O Kıza Dokundun mu!?

26 3 2
                                    

Elimdeki teksirlerle yürürken biri beni temizlik malzemelerinin olduğu bölüme çekti...

-Fisun yine mi sen!

-Bana bak küçük ucube Beni iyi dinle.

-Siktir şurdan.

-Bana Bak eyer Başağın başına kötü bir şey gelmesini istemiyorsan benim dediklerimi yapıcaksın.

BAŞAK ? 

____________________________________________________________

(Yarım saat öncesi: Başak)

Hakan benle bir şey konuşmak istediğini söyleyim kafetaryaya çağırmıştı. Onla konuşurken elini elime koyup beni sevdiğini söylemişti. Böyle bir şey olmayacağını söyledim. Kafetaryadan beraber çıkmıştık. Sonra bir koku aldım ve gözlerim kararmaya başladı.

''Sen benimsin Başak...''

______________________________________________________________

(Şimdi)

'2Eyer Doruktan ayrılırsan Başağa bişey yapmam.''

Fisunu tanıyorsam başağı gözünü kırpmadan harcardı. Başak benim tek dostum. Ona bir şey olmasını istemezdim. Mecburen kabul ettim. Ama ben Dorukla sevgili bile değilim Nasıl ayrılıcam?

Odadan çıkıp doruğu harıl harıl aradım. Doruk bir kızla konuşuyodu... Yanına gittim beni belimden çekip kendine yapıştırdı. Onadan ayrılıp onu bir köşeye çektim.

''Oyuna son verelim.''

''Ne?''

''Oyuna son verelim.'' Beni kolumdan tuttup duvarla arasına aldı. 

''Bir sözün var.''

''Ama mecburum.''

''Neden. Biri mi sıkıştırıyo ne!'' Bağırmıştı Ama ona söyleyemezdim.

''Bırak beni Bitti.'' Elinden kurtulup yürüyordum ki. Bana doğru Koşan Kıvançı gördüm Nefes Nefeseydi.

''Serin. Başak yok.''

''NE!'' O kadar bağırıyordum ki.

''AMA O SÜRTÜK BANA SÖZ VERDİ.''

 Doruk ve Kıvanç bana dönüp ne sözü der gibi bakıyordu. Bu sefer olanları anlattığımda Kıvanç elini yumruk yapıyordu ama pek bir tepki yoktu sadece ateş saçan gözleriydi.

++KIVANÇ++

Başak o Hakan denen piçin elindeydi... Sinirden alev almış gözlerim ve yüzümü Bana üzülerek bakan Serene çevirip hafif bir ciddiyetle her yeri aramasını söyledim. Normalde Doruk bu emrimi yerine getirmezdi. Bana bir şey söylemezdi ama bu sefer ikiletmedi durumun ciddiliğinin üçümüz  de farkındaydık. Ben tereddütsüz heryere girdim erkekler tuvaletinin kabinlerini tek tek açtığımda işittiğim küfürlerin haddi hesabı yoktu biri kafama Tuvalet kağıdı bile attı... Başağı aramıyo olsam günlerini gösterirdim ya neyse. Bir odadan geçerken Hakan Piçiyle karşılaştım.

Ellerimle onu sırtından tuttup yere serdim.

''Ne oluyo.'' 

''Numara yatma lan Başak nerde?''

''Haberiniz var demek. Üzgünüm çok geç.'' Sırıtan yüzüne bir yumruk indirdikten sonra saçını tuttup başını arkaya çektim.

''O Kızı İstiyorum.''

''O Benim Demiştim.'' Artık sabrımı zorlamıştı 10 15 yumruk derken Doruk beni zor tuttuyordu. 

''Sakin.'' 

''Bırak Doruk.'' Bu sırada fısıltıyla Hakan bir şeyler geveliyordu.

''B..Başak Malzeme deposunun altında.''

''Deponun altı mı var amk'' Sözümü Serin kesmişti. Demek deponun altı vardı ve ben bilmiyordum.

O iti orda bırakıp depoya hızlı adımlarla indim. Başak diye bağırdığımda cılız bir ses geldi içeriden.

Sese doğru gittiğimde ellerini kenetlemiş titreyen Başağa baktım korkuyordu onun korkusunu dindirmek istediğim için sarıldım hala titriyordu. O it bu kıza bir şey yaptıysa onu öldürürdüm. Evet öldürürdüm. Başağa karşı gelişen bir duygum vardı ve Başak benimdi o diyer kızlardan farklıydı.

++HAKAN++

Şu an Kıvançın yüz ifadesi aklıma geldikçe gülüyorum. Bu sırada doruk beni yumruklarken artık acımıyor. Başak benim ona bir şey yaptığımı benim olduğunu sanıcak ve bu onu Kıvançtan uzak tuttar aslında ona bir şey yapmadım çünkü ben onu seviyorum ama o bunu bilmiyor. Belki bana bağlanır. Bağlanmak zorunda yoksa bu sefer ona gerçekten sahip olurum. Bu sırada Malzeme deposundan hızla üstüme gelen Kıvança döndüm. Kasığıma tekme attıktan sonra bir şeyler geveliyordu ama anlamıyordum acıdan kıvranıyordum artık ve yakamdan tuttup yüzüme bakmaya sağladı.

''O kıza dokundun mu!?'' İşte beklediğim an!...

KISA OLDUĞU VE UZUN SÜRE YAYINLAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM ARKADAŞLAR M :( AMA AKLIMA ÇOK BİR ŞEY GELMEDİ :( VE BAYAN HAYALET HİKAYEME DAHA ÇOK ÜZERİNE GİTTİM BU ARADA ONU DA OKURSANIZ SEVİNİRİM ÖPTÜM :* 

Bildiğinden FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin