Part 12

6.5K 234 1
                                    

"Oppa,stopped" aku meleraikan pergaduhan antara jimin dan jungkook. Nasib cafe tu takda orang kalau tak pasti free je depa tengok show.

"Aku tak sangka kawan aku sendiri sanggup tipu aku tapi yang paling aku tak leh terima kau permainkan perasaan adik aku " jimin memandang jungkook lama dan kemudian dia terus menarik ara dan Neul masuk ke keretanya.

Skip

Belum sempat aku nak keluar dari kereta. Jimin menahanku dari keluar kereta.

"Oppa Neul nak keluar lah"

"No hari ni Neul kena teman oppa shopping"

"Untuk sapa tapi kenapa Neul yang kena bukan ara"

"Oppa kesian kat ara. Dan sebagai ganti Neul kena gantikan ara,Arasso"

"Nae, Arasso" jawab ku dalam keadaan terpaksa tapi tak lah terpaksa sangat.

Dan selepas itu hidungku dicuit oleh jimin.

"Kyeopta" ucap jimin lalu meneruskan dengan pemanduannya.

Aku?

Aku tengah menahan malu sekarang ni siapa tak suka kalau crush buat macam tu kan ha samalah macam NeulRa yang dalam diam mencintai dan menyukai jimin dan tanpa mereka tahu yang mereka saling menyukai dan mencintai antara satu sama lain.

SEOUL CITY MALL

Aku dan jimin beriringan masuk ke dalam mall. Jimin mula menarik ku ke tempat pakaian wanita.

'Aik kenapa oppa masuk sini dia nak belikan untuk sapa"

Getusku dalam hati

Penat aku nak meneka siapa yang bertuah ni tiba ii aku rasa tangan ku seperti ditarik masuk ke fitting room

"Nah cuba baju ni"

"Oppa nak belikan untuk sapa sebenarnya"

"Untuk ara dengan Neul lah kan korang punya majlis kat kolej tu nak dah dekat"

"Ohhh"

"Panjangnya oh dia dah cepat tukar"

Tetapi jimin langsung tak bergerak dari tempat dia berdiri malah jimin ke depan Neul dan masuk ke dalam fitting room. Pintu dikunci nanti kena tangkap. Naya

Aku mula berasa tidak sedap hati. Badanku dilekapkan di dinding manakala di depanku ialah jimin yang sedang tersenyum misteri hentah aku teka je dah nampak macam tu

WARNING. OKAY DI SINI TIQAH NAK CAKAP YANG START PART NI BYUNTAE PART AKAN MUNCUL SAMPAI HABIS PART.

WARNING⚠ KALAU SIAPA NAK BACA. BACA TAPI PADA SIAPA YANG TAKUT NAK BACA TU BOLEH SKIP.


Pahaku yang terdedah diusap lembut oleh jimin. Sesekali dicium nya paha ku

"Ahhhh" desahku kegelian

"Moan my name, KIM NEULRA"

"Ahhh jimin shi" desahku

Bibkrku dipagut lembut oleh jimin. Tanggannya meliar masuk ke dalam baju ku dan mula memicit breast ku yang masih berlapik kain.

Kepala jimin mula tunduk memandang seluar jeans paras paha ku.

Jimin menarik seluarku dan dia mula duduk berlutut. Pussy ku yang berlapik kain juga dihidu dan dicium.

Aku tak tahu kenapa aku merelakan jimin berbuat begitu mungkin sebab aku cinta dan sayangkan dia kut.

Butang kemeja ku dibuka butang oleh jimin. Perutku dicium berkali kali oleh jimin membuatkan aku mendesah geli.

Bra ku tidak dibuka cangkuk cuma menaikkanya ke atas sahaja.

Breast ku diramas dan dihisap seperti bayi dahagakan susu ibunya.

"Ahhh jimin" aku mula mendesah apabila jimin mula menghisapnya breast kiriku dengan kasar. Breast kanan ku digentel dengan kasar.

Selepas itu jimin mula memagut bibirku dengan rakusnya.

Belum sempat jimin mahu mencium pussy ku lahi sekali pintu fitting room kami diketuk

Tok tok tok

Naughty Husband & Innocent Wife (COMPLETED)Where stories live. Discover now