M-am trezit pe nisipul rece. Imi era frig. Eram confuza, dar mi-am amintit imediat ce se inamplase cand am vazut barca la cativa metri de mine.
- Jin? strig in nestire.
- Jin?! strig, mai tare de data asta.
- Hei, hei. Sunt aici, aud o voce din spatele meu. El vine alergand spre mine.
- Te-ai trezit? Esti bine? ma intreaba. Eu ma uit la el in gol din cauza oboselii si a frigului ce il resimt.
- Da. Nisipul asta e cam rece. Cum am ajuns aici?
- In mijlocul noptii ne-am lovit de mal, si te-am adus aici. Mi s-a parut ca ar fi fost mai comod sa dormim pe nisip decat intr-o barca tare, nu foarte spatioasa. Aprob din cap. Nu prea procesez ce se intampla, dar simt ca aerul acesta rece de dimineata ma linisteste intr-un fel.
- Iti este foame?
- Cred ca da, raspund. Ma ajuta sa ma ridic si ma conduce cativa metri in spate unde pe o piatra mare sunt asezate cateva fructe.
- Am gasit cateva tufe de zmeura si mure in apropiere. Ma asez pe jos si incep sa mananc cateva. Sunt bune si dulci. Dintr-o data simt ceva pe mine.
- M-am gandit ca iti este frig. E racoare. Deja ai dormit in aer liber pe nisip, nu as vrea sa racesti.
- Multumesc. Mi-a dat un hanorac. Chiar imi era frig.
Cum vom ajunge inapoi in tabara?
Daaaa
Stiu
Nu am mai postat din februarie, si e iunie, si nu am scuze, dar hei, e vacanta de vara si scriu din nou si nu am abandonat cartea^^
Nu ma omorati, please please please, eu va iubesc^^
Malineia
CITEȘTI
Pierdută în spațiu •Jin•
Fanfiction- Ce faci? - Nu știu. - Iar te uiți la stele? - Probabil. - Vorbește cu mine. - Nu pot.