84

783 51 15
                                    

   Dupa o lună :

   Mi-am luat telefonul si am intrat dupa atata timp pe retele de socializare. Mătuşa mea a spus ca am suferit destul si ca trebuie sa ma adun,doar a trecut  o luna.
   Oricum, încep usor ,usor sa-mi revin ''fizic".Adica nu mai plang. Nu vreau sa ma mai vada matusa mea asa. E de ajuns ca stau pe capul si banii ei. Nu pentru mult timp, desigur. Mi-am gasit o slujba acum cateva zile. Nu e ceva fancy. E un fast food ,intr-un cartier dragut. Partea buna e ca am asigurat locul si dupa ce nasc. Cand matusa mea va fi acasa, voi lucra de dimineata de la ora 6 pana seara la 8,ma voi descurca eu.
De ce lucrez? Am un copil, lol.
Chiar daca Amanda, matusa, a insistat sa ma ajute pana cand voi deveni avocat. Ea chiar ma iubeste, dar nu pot face asta. E timpul sa-si faca si ea viata. Mi-a spus despre o posibila relatie cu colegul lui. Partea buna e ca amandoi sunt aviatori si sunt mereu impreuna, deci cred ca se va lega ceva.

    Am hotarat sa-mi reactivez contul de instagram. Daca Drew mai da mesaje, ii dau block. Nu-mi mai trebuie. Fara anonimi.
   Mi-am instalat aplicatia si mi-am reactivat contul. Am dat inimioare catorva poze cu vedete si meme-uri, dupa care m-am dus sa fac dus. Peste cateva luni voi afla daca voi avea un Justin junior sau o Lauren junior.
  Daca la început eram speriata de sarcina, acum sunt foarte fericita. Imi voi creste ingerasul singura. Nu e ca si cum as fi singura mama din lume care face asta. Iar dupa ce aflu sexul bebeluşului , le voi spune si alor mei. Mama m-a facut la 19 ,deci ar trebui sa inteleaga.
     Cred ca toate fetele care sunt în situatia mea ar trebui sa înceteze sa priveasca venirea bebelui ca sfârşitul lumii.
 

Instagram-Justin Bieber & Lauren JaureguiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum