Astăzi ieșim pe lac cu bărcile in echipe de câte 4. Eu și Jisoo am picat cu tine și Taehyung.
- Copii, nu venim astăzi cu voi fiindcă avem un consiliu cu tabăra din vecinătate. Așa că puteți ieși singuri pe lac, avem încredere, a spus șefa taberei, mai mult sau mai puțin exact. Cum să lași vreo 50 de adolescenți singuri pe un lac imens? Ei se gândesc la asta?
- Se pare că suntem în aceeași echipă cu Jin si Taehyung. Sper că știu să conducă o barca.
- Hea, nu mai fi atât de negativistă, nu ni se va intampla nimic.
- Daca ne scufundam, se termina benzina, cădem în lac, ne rătăcim? Eu nici măcar nu știu să inot.
- Nu știi să inoti? E in regula, printeso, te voi salva eu!
- Jin! M-ai speriat, jur. De ce te furisezi așa?
- Că sa vad ce spune prințesa mea despre mine.
- Prințesa ta? De când am căpătat acest minunat titlu onorific?
- De când ne cunoaștem. Acum hai, urcați în barca, fetelor. Tae o conduce, se pricepe la asta.
- Clar, suntem morți, afirma Jisoo.
- Spune domnișoara *eu-știu-să-merg-perfect-pe-bicicletă-așa-că-tine-te-de-mine* .
- Aveam 9 ani, Tae! 9 ani!!! Stai, cei doi de cunosc? Ti-am aruncat o privire întrebătoare și ai dat din umeri. Nici tu nu stii ce se întâmplă.
- Ahoi! Tae, Jisoo, vreti sa veniti cu noi? Mergem sa facem o tabara farsei vecine. Au spus doi tipi dintr-o barca care se indrepta spre noi. Bineinteles ca s-au dus si ne-au lasat pe mine si pe Jin singuri.
- Jin, tu stii sa conduci asta? Vreau inapoi la mal.
- Sigur, stiu si eu. Nu-ti face griji. Hai sa ne mai plimbam putin pe lac inainte sa iesim. Am incuviintat. Ne-am plimbat timp de o ora in care am aflat multe lucruri despre tine. Iti plac pisicile si cateii si vrei sa cresti un urs panda intr-o zi.
- Jin, de ce ne-am oprit?
- Am ramas fara combustibil.
- Si ce facem? Suntem in mijlocul lacului la kilometri de uscat!!
- Vaslim. Cauta vaslele.
- Nu sunt vasle!
- Okay, nu te panica. Ne vor salva. Va veni cineva dupa noi. Ne vor gasi, Hea.
- Cine? Cand? Se intuneca si nu suntem decat noi aici! Trebuia sa mergem cand am spus eu! Ah!
Am tipat la tine. Mi-a parut rau si mi-am cerut imediat scuze. M-ai iertat. Dar noi tot blocati pe lac suntem. Imi e frica. Chiar imi e frica. Dar sunt cu tine, iar asta ma face sa ma simt intr-un fel mai bine.
NU! NU TE ATASA! NU MA ATASEZ DE EL! NU POT! IMPOSIBIL!
CITEȘTI
Pierdută în spațiu •Jin•
Fanfiction- Ce faci? - Nu știu. - Iar te uiți la stele? - Probabil. - Vorbește cu mine. - Nu pot.