ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΣΣΕΡΑ

522 45 3
                                    

"Day one!"

Ντριν... ντριν ντριν...

Με ξυπνάει ο ήχος από το ξυπνητήρι μου... Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω δίπλα μου τον Άρη να κοιμάται... χαμογελάω όταν βλέπω πόσο γαλήνιος είναι όταν κοιμάται...

Το βράδυ πέρασε υπέροχα!

Όταν πήγαμε σπίτι με τον Άρη είδαμε μία ταινία, γελάσαμε μέχρι που πόνεσε η κοιλιά μου και στο τέλος αποκοιμήθηκα στην αγκαλιά του στον καναπέ...

Τώρα όμως η ώρα είναι εννιά και πρέπει να είμαι στην σχολή σε δύο ώρες ακριβώς.

'' Άρη... ξύπνα...'' λέω και τον σκουντάω απαλά στον ώμο.

'' Μμμ... τι ώρα είναι;''

'' Εννιά σήκω να ετοιμαστούμε... εσύ έχεις και δρόμο μπροστά σου...'' λέω και σηκώνομαι από τον καναπέ.

Πάω στην κουζίνα και βάζω νερό στον βραστήρα...

Όταν βγαίνω τον βλέπω να κάθετε στον καναπέ με αναμαλλιασμένα τα μαλλιά του ακόμα από τον ύπνο και να κοιτάει κάτι στο κινητό του φορώντας τα μαύρα τετραγωνισμένα γυαλιά του, μιάς που επειδή είναι πρωί δεν φοράει τους φακούς του...

Πάω στο μπάνιο και πλένομαι... Όταν τελειώνω μαζεύω τα μαλλιά μου σε έναν ψηλό κότσο και πάω μέσα.

Πάνω στο τραπέζι υπάρχουν δύο φλιτζάνια καφέ και στο κέντρο δύο κρύα σάντουιτς...

''Ευχαριστώ!'' λέω και δαγκώνω την γωνία.

Μου χαμογελάει και συνεχίζει να πίνει και αυτός τον καφέ του.

Όταν τελειώνουμε αφήνω τα πιάτα στον νεροχύτη για να τα πλένω αργότερα και πάω στο δωμάτιο για να ετοιμαστώ...

Τα μαλλιά μου τα αφήνω κάτω και βάζω λίγη μάσκαρα.

Είμαι έτοιμη και η ώρα είναι δέκα και μισή.

Πάω στο σαλόνι και βλέπω πως και ο Άρης είναι έτοιμος για να φύγουμε...

Σκύβει λίγο και με φιλάει...

Μετά από λίγο μας διακόπτει ο ήχος από το κινητό μου. Είναι η Κλειώ και μου λέει πως είναι από κάτω έτσι ώστε να κατέβω.

'' Πως περάσαμε;'' Ρωτάει με ένα μεγάλο χαμόγελο όταν μας βλέπει να κατεβαίνουμε.

'' Πολύ καλά εσείς;'' Ρωτάει ο Άρης στον ίδιο τόνο.

Έτσι συζητάμε για λίγη ώρα μέχρι που πρέπει πραγματικά να φύγουμε...

'' Λοιπόν καλή αρχή και να θυμάσαι πως-'' λέει ο Άρης αλλά τον διακόπτω με ένα φιλί...

The winter I lost youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora