Baş Belası

41 3 0
                                    

İYİ OKUMALAR ♥

''Kaleminle oynaya oynaya kırıcaksın Serinciğim.''

Matematik hocasının bu söyleyişinden sonra kalemi bırakıp önüme dönmüştüm Oldum olası gıcığım bu kadına Ay bi mıymıntı tahtaya bişey yazıcak iki saatte yazıyo. Bunları neden tutarlar ki burda. Matematikten iğreniyorum. Oldum olası becermemem şu işi bi de hoca gıcık of of. Bu düşünceler içinde Tenefüs ziliyle kendime geldim. Bu arada Başak ta cantasından telefonunu çıkarmış face e giriyodu.

''Hoca görürse görürsün ebeni.'' Demiştim Bu kızın aklından istiyorum Keltoş müdürümüz saolsun telefonu yasakladı ama hanfendi hala telefondan kopamadı. Mal bu kız valla bak.

''Ebemi oldum olası sevmem.'' Bi de laf sokmuyomu tut saçından sürt duvara ama Allah için çok yakın arkadaşım canım ya. Severim de döverim de hıh.

''İyi bari gel dışarı çıkalım da banklarda takıl.''

''Aslında ben okuldan kaçmayı planlıyorum.'' Bunu dediği anda gözlerimi pörtleterek.

''Akıl fukarası kardeşim. Dersleri kaçırırsan düşük not alırsın düşük not alırsan annen kızar sonra babana söyler baban seni evden atar bizim eve gelirsin sonra yemek yapıyım derken de mutfağı yakarsın sonra ev yanar içerde annem babam kalır ölür ben ailesiz kalır yurtlarda büyürüm MUTLUMUSUN ŞİMDİ.''

Bir an içime Eminem kaçtı sanmıştım.

''Of Serin ya uzatma morelim bozuk zaten.''

Başakla çok yakındk yani birimize bir şey olursa diyerimz ortalığı karıştırırdı bu yüzden bize bulaşmazlardı

"Hangi cesaretli üzdü seni."

"Ailesel bir şey."

Bunu diyeceğini tahmin etmiştim.

''Annenle mi tartıştınız.''

''Evet.''

Biraz konuştuktan sonra dışarda takılmaya karar verdik. Zil 5 dakika sonra çalıcaktı hala zamanımız var. Annesi babası öldükten sonra Başağın üstüne geliyordu. Yani Annesi Serpil hanımın bir nevi sinirleri bozuktu. Biz onla konuşurken Hakan bize yaklaşmaya başladı. Tüm okul Hakanın Başağa yanık olduğunu bilir. Bizim saftirik dışında herkes. Neden bilmez diyosanız çevresinde ilgilendiği çok az şey vardır. Benim taktiğimi uygulayıp kimseyi Umursamaz. Ama içinde duygusaldır bilirim ben onu ama o beni bilmez. Beni kim bilir ki. Eve gidince kutuma bunları yazmalıyım her neyse Hakan gelip Başağa ne olduğunu sormuştu Başak tepkisizdi tabi...

''Neyin var Başak.'' dedi.

''Hakan Başak iyi değil çekil başımızdan.''

Hakan kolumu kavrayıp beni banktan aşağı itti.

''Ben onla konuşucam sen git.''

''Sen kimi kimden kovuyosun ya.'' Gözüm döndü resmen ama Hakana bir şey yapamayacağımı bende biliyorum kodumu oturtur 2 sene halter çalışmış biri sonuçta korkulur ondan.

Yerde uzunlamasına yatarken iki çift Siyah Nike marka ayakkabıyla karşılaştım. Başımı yukarı kaldırınca Karşıya bakan yakışıklı bir yüz gördüm...

''Noluyo.''

 Bu Kıvançın sesiydi Kıvanç mı Kıvançı herkes tanır hatta 2 Üniversite ve 3 Lise de de adı gezmekte açıkcası bizim Okul popilerin merkezidir Hakan da onlardan Hatta Bela diye lakap takmışlardır ona.

Ama yanındaki çocuğu gerçekten tanımıyorum.

''Kalk.'' Tanımadığım çocuk elini uzatmıştı bi eline baktım bir de ona. Sanırım kendim kalkıcaktım.

Bildiğinden FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin