Sziasztok!
Nem, ez most sajnos nem rész. Azt pár napon belül hozom, ha addig nem üt el valami vagy ilyesmi...
Két díjat is kaptam Black_White_Penguin-től, köszönöm szépen neki! 💖10 tény magamról:
Nem írok húszat, szerintem senkit nem érdekel, ráadásul mire annyit összeszednék, holnap reggel lenne. 😁
1. Vagy a Károlira, vagy a Pázmányra szeretnék menni egyetemre.
2. Kesztyűben mindig jobban fázik a kezem és amúgy is idegesít, a sapkát nem tudom elviselni magamon, de a sálakat szeretem. Főleg azokat, amik kötöttek és a fél arcomat eltakarják.
3. Alig várom már, hogy végre nyár legyen és egyberuhában mászkálhassak.
4. Ha valahol akár csak egy kis jég is van, ott biztosan elesek. 👏
5. Gyűlölök telefonálni.
6. Pár napja el akartunk menni egy egyetem nyílt napjára az egyik barátnőmmel. Valahol Budapest határán volt és a környék elég ijesztően nézett ki, ráadásul csöpögött az eső és fogalmunk sem volt, merre kell menni. Leszálltunk a HÉV-ről, aztán vissza is szálltunk és hazamentünk. Szép nap volt.
7. Utálom a pillecukrot.
8. Akár hiszitek, akár nem, a romantika nem az én asztalom. 😂 Nem tudok vele mit kezdeni.
9. Régebben alig vártam a szalagavatómat, hogy utána a szalaggal a kabátomon mászkálhassak, mert az milyen menő már. Nos, november óta összesen maximum egy hétig volt rajtam. 😂
10. Nem tudok puskázni dolgozatoknál. Eddig háromszor próbáltam, minden alkalommal annál a tanárnál, akinél állítólag gyerekjáték, mert sosem veszi észre. Kétszer lebuktam, mielőtt használtam volna. A harmadik alkalommal elkezdtem használni, de pont a helyemre akart ültetni valakit, így amikor odajött hozzám és felemelte a dolgozatom, hogy átrakja a másik padra, megint lebuktam. Itt adtam fel a dolgot. 😂 Egyébként rajtam kívül még sosem bukott le nála senki az osztályból, ha jól tudom.Válaszok a kérdésekre:
Itt mind a húszat megválaszolom, ha már egyszer vannak. 😁1. Kedvenc müzli?
Umm, müzlit igazából csak félevente egyszer eszem, ha épp éhen halni készülök, de amit gerald_ferenc-nél ettem, az finom volt. 😂 Melyik volt az, sis?2. Kedvenc csoki?
Az Oreos Milka. 😁💖3. Három kedvenc film?
Filmet nézni is ritkán szoktam amúgy. 😂 De a három kedvencem a Batman és Robin, Batman: A sötét lovag és a Batman: A Sötét Lovag - Felemelkedés. Na jó, ha a Batman filmeket egynek vesszük, akkor szeretem még a The boy next doort és talán jöhet harmadiknak az Útvesztő.4. Három kedvelt zene?
Starset - My demons (még mindig 😁)
Macklemore - Thrift shop ✌
Naughty Boy ft. Bastille - No One's Here To Sleep5. Ki lenne a férjed a Harry Potterből?
Wow, ez nehéz kérdés. Régen Malfoyt mondtam volna, de az akkor volt... Nem tudom, innen egyik szereplőhöz sem mennék feleségül. 😂 Szeretem őket, de nem így. Ha ez ér, akkor egy szimpi Hollóhátas vagy Hugrabugos sráchoz. 😏 Vagy Dobbyhoz, na, őt tuti nem mondják sokan. 💕6. Zavar, hogy lusta vagyok kérdéseket feltenni?
Nem 😂7. Barack vagy Trump?
Wooh, a magyar politikához sem értek, nemhogy az amerikaihoz. 🙊 Legyen Barack, mert jobban tetszik a neve meg aranyosan mosolygott azon a képen, amit láttam róla. 😂 Trump arca nem túl szimpi.8. Biztos?
Aham.9. Miért?
Oh, ezt a hetedikben leírtam. 😊10. Kedvenc gifjeid?
STAI LEGGENDO
VOID - Teen Wolf [Stiles Stilinski] Fanfiction (magyar)
FanfictionTizenhat éves vagyok. A kezemhez tizenöt ártatlan ember vére szárad. Ő is tizenhat éves. Az egyetlen reményem ebben az őrült, kegyetlen világban. Mégis meghúztam a ravaszt. Üres vagyok. (A borító Katochichiki munkája, minden elismerésem az övé. :D)