Hara Pov
Aku mengusap perut ku yang semakin memboyot. Dah 7 bulan Jungkook tinggalkan aku tanpa berita. Kandungan ku juga sudah berusia 9 bulan.
Air mata yang mengalir laju apabila mengingatkan kenangan aku bersama Jungkook aku tepis.
Oppa kata takkan tinggalkan Ara tapi kenapa lama oppa tak datang jumpa Ara. Anak kita rindukan papa dia. Dah 7 bulan awak tak usap usap dia cakap dengan dia.
Aku bermonolog sendirian didalam hatiku. Mengharap Jungkook pulang kepadaku.
"Ara kau kat sini rupanya puas aku dengan oppa kau cari tau tak"
"Kau dengan Jimin oppa cari aku ke sorry susahkan korang pulak" aku mengukir senyuman nipis tanda minta maaf aku kepada mereka.
"Kau ingatkan Jungkook ke" soal Neul Ra berhati hati.
"Ingat. Setiap saat setiap detik aku ingatkan dia tunggu dia datang ambil aku"
Neul Ra terus memeluk Hara faham akan perasaan ibu muda tersebut. Neul Ra mengusap gusap belakang badan ibu muda tersebut mengharap kesedihan berlalu pergi dari kehidupan ibu muda tersebut merangkap rakan baiknya.
Flashback
"Oppa dah balik!!!" Hara terus meluru memeluk Jungkook dengan eratnya.
"Ye hero sayang ni dah balik" Jungkook terus membalas pelukan Hara dengan erat. Seperti tidak mahu melepaskan ianya pergi.
" Ara rindu oppa tau tak. Baby ni lagilah hari hari tanya bila papa dia nak balik" Ujar Hara sambil menunjuk ke arah perutnya yang masih kempis.
"Telefon. Maknanya papa tak rindu sebelah tangan lah sebab anak papa pun rindukan papa eh" Jungkook memeluk dan mencium perut Hara yang berlapik baju dan masih kempis.
"Oppa gelilah oppa asyik cium perut Ara" Hara gelak kegelian. Dia rindukan saat ini. Sudah sebulan dia tidak merasakan saat saat seperti ini apabila Jungkook perlu bertugas di kawasan luar bandar.
Jungkook mendongakkan wajahnya ke atas dan melihat Hara sedang tersenyum lebar ke arahnya dan melekapkan bibirnya dan bibir Hara. Dahi mereka turut disatukan. Betapa rindunya mereka terhadap satu sama lain.
Jungkook memasukkan tangannya ke dalam baju Hara. Hara merelakan dan sekali lagi menjadi hak mutlak Jeon Jungkook, suaminya.
💧💧💧
" Sayang masak apa tu" Jungkook terus meningkatkan tangan dadanya di pinggang kecik Hara dan memeluknya erat. Jungkook meletakkan mukanya di leher Hara dan mengucup leher Hara.
" Oppa Ara nak masak lah boleh tak tangan tu jangan gatal sangat merayap sana sini" Hara terus mengetuk tangan Jungkook yang gatal merayap sehingga ke dalam bajunya dengan menggunakan senduk.
"Sakitlah sayang habis tangan oppa merah" Jungkook mengusap usap tangannya yang merah akibat disenduk oleh isternya.
"Tu lah tangan tu gatal lagi kacau orang kan dah mendapat" Bebel Hara sambil tangan cekap memasak.
"Ye lah!! Gurau pun tak boleh. Bosanlah sayang ni!!!" Jungkook terus bergerak ke ruang tamu sambil mulut tidak berhenti bercakap.
Selepas bayang Jungkook hilang. Hara terus menjalankan kerjanya iaitu memasak.
End Flashback
Hara mengesat air mata nya yang mengalir apabila mengingat saat saat manisnya bersama Jungkook.
Ara harap yang ini cuma satu mimpi buruk. Tolong bangunkan Ara. Ara tak nak mimpi ni tolonglah......
Namun Hara sedar yang sedang dialami bukan mimpi tapi realiti yang harus ditempuhi nya.
Dari jauh seseorang memerhati Hara yang sedang duduk keseorangan sambil mengusap perutnya yang semakin membesar.
Oppa rindukan Ara........
Lelaki yang memakai hoodie hitam dan menutup separuh mukanya ditambah dengan masker hitam yang juga dipakainya hanya bisa memerhati orang yang disayanginya dari jauh.
Hara memandang ke arah pohon besar di luar rumahnya. Dan sepantas mungkin lelaki itu mengelakkan dirinya daripada dilihat oleh gadis itu. Biar masa ini dia hanya memerhati dan melindungi gadis tersebut dalam jarak yang jauh kerana dia tahu sekiranya dia memunculkan diri di hadapan gadis itu. Nyawa gadis itu akan berada dalam bahaya dan juga nyawa yang dikandungkannya.
Hara mengalih perhatiannya terhadap taman bunga di hadapannya apabila menyedari tiada apa apa di sebalik pohon tersebut.
Ia sakit.
Demi sebuah nyawa.
Dia sanggup.
Vote
Comment
YOU ARE READING
Naughty Husband & Innocent Wife (COMPLETED)
Fanfictionmacam mana apabila seorang namja yang byuntae tahap gaban + international playboy dan seorang yeoja yang innocent tapi x terlalu innocent + lembap dipaksa kahwin Hiatus( ) On Going( ) Completed(✅)