Tony

12 2 0
                                    

Předemnou stál kluk, který mi byl povědomý. „Hele neznáme se od někud??“ zeptala sem se a projela ho pohledem. On se trochu zamyslel a pak řekl:„ Já myslím že z oslavy mýho nevlastního bráchy.“„ Počkat co?! T-tvýho bráchy??“ Když jsem si uvědomila že ten co stojí předemnou je bratr toho bastastarda co mi zničil život nahrnuli se mi do očí slzy.„ Hej co je, co sem udělal??“ zeptal se váhavě. „Ty nic...jen ... tvůj b... bratr.“ řekla sem mezi vzlyky. On se na mě podíval a řekl:„ Hele já tě vezmu ke mě domů a ty mi všechno řekneš, jo? A já sem Tony.“ „Klára.“ řekla sem prostě.

Pohled Tonyho

„ A neboj nebydlím u rodičů. Tak pojď,“ dodal jsem a pomohl jsem jí vstát a zavedl jí ke mě. „Posaď se sem já mám udělám něco k pití a ty mi pak všechno řekneš.“ řekl sem a šel sem udělat pití.„ Tak můžeš začít.“ povzbudil jsem ji. „No já sem měla Marka provést po škole. Když vyučování skončilo tak mě zmlátili v slepý uličce a on mě zachránil. Byli jsme nejlepší kamarádi a já k němu začala něco cítit a pak....Pak měl tu oslavu a...“ víc neřekla, protože se rozbrečela. „Promiň... víš na tý oslavě sem mu řekla, že se mi líbí a on si stoupnul na bar... a začal vyřvávat že sem kráva a že s ním chci chodit. To mě zasáhlo nejvíc a já pak nechodila do školy, protože sem se bála, že ho tam potkám. Ale včera sem se vzchopila a šla do školy....Ale teď seš na řadě ty. Já sem ti řekla něco o mě a teď ty.“ ty poslední dvě věty mě zaskočily.„ No...Já nemám tak zajímavý a srdcervoucí příběh jako ty, ale rád hraju na kytaru... no a lidé říkají, že zpívám hezký, ale já si myslím, že ne.“ řekl sem. Bojím se že zjistí mojí minulost a to bych nechtěl.

Flashback

„Vedeme tady jednoho mladistvého, který požil drogy a naboural do policejního auta.“ řekl policajt. „Super teď půjdu do pasťáku. Už se těším.“ řekl sem si....

Konec flashbacku

Haló země volá Tonyho.“ řekla Klára a usmála se na mě. „ Co?? Jo promiň neposlouchal sem. Co si říkala??“ zeptal sem se. „ No mohl bys mi zazpívat písničku abych tě mohla ohodnotit i já.“

Od dna na horuKde žijí příběhy. Začni objevovat