Part 23

3.9K 146 10
                                    

"Awak dah tau dah apa tu senggugut"

"Dah "

"Apa dia?"

"Sakit perempuan waktu datang haid" pipi hara berona merah

"Berkias lah sikit kalau ye pun" omel Hara perlahan.

"Sayang cakap apa tadi"

"Tak de apa dah tahu takpalah "

"Comel sayang abang ni" Jungkook mencuit hidung Hara

"Ish"

"Sayang abang comel sangat tu abang cuit tu"

"yelah tu,awak tu memang kaki ampu"

"taklah abang cakap sayang memang comel"

"apa apalah malas saya nak ambil tahu"

"Itu awak memang kena tahu no excuse Btw tadi mama call ajak lunch dengan dinner kat sana,awak nak tak "

"awak cakap apa"

"Abang cakap okey tapi abang ingat nak tanya sayang dulu sebelum beritahu mama sayang dengan abang datang"

"Kalau macam tu nanti pukul 11.30 kita gerak ok dahlah keluar saya nak rehat. awak mengacau saya tau tak ini lah itu lah"

"Yelah sayang abang keluar lupa pula nak cakap ni air suam tuam tau saya tengok kat Mr. Google katanya boleh hilangkan sikit rasa itu"

"Ok thank you"

"Welcome,my dear"

                                                                 ~~~~~~~~~

"Rindunya mama dekat anak mama sorang ni"

"Hara pun rindu mama juga tu lah mama bila hara x kahwin lagi sibuk suruh orang kahwin ni hara dah kahwin mama rindu pula"

"Ish dia ni,mama cuma nak hara tu ada orang jaga kalau mama dan papa dah takde oppa kamu mama tak kisah sangat dia lelaki tapi kamu perempuan"

"Yelah ma dahlah jom masuk hara dah panas dah ni"

"Yelah tu laki kamu taknak tolong ke?"

"Alah ma jungkook tu kuat tangan,badan berketak ketak takkan setakat dua beg tu dah tak larat jungkook tu ma hari hari pergi gym dahla biar jungkook angkat"

"Kamu tu isteri. Isteri tugas dia membantu suami dah kamu pi ambil beg kamu sendiri"

"Tapi ma"

Hara memuncungkan bibirnya apabila disuruh mengangkat beg sendiri.

"kalau aku tau jadi macamni lebih baik aku tak payah ikut "

"Apa kamu mengomel tu takda tapi tapi dah pi tolong jungkook kamu tu bawak beg baju macam bawak batu semua benda kamu sumbat masuk beg orang satu beg kamu dua beg,jungkook bagi hara bawak beg dia sendiri dia tu bawak batu bukan bawa baju"

Jungkook menghulurkan beg hara kepada hara dan memegang begnya lalu masuk ke dalam rumah agam Pn. Park. Hara mengambil begnya sendiri lalu masuk ke dalam rumah mamanya. Selepas itu Hara dan jungkook sama sama menuruni tangga lalu menuju ke meja makan.

"banyaknya mama masak tak pernah pernah mama masak banyak banyak macam ni"

"alah kamu ni mama masak sikit kamu mengadu tak cukup ni mama masak banyak kamu banyak cakap pulak mama masak banyak ni kan sebab dalam keluarga kita ada orang baru so apa salahnhya,jungkook tolong panggilkan jimin dalam bilik dia"

"baik ma"

selepas jungkook menghilang dari pandangan hara dan pn.park untuk memanggil jimin turun makan.

"Ma siapa 'orang baru' ma ke mama mengandung"

"ish kamu ni kesitu pulak mama ni dah tak larat dah nak jaga anak umur macam mama ni kra nak timang cucu je"

"habistu siapa 'orang baru' "

"Hara oh hara kenapa lah kamu ni lembab sangat 'orang baru' tu laki kamu lah jungkook,dia kan baru jadi ahli keluarga kita "

Hara cuma mengohkan sahaja.




Naughty Husband & Innocent Wife (COMPLETED)Where stories live. Discover now