''Sakın bir daha bunu deme!''

23 2 2
                                    

BAŞAKTAN DEVAM EDİYORUZ ARKADAŞLAR ;) ♥ BU BÖLÜMÜ ARKADAŞIM HATRINA ERKEN YAYINLADIM.

Bir fotoğrafa bir Hakana bakıyordum. Şerefsiz. Adi. Bana zorla... HAYIR! 

''Bu..Bunu neden yapıyorsun?''

''Can sıkıntısı :D'' Ona bir tokat attığımda tepki vermeden tekrardan bana baktı ve kolumu tuttup kendine doğru ittirdi.

''Seni seviyorum gerizekalı. Zaten benimsin. Başkasının olamazsın.'' Bunu dediğimde ondan kurtulup hızla sınıfa doğru çıktım. Ne yapıcaktım şimdi ben?.

 Kıvanç. O..Onu kaybederdim. Korkuyordum. Beni sürtük gibi görmesini istemiyordum.

+++KIVANÇ+++ 

Hakan'ın Hala ortalıkta dolanması sinirimi bozuyordu. Derslerde Başakla ayrı sınıflarda olduğumuz için ayrılmak zorunda kalıyorduk. Onu özlüyordum...

Zil çaldığında onların sınıfına doğru yöneldiğimde Serin de Başak da yoktu. Sınıftan iki kız gelip yanıma yaklaştılar şimdi bunları çekemeyeceğim için ordan uzaklaştım.

Heryerde Başağı arıyordum ki birine çarptığımda bunun Serin olduğunu gördüm.

''Nerdesin sen! Başak nerde? Senle mi?'' Bunları ona ben sormam gerekirken o bana sorduğuna göre başak yoktu... Serini beklemeden ordan ayrıldım.

Heryeri ararken Hakanı da arıyordum o da yoktu. Yoksa... Hayır hayır... Kantine geldiğimde Başak koltukta oturmuştu haraket etmiyordu. Tüm ders burdamıydı. Yanına gittiğimde irkilip bana döndü. Bana bakamıyordu.

''Neyin var?''

''Git yanımdan.''

''Ne?''

''Ben...''

''Ben ne Başak!?'' Ağzında ne geveliyo bu kız.

''Ben Hakanı seviyorum. Bir daha görüşmeyelim.'' Dediğinde hızla yanımdan kalktı. Ne diyordu bu kız. Beynimden vurulmuşa döndüm. Kolundan tuttup.

''Sakın bir daha bunu deme!''

ERKEN YAYINLADIĞIM İÇİN ÇOK KISA OLDU AMA SORU İŞARETİ KALMAMASINI İSTEDİM PAZAR GÜNÜ ZATEN YENİ BÖLÜM GELİCEK.

Bildiğinden FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin