Bildiğinden Fazlası

177 3 0
                                    

SELAM ARKADAŞLAR İŞTE YENİ HİKAYEM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ YANİ ÖYLE UMUYORUM  BURDA KARAKTERLERİ GÖSTERİCEM. KİŞİLİKLERİNİ VE SAYRE AMA ÇOK BİLGİ VERMEK YOK BU DA SİZİN HİKAYEYİ CANLI VE İÇTEN OKUMANIZ İÇİN SİZLERİ SEVİYORUM B.F. (BİLDİĞİNDEN FAZLASI) AİLESİ ♥.

        ...KARAKTERLERİ..

Doruk Doğukan Kötü mü iyimi çözemediğimiz çift kişilik karakterimiz. Geçmişini geride bırakıp yeni bir şehre gelip burda okula başlayan fakat olanlardan sonra güçlü kala bilmek için kötüye yatmak zorunda kalan arkadaşımız bazen hayatta kalmak için kötü olmalıyız öyle değil mi... Biraz da Doruk sır küpü biri yani etrafındakilere anlatmayan fakat gizlice herkese yardım eden bir karakter.

Serin Özlü

Dışından belli etmese de duygusal bir karakterimiz. Hayatında hep aksiyon arayan ama bulamayan maceracı bir arkadaş. Ailesiyle burda yaşayıp okula giderken çevresindekilere sorunlarını hiç bahsetmeyen ve sadece kendi yazdığı küçük notlarda acısını ve kendi sırlarını paylaştığı bir kutu da düşüncelere hapis olmuş bir kız.

Başak Buzdağ

Serin karakterinin yakın arkadaşı. Serini çözmeye çalışan fakat bir türlü çözememiş hafif meraklı ama Babası olmadığı için o da Serin gibi acısını içinden yaşan biri. Annesi arasında sorunlar yaşayan ve sürekli Serine dert yanarken onun da kendisinin de bilmediği bir Aile sırrı vardır.

Kıvanç Bilger

Ailesinden uzakta yaşayan ve Doruğun en yakın dostu. Annesi ingilizdir ve kendi hatası yüzünden kız kardeşini kaybetmiştir. Kaybettikten sonra kendisini cezalandırmak için İngiltereden türkiyeye gelmiştir. Türkiyede beş parasız kendisi hem çalışıp kendine bakıyordur. Doruk ona bir şeyini anlatmasa da kardeş gibilerdir. Ama yakışıklılığı yüzünden popüler olmuştur.

Fisun Oluk

Doruğun eski sevgilisidir. Doruğu aldattığı için popülerliğini ve herşeyini kaybetmiştir bu okulda da babasının zenginliği ile yaşamaktadır. Ama annesi olmadığı için mutlu değildir ve her zaman boşlukta olduğu için yerini dolduracak biri arıyordur.

Hakan Göktaş

Başağa pilatonik aşık biridir. Ona defalarca açılmasına rağmen reddedilmiş ama peşini bırakmamıştır (Pişkin herif). Soylu bir aileden gelmesine rağmen ailesi tarafından hiç ilgi görmemiştir. Ve ayrıca bazı belalı işlere girmiştir.

EVET BENDEN BU KADAR BÖLÜMLERİ SEVİCEĞİNİZİ UMUYORUM. UMARIM KALİTELİ BİR HİKAYE OLUR SİZLERİ SEVİYORUM ♥

Bildiğinden FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin