Isabella!!!

96 4 0
                                    

Nästa dag
Vi hade gått upp tidigt på morgonen så vi skulle ha lång tid på oss att fixa inför spelningen. Idag gäller det idag är det första gången dom ska spela i Danmark.

A- är du nervös? Frågade jag lätt.
Mac- ja lite det är ju alltid lite nervöst innan man går ut framför 15000 människor.

Jag svarade med en nick och sa att allt skulle gå fint.

*
Marcus perspektiv
Nu var det dags 7 minuter kvar innan vi skulle upp på scenen. Vi förberedde oss tränade på låtarna vi skulle sjunga och lite sånt.

"Välkomna här är MARCUS OCH MARTINUS"

Vi sprang ut på scenen med ett stort leende på våra ljus rosa läppar. Vi började sjunga på "Plystra på deg" men jag kunde inte tappa blicken från Alexandra.

Hon stod där bakom scenen men hon var inte glad hon hade inget leende på sina läppar. När vi sjungit klart vår sista låt så skrek martinus ut "Tack Danmark" men jag stod kvar och tog ordet.

Mac- jo jag har något jag vill berätta för er.

Jag såg hur fansen kollade konstigt på mig.

Mac- jo det är så att jag har en flickvän och hon heter Alexandra. Jag vill att ni ska respektera henne för den hon är okej. Och om vi kan gen henne en stor aplåd så kanske vi kan lyckas peppa upp henne på scenen.

Alexandras perspektiv
Jag hörde hur publiken började klappa sina händer i takt och skrek mitt namn. Rörd efter vad Marcus sagt gick jag på scenen. Jag var ju dansare så varför skulle jag inte gå upp och möta dom 20000 människorna som stod och skrek mitt namn. Jag ställde mig bredvid honom och han la en arm om mig.

Marcus började sedan sjunga på deras låt "Du" och sedan sattes musiken igång. Martinus skrek i sin mick. "Kom igen nu sjung med" och publiken började sjunga med.

När låten var slut satte han sig ned på knä och sa "Alexandra Maria wickman vill du älska mig i din eviga fram tid till vi dör. "Jaa!" Svarade jag stort och tog emot hans stora kram. Och nej han friade inte om det var det ni trodde.

Publiken började klappa händerna och ropa "pussas pussas pussas!!" Med ett leende på hans ljus rosa fylliga läppar så kraschade han våra läppar och fansen började applådera.

*

Marcus perspektiv
Detta var nog den bästa konsert jag varit på. Min älskling hade jag äntligen kunnat förklara min kärlek till ut framför alla våra fans.

Vi satt nu i bilen Alexandra sovandes på min axel och jag lyssnandes på musik och scrollade runt på Instagram. Då jag fäste en blick på ett foto som handlade om dagens händelse.

Jag väckte den söta sovande tjejen bredvid mig och bad henne kolla. Det var en bild på oss två när jag stod på knä framför Alexandra.

Under bilden hade personen skrivit "oj oj Marcus har hittat sig en hor tjej. Asså det är lugnt hörni när Marcus inser hur fittig hon är kommer någon av er få honom istället"

Jag såg hur Alexandras tårar började rinna ned får hennes kinder och ned i mitt knä.

A- jävla Isabella.
Mac- känner du henne? Frågade jag försiktigt.
A- ja hon och jag var BFF. Hon har varit ett stort fan av er sen i 5:an. Det var hon som skrev brevet.

Jag kollade på henne med en förvånads full blick. Jag scrollade ned i kommentarerna och skrev " Alexandra är det bästa som hänt mig och det ska ingen ändra på"

Efter ett tag plingade det till i Alexandras mobil det var ett nytt inlägg från Isabella. Vi öppnade och såg att hon hade tagit en screenshot av sina kommentarer och ringat in det jag skrivit.

Under bilden hade hon skrivit " OMG!!! MARCUS OCH MARTINUS HAR KOMMENTERAT!!!" Jag såg hur Alexandras ögon fylldes på med nya tårar och hon kunde inte hålla ut.

Jag gav henne en kram och sa att allt skulle ordna sig. Vi pluggade in hörlurarna och fortsatte lyssna på musik. Jag såg hur Alexandra kände runt på hennes fickor.

"Vart är mina cigaretter!!!" Skrek hon på mig. "Jag vet att du är rök sugen men du ska inte röka!!" Sa jag tillbaka. Jag lutade mig framåt och kysste hennes perfekta ljus rosa läppar.

Jag flyttade ned handen till hennes rumpa och tryckte till för att få henne närmare mig. En hand knackade på min axel. "Inget sex i bilen" sa martinus och både martinus och Kajsa brast ut i skratt.

*

Efter 3 timmar hade Alexandra somnat igen hennes mobil började ringa "Ida ringer" stod det jag svarade genom att säga "hej det är Marcus på Alexandras mobil för att Alexandra sover"

I- hej Marcus kan du vecka Alexandra då för det är viktigt Julia har varit med om en bil olycka!!!!
__________
Dan dan dan kommentera om ni vill ha en fortsättning.😷😏❤ 

Du och jag för alltid -M&MTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang