Every muslimah have a chance to be limited edition
But how ? It's tough . 😔
Takpa dear, perlahan lahan berubah . cuba untuk istiqomah .
"Tapi manusia sekeliling saya suka judge saya yang dulu, cakap 'kau tak payah buat baiklah . semua orang tahu kau macam mana dulu' "
Ya,kata kataa manusia sangat memberi effect dalam penghijrahan
Lupakan, Pekakkan telinga awak untuk pandangan yang NEGATIVE . tapi, jangan sampai awak terus tak menerima teguran diorang . tak semestinya prnghijrahan kita ini, takda cacat celanya . Cuba positive thinking, jadikan cerminan diri. Sebagai panduan tuk perbaiki diri menjadi lebih baik .
Jangan risaukan manusia yang memandang masa silam awak . Allah xpandang awak dengan masa silam awak sayang .Utamakan pandangan Allah dalam setiap perkara yang kita buat, Sesungguhnya, kita hanyalah hamba yang lemah .
KUAT KERANA ALLAH
Ya, jadikan kata kata ini sebagai kata semangat untuk terus dalam perubhan . tomahan manusia itu satu ujian buat awak, Allah nak tengok effort awak dalam penghijrahan awak . setiap ujian meningkatkn iman, inshaAllah . KUATLAH KERANA ALLAH . kejar redhaNya bukan pandangan manusia . tajdid niat. Ayuh kita masuk syurga bersama. ☺️😍😘Buat yang masih buntu untuk mulakan perubahan, cuba mulakan dengan yang basic 😉 . cuba pakai stokin and handsock
Kaki awak, lengan awak tu aurat sayang . cuba untuk labuhkan tudung . longgarkan baju"Tapi nanti tak up to date la dengan trend sekarang"
Takpa sayang, biar kita tak up to date . biar kita tak dipandang manusia tetapi mendapat redha Allah. lindungilah dirimu dari mata manusia especially ajnabi . tak rugi semua tu sayang. Nak ke jadi tatapan manusia? Tapi tak dipandang Allah ? Nauzubillah . Ingat !! masa berlalu dengan cepat . jangan sampai kita menyedari saat tutupnya pintu taubat . DUNIA INI AKAN BERAKHIR, ALAM INI AKAN MUSNAH . save amalan untuk akhirat . Tak rugi pon sayang . TAK RUGI .
Andai media itu membuka jalan untuk kau mendapat perhatian manusia maka tinggalkanlah . jadi EXCLUSIVE . perempuan yang kurang kuantitinya dibumi tapi banyak disyurga .
Semoga kau dan aku berjumpa disyurga, andai kau tidak menemui aku disyurga,tariklah aku tuk bersama disyurga
Life always offer us a second chance. it's call tomorrow . Every muslimah have a chance to be LIMITED EDITION . 😍😘
🍃
YOU ARE READING
Let's Tarbiah !!!
PoetryBuku ini saya terbit untuk muhassabahkan diri kita yang sementara hidup di dunia ini. Semoga dapat manfaat apabila membaca buku ini... Semoga Umat Islam bangkit... Dunia hari ini perlu memberi sentapan agar Umat Islam bangkit menjadi Singa Ummah. Ka...