Dívka v masce ??

21 3 0
                                    

Dlouho jsem přemýšlela jakou písničku bych měla zazpívat?? Dlouho jsem přemýšlela až mě napadla jedna písnička kterou jsem poslouchala poslední týden. Vzala jsem si masku, kytaru a šla na věc.
  Když jsem udělala vše dala jsem to na YT a šla spát protože bylo docela pozdě. Ráno jsem se šla kouknout na YT a hned se mi tam ukázalo spousta upozornění na komentáře typu
             „ Hezky zpíváš..."             atd, ale taky se tam našly typu
„ Je to strašný...Proč máš tu masku...neumíš hrát na kytaru..." atd. Ale mě to bylo jedno. Začala jsem natáčet další a další videa. Po týdnu jsem se odhodlala a šla na smrt do školy. Ještě že je neska neděle a můžu se psychicky i fyzicky připravit.
     „Pondělí. Du do školy. Zvládnu to. Sem dobrá." říkala jsem si, když jsem šla do školy. První co jsem slyšela bylo:„ Ty si ještě nezhebla.... Co tady chceš... Běž pryč nebo nás nakazíš ty krávo"
Celý den sem tohle poslouchala, ale nevadilo mi to, protože jsem byla myšlenkami někde jinde.
         Když jsem přišla domů vzala jsem mobil a koukala se na komentáře u mého videa. Divila jsem se, že tam byly i komentáře od těch největších trubek ze třídy. A nejvíc mě zarazilo, že byly pozitivní.
      Po hodině jsem si z nevím jakého důvodu chtěla jít zaběhat. Vzala jsem si sluchátka a šla. Když jsem běžela, ale nedávala pozor a narazila jsem do někoho. Byl to nějaký kluk. „ P-promiň nedávala jsem pozor.“ řekla jsem nervózně„To je dobrý,“řekl a s jeho pomocí jsem se zvedla když jsem mu chtěla poděkovat stála jsem jako opařená...

Od dna na horuKde žijí příběhy. Začni objevovat