Capitolul 7

608 44 1
                                    

Trei luni trecuse repede, am învățat să îmi stăpânesc magia, Crăciunul l-am petrecut cu tata. Mi-am cerut scuze bunicii, m-a înțeles, ea mi-a arătat un loc fascinant în care pot să mă antrenez, iar intrarea în acest loc este chiar dulapul meu.
Phoebe încă este într-o relație cu Robert, iar eu sunt bine cu Lucas , am devenit apropiați. Am un sentiment plăcut cand sunt pe lângă el, niciodată nu mi s-a mai întâmplat asa ceva. Este prima data. Evident că nu i-am spus că sunt vrăjitoare, i-am promis bunicii că nu o voi face, nimănui nu ii voi spune, iar eu mereu imi tin promisiunea.
De Robert, ce sa zic...nu îl pot vedea! Până și numele lui mi se pare enervant și ciudat, ca el.
Nu imi vine să cred că toată viața mea nici nu am visat că sunt vrăjitoare și peste noapte aflu că sunt una iar străbunica mea care acum este fantomă , mă ajută să înving răul. Credeam că viața mea este plictisitoare, dar doar pentru ca nu stiam ce ma va astepta.
Locul de antrenament este de fapt un loc creat de bunica mea pe vremea cand era vie, aici se antrena si ea.
* * *
Azi ma voi intalni cu Lucas, mă îmbrac cu un plover negru, niste pantaloni rupti albi si niste botine.
Am inceput sa ne intelegem chiar foarte bine.
Nu stiu cum de străbunica mea nu îl prea place, având în vedere că poate vedea tot ce face, nu îmi spune nimic si mor de ciudă.
Va fi un fel de întâlnire în patru pentru că vor veni și Robert cu Phoebe. Nu știu cum voi suporta prezența lui Robert, dar sper să reusesc să mă abțin de la ceartă și să fie o seară plăcută, chiar si cu el.
Phoebe crede că Lucas mă place mai mult ca pe o prietenă, dar eu nu cred asa ceva, nu dă nici un semn.

Dupa ce m-am îmbrăcat, mi-am prins parul intr-un coc lejer. Si apoi am plecat la întâlnire cu Lucas, Phoebe si Robert care mă așteptau în parc lângă o fântână.
I-am promis străbunicii că nu voi sta mai mult de doua ore si voi pleca să mă antrenez.
Au trecut fix doua ore și străbunica si-a facut apariția, se pare ca este punctuală.
"Hai la antrenament, acum." Spune ea
M-am uitat la ea în semn să mă mai lase puțin, dar nici o șansă.
-Trebuie sa plec, le spun prietenilor mei și lui Robert.
-De ce acum? Mai stai putin , spune Phoebe.
-Chiar trebuie sa plec, i-am promis mamei ca o voi ajuta la o chestie, spun eu.
Apoi am plecat, clar nu stiu sa mint, trebuie să mă antrenez și pentru asta.
Am ajuns acasa, dupa 15 minute de mers, mama nu era acasa așa ca nu trebuia să îi spun să nu mă deranjeze. Am intrat în cameră și m-am dus la antrenament. Intre timp am intrebat-o pe străbunica mea ce părere are despre Lucas, din păcate a spus că nu îl place.
Am reusit sa iau un litru de apa și să mă joc cu el cum am avut chef. Este super tare.
Poate viața mea nu e ca în Harry Potter, dar mă mulțumesc si cu atât, adică pe bune, sunt vrăjitoare!
Cand am intrat inapoi in camera era opt seara, am intrat la fix pentru ca atunci si-a facut si mama apariția acasă și așa nu trebuia să îi dau explicații.
Cobor scările să mă duc in bucătărie, mi s-a făcut foame. În timp ce caut prin frigider, intră mama în bucătărie.
-Imediat fac cina, ai răbdare, spune ea.
Dar chiar atunci am găsit ciocolata.
-Lasă ciocolata Sophy, o mănânci după cină, spune ea în timp ce pregătește ingredientele pentru cină.
-Bine fie, o mănânc mâine, spun eu.
-Ce mai face Phoebe?
-Este bine, m-am întâlnit azi cu ea, spun eu.
-Am văzut, erați voi două cu băieți mai mari ca voi, spune ea.
-Mamă...
-Sophia, stii bine că nu sunt de acord să ieși cu băieți mai mari ca tine la vârsta asta, spune ea.
-Dar Lucas e de treabă, spun eu.
-Așa spun toate.
-De ce nu mă lași să fac și ce vreau eu? Înainte am stat tot după regulamentul tău! Vreau să fiu liberă măcar pentru p zi!
-Mai spune asta odată și singurul tău drum va fi spre școală și înapoi acasă, să nu uităm de telefon, spune mama foarte serioasă.
-Nu e de mirare că tata a preferat sa fie cu alta, spun eu iesind din bucătărie.
-Sophia! strigă mama dar nu o bag în seamă.
Mă enervează faptul că nu îi pot spune totul lui Phoebe, mă enervează că îl iubește pe Robert, și dacă i-aș spune adevărul m-ar face nebună și cine stie cum ar interpreta.
Și mama...cândva tot trebuie să îi spun că în dulapul meu e un portal spre o lume creată de străbunica mea, în care mă antrenez, a și sunt vrăjitoare.
Dacă îi spun acum, mă trimite direct la psiholog, fără nici o discuție.

_____________________________
Am publicat încă 2 cărți! ❤️

_____________________________ Am publicat încă 2 cărți! ❤️

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Secretul VrajitoarelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum