Part 24

2.3K 79 5
                                    

"Sayang buat apa tu" Jungkook menegur isteri tercintanya yang sedang termenung.

Sudah setahun berlalu hubungan antara Jungkook dan Hara juga semakin baik dan mereke berdua juga semakin mencintai antara satu sama lain.

"Tak buat apa pun. Ara rasa tak percaya je sekarang ni dulu ara benci sangat abang sebab abang playboy. Now ara rasa ara tarik balik kata kata ara dulu. Abang rasa apa sekarang ye lah tak lama lagi kita kan nak jadi mother and father to be?"

"Mestilah abang happy dengan adanya wife abang yang cantik,comel and innocent sangat ni" Hidung Hara dicuit jungkook,lalu dipeluk badan kecil isterinya itu.

"Thanks sebab ada dengan hara dalam susah dan senang. I love you" sejurus itu Hara terus mendaratkan kepalanya di bahu suaminya.

"I love you to my wife" Jungkook mencium kepala isterinya dan mengusap perut hara yang masih kecil.

💧💧💧

"Anak papa tengah buat apa tu. Rindu papa tak" Jungkook mengusap perut Hara yang masih kecil yang berusia dua bulan.

"Anak papa memang baik sebab tu asyik tendang ja perut mama ni sampai nak rehat pun tak boleh" Perli Hara sambil memuncungkan mulutnya.

Chupp!

Satu ciuman ringkas hinggap di bibir Hara yang merah bak delima.

"Apa ni oppa!!" Hara menumbuk numbuk manja bahu Jungkook.

"Tulah muncung lagi macam mulut itik kan dah dapat" Gelak Jungkook yang gemar mengusik Hara.

"Malulah lah Ara !!!" Hara mula menutup mukanya dengan kedua belah tapak tangannya yang kecil apabila merasakan yang wajahnya semakin merah menahan malu.

"Comellah sayang ni" Terus Jungkook memeluk erat permaisuri hidupnya dan mengusap perut kecil Hara.

Aku mohon semoga bahagia ini kekal sehingga akhir hayat aku.

"Oppa sayang sangat Ara dengan anak kita. Jangan tinggalkan oppa walau apa pun yang terjadi. Kalau Oppa ada buat salah maafkan oppa and jangan tinggalkan oppa. Oppa tak sanggup hidup tanpa Ara" Jungkook menangis di bahu Hara.

"Promise me Love"

Hara kaku dan pada masa yang sama dia juga mengalirkan air matanya berharap kebahagiaan ini kekal tanpa mengetahui semuanya akan musnah dalam masa terdekat.

💧💧💧

Jimin memandang langit biru yang sepertinya ingin hujan. Dan beberapa titisan hujan jatuh ke muka bumi.

"Oppa buat apa kat sini. Kan hujan marilah masuk" Neul Ra menarik tangan Jimin ingin masuk ke rumah.

" Neul buat apa kat sini " Jimin memandang Neul Ra dengan kening yang berkerut.

"Neul teman Ara. Jungkook kan pergi outstation so beberapa hari ni Neul lah temankan Ara. Ara kan tengah mengandung bahaya kalau dia duduk sorang sorang " Neul Ra menerangkan kedatangan nya kepada Jimin.

" Neul masuk dulu nanti oppa masuk "

"Nae tapi oppa jangan lama lama tengah hujan ni nanti oppa demam" Neul Ra terus masuk ke dalam rumah.

"Oppa tak nak tapi terpaksa " Jimin mengalirkan air mata di bawah hujan yang semakin lambat. Dan mendongakkan wajahnya ke langit. Muncul wajah wajah yang disayanginya

Mianhae

💧💧💧

"Sayang. Kenapa sedih je yu tengok ni"

"Tak dak apa "

"Oppa ingatkan wife oppa ke"

Choi Tzuyu terus melabuhkan punggungnya di sebelah jejaka yang ditunggu tingginya. Setelah setahun akhirnya berjaya juga dia dapatkan jejaka itu walaupun banyak cabaran yang perlu dilalui nya

Now I get what is should be mine

"Kenapa Yu sanggup buat macam ni. Yu tak kesian ke dekat mama papa Yu yang macam gila cari Yu sekarang"

"Tak kalau benda itu mampu buat oppa terus berada dekat dengan Yu. Kalau Oppa berani nak tipu Yu oppa tengoklah dalam sekelip mata Yu mampu musnahkan Jeon Holdings yang memang dah nak muflis tu. And important things is nyawa wife oppa mesti oppa tak nak apa apa jadi dekat wife dengan anak oppa kan. Kalau ikutkan hati Yu ni wife oppa dengan best friend dia sekali Yu nak lantak sebab selalu musnahkan plan Yu. But now it's okay because I'm with you. " Choi Tzuyu terus mendaratkan kepalanya di bahu Jejaka di sebelahnya dan melelapkan matanya.

Vote
Comment


Naughty Husband & Innocent Wife (COMPLETED)Where stories live. Discover now