Oslava

16 2 0
                                    

Za chvilku jsem slyšel jak někdo ťuká na dveře. Byla to mamka Čichty. „ Děkuji." řekla „ A za co ??" nechápal jsem. „ Za to, že si jí pomohl s těma frackama." usmála se. Takže jí to řekla. Dobrý řekl jsem si. „ Ahoj. " řekla a odešla. Za chvilku přišla Čichty. „ Du domů, tak ahoj. " řekla a odešla.

O několik měsíců později
Pohled Kláry

Markem sme se stali BFF. Ale pro mě je i něco víc. Dnes na jeho narozeniny se mu to chystám říct.
Je šest a já jdu na párty k Markovy. Jsem docela nervózní, potí se mi ruce. Po půl hodině jsem se odhodlala a šla mu to říct. „ Marku můžu s t-tebou mluvit ??" řekla jsem nervózně. „ Jasný, pojď za mnou. " vedl mě k baru, který tam měl. „ Tak co si mi chtěla říct" zeptal se. „ No víš od prvního dne kdy sem tě potkala ses mi začal zamlouvat, ale teď je to jiný..." odmlčela jsem se. „Nooo??" povzbudil mě. „ No prostě se mi líbíš." chvilku se zarazil a pak si vlezl na stůl a udělal to co bych do něj neřekla. Začal vyřvávat :„ Hej vypněte tu hudbu a poslouchejte..."podal mi ruku a naznačil ať jdu za ním. Tak jsem šla. „ Tahle malá naivka si myslí, že s ní budu chodit." a začal se smát. Já sem se rozbrečela a utekla pryč.
Doma jsem vběhla do pokoje a tam jsem se zhroutila. Po chvilce za mnou přišla sestra.

Ségry pohled

Když ségra přišla brečela. Já jsem šla do kuchyně a vzala zmrzlinu a dvě lžičky a šla za ní. Podala jsem jí zmrzlinu a šla si k ní sednout. Ze začátku mlčela, ale pak mi pověděla co se stalo. Já sem se zařekla, že se k ní ten parchant nepřiblíží až do konce jejího života.

Od dna na horuKde žijí příběhy. Začni objevovat