Part 15

6.1K 213 17
                                    

Bulu romaku meremang scaryy duu mamat nii.

Mama tolong araaa

"Ni oppa lah. Takkan tak cam suara kut?"

Aku mengangkat wajah nak je aku belasah orang depan aku sekarang ni. Sabar jelah nasib crush sendiri yang buat kalau orang lain dah lama kena terajang aku yang padu ni.

"Yah KIM TAEHYUNG. Oppa buat Hara takut jelah. Hampir ii nak nangis tadi tau"

"Alah,siannyaaa dia nii sorry yee. My Lovely"

"Lovely,lovely konon" Hara menggulingkan biji matanya ke atas

<><><><><>

"Please pick up the phone Park Hara" jungkook merungut. Ni hentah kali ke berapa dia menghubungi hara tapi tak diangkat

Jungkook menyerabutkan rambutnya. Fikiran Jungkook bercelaru apabila memandang anak mata Hara ketika jimin memukulnya hari itu, penuh dengan rasa marah dan kecewa.

Fikirannya juga bercelaru apabila memikirkan kemungkinan Hara akan putuskan pertunangan dia dan hara sekarang dan sekaligus membatalkan perkahwinan mereka yang akan berlangsung beberapa hari sahaja lagi.

Tok Tok Tok

Pintu bilik Jungkook dibuka oleh bibik.

"Tuan,puan panggil Tuan turun sekarang"

"K lah kook turun sekarang"

<><><><>

"Ada apa ma panggil kook turun ni"

"ARE YOU INSANE JEON JUNGKOOK" Jerkah Pn Jeon

"Mama ni kenapa, kook turun terus mama jerkah kook" Jungkook membuat muka bengis

"Mak hara call mama tadi cakap dia nak putuskan pertunangan ni,kook kamu tau tak kamu dengan hara lagi berapa hari je lagi nak kahwin and now kook buat perangai,mama dah halang dah kook dari jumpa dengan yeoja tu tapi kenapa kook jumpa dia jugak hah seronok lah dapat malukan mama hahh!!!?"

Pn jeon bercakap dengan panjang lebarnya.

"Hah hara mintak putus?"

Apa yang difikirkan jungkook tepat sekali.

Jungkook terus bergerak ke kabinet dan mengambil kunci kereta lamborghini dan wallet terus keluar rumah. Pn Jeon hanya menggelengkan kepala melihat satu satunya anak yang dia ada sekarang ni.

Di dalam kereta jungkook tak habis ii fikir ayat macam mana nak cakap kat mak hara nanti.

Sorry sebab lambat update so ini untuk readers yamg setia menanti cerita ni update

So promote. First time promote

MR BUNNY AND MISS HUNNY(JJK)OG

Rinmaknae_ntion a user

Naughty Husband & Innocent Wife (COMPLETED)Where stories live. Discover now