Kajsas pov
Tack vare den där jävla Alexandra så har martinus lämnat mig. Vad fan är hennes fucking problem asså!Nu har jag och Alexandra skilt åt och jag hade gått med i ett tjej gäng. K-girls som vi då kallar oss för att vår så kallade ledare är jag och jag börjar på K. Ja du fattar.
Nu var det lunch dags. Maten i skolan smakar piss som vanligt så jag åt inget. Det gjorde inte någon av dem andra tjejerna heller men Jaja.
Vi skulle precis gå och så klart kommer de andra gänget in "the bad gang" för att förtyda det lite så är det de gänget som Alexandra, Marcus, Martinus, Linus, Lukas och Magnus var med i. Som vanligt ställer sig dem två ledarna mot varan och börjar bråka. Så är det fan alltid. Som alltid så är det jag och Alexandra mot varan.
"Nej men hej lilla fitta hur går det med ert lilla fjant gäng?" Frågade Alexandra drygt och jag bara gav henne ett hotfullt leende. Vad fan har hänt med oss vi är ju värsta fuckgirlsen!
"Nej men vad har hänt med dig då HORA!" Sa jag och uttalade hora mer specifikt.
"Käft nej juste du kan inte för du har ingen och kommer aldrig få en!"
Ja och så här håller det på tills någon ger upp.
Jag ska vara ärlig det brukar vara vi som förlorar.Alexandras pov
"Nice dag killar syns imorgon" sa jag och kramade om alla killarna.
"Imorgon kör vi på gården va?"sa Linus lite kaxigt och drygt.
"Klart vi gör!" Sa jag och tog tag i Marcus han och började gå hemåt.*
Jag kastade mig i sängen bredvid Marcus.
A- bra dag idag va?
M-som alltid.
A- Aa men imorgon gör du som vi lovat okej?
M- Aa men kan inte Magnus göra det?
A- jo bara det blit gjort är trött på den där jävla horan nu asså!
M- Aa det är vår skola hon ska fan dra!
A- ja men du ska vi sitta hör och babbla eller ska vi kolla på film?
M- vi kan väll kolla på en skräck film?
A- visst.
M- hämtar godis!
A- gör så.Jag gav han en fjärdedels kyss innan han gick ned för att hämta godis. Jag började leta fram en skräck film då det knackade på dörren. Ett kom in lämnade mina läppar utan att släppa blicken på den stora platteven.
"Bra att du kom filmen börjar." sa jag tyst.
Jag vände blicken mot dörren. Martinus?
YOU ARE READING
Du och jag för alltid -M&M
FanfictionDet är tyst i hela skolan! Varenda person jag går förbi kollar på mig med en äcklad min. Längst fram i korridoren ser jag Kajsa. Hon säger inte ens hej till mig och vi var BFFs jag gick vidare och i dörröppningen stod........ mer får ni veta om nu f...