Aku merenung cincin yang berada di jari aku dengan seribu satu perasaan.
Am i stupid?
Jungkook........
Jungkook .......
Jungkook........"Aarghhhhhh!!!!!!!" Hara menjerit dengan sekuat hatinya. Air matanya berlinangan di kedua pipi mulusnya.
Adakah aku bodoh sebab masih boleh terima dia dalam hidup aku lepas apa yang terjadi. No aku tak bodoh aku terima dia bukan sebab aku sayang tapi sebab mama. Yes sebab mama aku terima dia sebab mama.
"Ara harap keputusan yang ara buat ni betul,ma" Hara merintih seorang diri di dalam bilik. Hara melelapkan matanya ynag sudah kuyu selepas puas menangis.
~~~~~~~~~~
Jimin POV"Ma Pa apa ni" tanya aku lalu menghempas pintu rumah.
Aku kesah apa. Apa yang aku kesah sekarang ni kenapa mama dengan papa still nak kahwinkan ara dengan jungkook. Lupa dah ke apa yang jungkook buat dekat ara
"Kenapa ni along balik balik terus macamni siap hempas pintu bagai "
"Mama kenapa mama still nak kahwinkan jungkook dengan ara mama x ingat ke apa yg dia dah buat dekat ara"
"Along semua orang buat salah. Along pun pernah buat salah..."
"Tapi ma jungkook tu dia dah hancurkan hati ara ma. Takkan mama nak playboy macam tu jadi menantu mama."
"Ish kamu ni dengar dulu boleh x semua orang buat salah dan semua orang juga layak dapat peluang kedua,jungkook dah cerita kat mama perangai playboy dia tu sekarang dah lepas dia cakap dengan mama yang dia takkan sia siakan hara. Boleh tak along percayakan jungkook lagi pula jungkook tu kan kawan along"
Ambik kau panjang lebar pn. Park bercakap.
"Ma bayangkan lah kalau betul hara dengan jungkook bahagiaa...."
"Baguslah kalau macam tu"
"Ma macam mana kalau nanti ada perempuan datang mengaku anak dalam perut dia atau anak dia anak jungkook macam mana?"
"Ish kamu ni kalau betul benda tu jadi itu akan jadi ujian rumah tangga diorang. Daripada kamu duk membebel apa jadi apa jadi lebih baik kamu tolong mama masak kat dapur"
Aku pulak omma cakap duk membebel
"Alah omma kenapa x suruh ara kenapa along pulak kena tolong "
"Ara dah selalu tolong mama sekarang ni kamu lah pulak kena tolong "
"Fineee!!!!!!" Aku menghentak kaki lalu membuntuti Pn.Park ke dapur.
~~~~~~~~~~
"Hello brader apasal happy semacam je aku tengok kau ni"
"Aku? Nampak ke?"
"Hoi kalau kau nak menipu aku pun agak agaklah. Aku ni kenal kau sejak kau lahir lagi tau. Aku lah yang mandi kan kau pakai pempes(?) Kat kau,ha ni lagi satu patung sapa yang kau curi ni siap cium lagi. Kalau kau nak cium kau cium lah aku pipi aku lembut tau"
Anggap ja yang patung tu jungkook cium
"Tak nak lah aku bukan gay ok aku straight"
"Kau ni aku melawak ja aku pun tak hingin lah nak kau cium pipi aku yang gebu lagikan peloles ni"
"Tadi kau yang cakap. Aku ingatkan perempuan je yang nak kan kulit peloles rupa rupanya lelaki pun nak and salah satunya kau lah tu"
"Alah cite lah kenapa kau happy sangat ni ha ke kau dapat ikan baru"
"Hahahahahahah. Haah aku dapat ikan baru tapi yang ni aku tak boleh nak share dengan kau sorry k"
"Kau tau tak malang perempuan itu dapat kau"
"Lantak lah"
Kalau x nak komen vote lah. Jangan jadi silent reader and thanks sebab tunggu ff ni update
YOU ARE READING
Naughty Husband & Innocent Wife (COMPLETED)
Fanfictionmacam mana apabila seorang namja yang byuntae tahap gaban + international playboy dan seorang yeoja yang innocent tapi x terlalu innocent + lembap dipaksa kahwin Hiatus( ) On Going( ) Completed(✅)