ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE KIVANÇ VE BAŞAK İKİLİSİ ÜZERİNDE GEÇİCEK.
İki saatir Serini bekliyordum okula geç kalıcaktık. Kırtasiyeye bakmak istedim sorduğumda adam bana 5 dakika önce çıktığını söyledi nerde bu kız. Ben etrafa bakınırken biri kolumu tuttu. Serin diye arkamı döndüğümde.
''Ben Serin değilim.''
''K..Kıvanç''
''Serinden haber alamıyomusun.''
''Evet.''
''Belki bir işi çıkmıştır canını sıkma.''
Elini omzuma koydu K..Kıvanç elini omzuma koydu Oha ya okulun popisi of sanırım gidiyorum.
''Neden titriyosun.''
''Heyecan yaptım biraz sen sonuçta popüler birisin.''
''Ne popüler ama.''
''Neden öyle dedin.''
''Sana anlatamam. Popüler olmayı ben istemedim herşey kendiliğinden gelişti. Buraya aslında kendim ceza vermek için geldim.''
''Ceza derken.''
''Bunları boş ver. Serini bulalım. Ben Doruğu arıyorum.''
''Tamam sen bilirsin.''
++Kıvanç++
Kız sürüsünün yanından ayrılıp okula doğru yürüyordum hadi ama olucak iş değil. Sen onca hata yap kardeşinin ölümüne neden ol kendini cezalandırmak için beş parasız buraya gel popüler ol olucak iş değildi benimkisi. Aslında bu bana cezaydı asla karşıma doğru düzgün bir kız çıkmayacaktı.
Giderken karşıdan endişeyle Kırtasiyenin önünde bekliyen Başak gözüme çarptı. Saçları rüzgarda uçuşuyordu gözlerindeki endişe. Yanına gidmiştim kolundan tutmuştum bana Serin diyerek dönmüştü.
''Ben Serin değilim.''
''K..Kıvanç''
''Serinden haber alamıyomusun.''
''Evet.''
''Belki bir işi çıkmıştır canını sıkma.''
...
Doruğu aradağımda sesi uykuluydu hala mı uyuyordu. Monoton bir şekilde ne olduğunu sordu. Olanları anlattığımda aynı Monotonlukta tamam geliyorum demişti. İnsan hiç mi korkmaz. Doruğun bu halini iyi görmüyordum.
Arabayla Doruk durdu.
''Araba nerden çıktı.''
''Annemlerin garajında varmış kullanmıyordum.''
''Annenlerin?.''
İlk defa bana ailesinden olan bir şeyi söyledi. Normalde böyle şeylerden hiç bahsetmez O neyi bahsederki zaten.
Ayrılıp Serini arıyorduk Ben ara sokaklara bakıcaktım Başak telefondan ulaşmaya çalışıcaktı Doruk ta O boş binaya bakıcaktı.
++Doruk++
Boşuna buna aptal demiyorum ben kırtasiyeden çıkıp kaybolmayı nasıl beceriyo acaba... Boş binaya girdiğimde ilk üst katları gezdim yoktu işte tam aşağı inerken yerde fotokopi kağıtları gördüm kapının önündeydiler kapıyı aralayıp içeri girdiğimde Fisun Serini boğazlıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bildiğinden Fazlası
Teen Fiction6 Tane farklı hayat. Sırlar. Geçmişin izleri ve aşk. Herşey bir oyunla başladı. Bir karşılaşmadan sonra küçük bir aşk oyununa dönen sonra da bu aşkta karşılarına çıkan tehlikeleri aşmaya çalışan 2 genç. Başındaki belayı savmaya çalışan bir genç kız...