica Justin.
L-am ajutat sa intre, după care m-am asezat pe pat.
-Buna, spune el scarpinandu-se după ceafa.
-Ai ceva de spus sau ai venit doar ca sa ma vezi? Pentru ca m-ai vazut si cred ca poţi pleca.
-Iartă -ma baby, spune el vrand sa ma sarute.
-Nu. Altceva?
   El s-a pus in genunchi, luandu-mi mainile intre ale lui.
-Lauren, te rog, iarta-ma. Nu am vrut. Am fost un prost.
-Vrei sa zici ca acum nu mai esti sau ce? Adica ai venit sa-ti ceri iertare chiar daca stii ca nu te voi ierta?
-Nu chiar, spune el si isi lipeste brusc buzele de ale mele.
   Adanceste sarutul si ma intinde pe spate, el fiind acum deasupra mea.
Mana lui dreapta aluneca pana la coapse, după care urca pe sub tricoul meu, tricoul sau care a devenit al meu defapt, si si-o odihneste pe sanul meu. -Deci nu ma urasti asa tare? spune el lipindu-si fruntea de a mea.
-Ce te face sa crezi asta?
-Faptul ca imi porti tricoul, spune el zâmbind victorios.
-Celelalte haine sunt in valize.
-Asta nu te-ar fi impiedicat sa-ti iei pijamalele, spune el dupa care revine la sarut.
   Tricoul mi-a fost dat jos intr-o secunda, sanii mei fiind acaparati de dintii si buzele lui.
-Justin, nu, spun eu ridicandu-i capul.
-Baby, lasa-ma sa-ti ofer inca o seara de iubire.
-Vrei sa zici sex?
-Nu ,vreau sa zic dragoste.
-Bieber, nu te mail cred,ai uitat?
-Esti o mincinoasa rea.
-Da-te de pe mine.
-Stiu ca nu vrei sa ma opresc acum pentru ca esti mult prea excitata ca sa ma respingi, acum.
-Pai lasa-ma sa-ti reamintesc ca nu iau decizii cand sunt excitata.
-Ce decizie? Nu e ca si cum ar fi prima data, dar s-ar putea sa fie ultima data. -Ultima data cu tine.
-Nu ma fa sa te pedepsesc.
-Poate vreau, spun eu muşcându-mi buzele.
  El a revenit cu sarutari fierbinti asupra corpului meu, iar de aici magia s-a intamplat iar.
   Doar ca acum trebuie sa plece.
-Imi va fi dor de tine, spune el strângându-ma mai tare in braţele sale.
-Si mie.
-Sa nu ma uiţi.
-Cum as putea? spun eu zambindu-i scurt.
-Imi pare rau ca iti vei aduce aminte de mine asa, spune el privindu-ma in ochi.
    Da sa plece, dar il prind de mana si il sarut puternic. El transforma sarutul într-unul lent, ceea ce imi da fiori in tot corpul.
-Ok Bieber, spun eu desprinzandu-ma din sarut.
Nu vreau sex după dragoste, spun eu zambindu-i.
-Imi va fi dor de tine pitic.
-Pe cine faci tu pitic?
-Poti face pe cineva pitic? spune el zambind.
-Idiotule, spun eu lovindu-l jucăuş in umar.
-Te iubesc Lauren.
-Sigur Bieber.
-Nu glumesc. Pariul...offf.. Pariul era ca primesc o anumita suma de bani, una mare, daca reusesc sa te fut fara sa ma indragostesc de tine.
-Pai cred ca l-ai castigat.
-L-am castigat. Dar am trisat, pentru ca m-am indragostit de tine.
-De aceea te-ai purtat ca un badaran, pentru ca ma iubesti? Nu prea cred.
-Ar trebuii sa incepi sa crezi ,pentru ca e adevarat.
   Ii priveam cascadele fiind uimita de cele spuse. Ma iubeste. In sfarsit ma iubeste si imi pot da seama din felul in care ma priveşte. Dar e prea târziu.
  Deodată s-au auzit pasi pe hol:
-Cred ca ar trebui sa pleci.
-Ramas bun, prima mea iubire.
-Ramas bun, marea mea iubire, ii spun eu cu o voce stinsa.
   Dupa ce ma îmbrăţişează si ma mai saruta o data, pleaca .Imi va fi dor de el. Chiar daca il urasc , il si iubesc nebuneşte in acelasi timp.

👟-Drew, al doilea prenume al meu este Drew.

     Asta a fost ultimul mesaj. Nu i-am mai putut scrie pentru ca si-a sters contul.
  Din instinct mi-am dus telefonul la piept, lasand o lacrima sa cada, urmata de alta si de alta.

Kaboom. Si asta e sfârşitul cartii.
Am hotarat ca va voi pacali aici.
Nu va faceti griji, cartea va continua.
Surprise bitches ,nu scapati de Avril 😂❤
Nu uitati sa colorati steluţa 🌟
Kisses💋💋💋💋

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum